Beyaz Show'a açılan soruşturma hakkında ne düşünüyorsunuz?

Beyazıt Öztürk hakkında terör soruşturması başlatıldı Ne düşünüyorsunuz?

  • Çok saçma, haksız bir soruşturma
    69% (80)64% (51)67% (131)Oy Ver
  • Gerekli bulmuyorum hukukun kararı saygı duymak lazım
    16% (18)10% (8)13% (26)Oy Ver
  • Doğru bir karar olduğunu düşünüyorum
    15% (18)26% (21)20% (39)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
22|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Beyazı resmen hükümet harcıyor

    4|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 22

  • Ulked de sorusturma acilacak o kadar insan var adamlar beyaza takti. Cok merak ediyorum gozleri ne zaman acilacak su insanlarin.

    0|0
    0|0
  • Işte hükümet bu kadar bos kafa. .

    Teröristin alasini meclise sokuyor. .
    Halka dava açıyor. .

    1|1
    0|0
  • Beyaz showdan başka araştırılması gereken işlem yapılması gerek çok acil yerler olduğunu dusunuyorum. Bunu da araştırsınlar ama bir şey çıkmaz bence.

    0|0
    0|0
  • Beyaz i harcatan kendi kanali oldu
    Nedne orda yayini ya da telefon baglantisini kesmediler?
    Cunku kanal D karsit goruslu oldugu icin devleri lekelemek amacli yaptigi bir stratejisi oyunu oldu
    Sonra toparlamaya calistilar...
    Bir baksinlar Aydin dogan ne tafafta
    Sadece olan beyaz a oldu uzuldum onun icin
    Orda oldugu surecede onu yok ederler 20 senelik emegini heba ederler ki simdiden baslandi bile

    0|0
    0|1
  • Adam ozur diledi iste

    0|0
    0|0
  • Saçmalık ya o kadar soruşturma açılacak insan varken ne bileyim saçma

    0|0
    0|0
  • okana yapcan bu sorusturmayı beyaza değil

    0|0
    0|0
  • A diyorum

    0|0
    0|0
  • Araştırsınlar sonuçta birşey çıkmaz

    0|0
    0|0
  • Beyazın bunu bilerek yapmadığına kalıbımı basarım. Zaten bayanın söyledikleri ilk başta propaganda olarak gelmiyor kulağa. Üstünde dikkatli düşünmek gerekiyor.

    0|0
    0|0
  • Arastirsinlar nolcak

    0|0
    0|0
  • Haksız bir soruşturma. İnsanlar çok pis ve empati kurmayı acilen öğrenmeliler.

    0|0
    0|0
  • Saçma

    0|0
    0|0
  • Adam ozur diledi beyazida harcadilar ya o serefsizler

    0|0
    0|0
  • Arastırsınlar bisey cıkmaz o sorusturmadan

    0|0
    0|0
  • Devletin işe gelmiyen bişey de mahkemedesin normaldir

    0|0
    0|0
  • Beyaz gibi siyasetten korkan bir adamla uğraşmamak gerek

    0|0
    0|0
  • Yazık akp hiç başka işi yok önce terörü halletsin bakalım

    0|0
    0|0
  • Baslarim simdi sizin beyaziniza siyahiniza ya, baska derdiniz yok mu bizene!!! Sanki tum ulke isini gucunu birakmis beyazla ilgileniyor, hepiniz politikaci olsaydiniz kardesim...

    0|0
    0|0
  • Cocuklar ölüyor demenin nesi suç biri bana tarafsizca aciklasin

    0|0
    0|0
  • Beyaz bir sey yapmadı saçmalık

    0|0
    0|0
  • Bilemeyiz suçsuzsa zaten serbest bırakılır

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Terormüs o arayan kadin kotu bise soylemedi bile cocuklar oluyo dedi yalanmi soyledi? Beyzit ozturk babasi bile polis vatansever bir kisi bu ulkede isine gelmeyen sozleri duymaya tahammulu olmayan bir iktidarla yonetiliyoruz hepsi bu beyazit ozturk iyi bir adam ama baskilara boyun egdi malesef

    1|0
    0|0
  • halk gö, tünden anladı işin kısası budur. beyazıt öztürk gibi birisinden böyle birşey beklemek ona yapılan büyük bir ayıp ve saygısızlıktır. bu millet, herşeyi kendine göre yorumlayıp gö, tünden anladığı sürece bir bo, k olmayacaktır. beyazıt öztürk, beyaz show'u bitirse ve sizin gibi zihniyetleri prtesto etse haklıdır. çünkü ona yapılan bu haksızlık yüzünden kendini suçlu hissetmesine neden oluyor.. yazık gerçekten.

    0|0
    0|0
  • Sacma cidden saçma

    0|0
    0|0
  • adında adalet olan zihniyette adalet aranmaması gerektiğinin kanıtı, www.sozcu.com.tr/.../

    0|0
    0|0
  • Sanki bu bilerek yapılmış birsey

    0|0
    0|0
  • Beyazın salaklığı bence. Uyanık olması lazımdı. Böyle ekranlarda ağlayan tipler genellikle hep bir şeylerin peşinde olur ki beyaza da yazık oldu.

    0|0
    0|0
  • Sacma

    0|0
    0|0
  • Tamamen gereksiz. Cocuklar ölmesin diyor. Neden dava acilsin ki?

    0|0
    0|0
  • provatik bir paylaşım garanti chplisin bu hükümet beyaza bir söylemiyor o telofona baglanan pkklı kadına söylüyor

    0|0
    0|0
  • Yediz, Doğan Grubuna bir şans daha verdi. bir soeuşturmadan birşey çıkmayacak.

    0|0
    0|0
  • güzel olmuş şehitlerimiz varken ermeni cocuklarını savunan herkes haddını bilmeli bunca şehit varken iki ermeni dölüne verilecek toprak bizde yok

    0|0
    0|0
  • A dedim

    0|0
    0|0
  • ne düsüncem bye bye.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle haksız ben biliyorum beyazın orda yaşadıklarını ne olduğunu anlamadan kadının tuazğına düştü. Beyaz öyle bir insan değil ondan önceki tutumlarından anlaşılıyor zaten.

    0|0
    0|0
  • varya öyle çok kötü bir devletizki bir bakmışsın beyaz asılmış

    0|0
    0|0
  • İstediklerini yapsınlar Beyazıt Öztürk yanlış bir şey yapmadı

    0|0
    0|0
  • Adamı gömdüler yazık lan o kadar güldürdü bizleri

    0|0
    0|0
  • Beyaz terörist ise kırmızı donla dolaşırım mmmmmmmkkkkkkk

    0|0
    0|0
  • Beyaz a gelne kadar ne hainller var. Beyaz hain değildir.

    0|0
    0|0
  • Çok saçma, haksız bir soruşturma

    0|0
    0|0
Yükleniyor...