Namaz kılıyor diye sevgilinizden ayrılır mıydınız?

Namaz kılıyor diye o kişiyi küçümseyip ayrılır mıydınız? . s

Güncellemeler:
Ben yapmıyorum bir tanıdığımın başına gelmiş anlatttı bende size sordum.

0|0
30|49

En İyi Erkek Görüşü

  • Ayrılırdim eger sana zarar vermek istemiyorsam senin iyiligini düsünüyorsam veya senden beklentilerim baska ise de ayrilirdim. Cunki namaz kilan insan o beklentileri karsilayamaz. Bunu namaz kilmaktan ziyade senin karakterin ve ahlaki yapin belirler. Birde karsindaki insanin ne istedigi ve nasil yaklastigi onemli ins beni anlamissin ben sadece ayrilirsa neden ayrilicagi konusunda yorum yaptim.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 48

  • Müslüman biriyle birbirimizin görüşlerini taşıyabilir miydik bilmiyorum. (Ateistim.) Ama zaten sevgiliysek ve o Müslüman ise namaz kıldığı için ondan ayrılmam saçma olur.

    Bir de, küçümsenmekten korkup namaz kıldığını belli etmemeye çalışıyorsa bu da ayrı bir inançta samimiyetsizlik göstergesidir.

    1|1
    0|1
  • Ben ayrılırdım herhalde. Bir nebze saygı göstermek bile diyebiliriz ayrılmama aslında. Hayatım ve görüşüm onun için uygun olmaz, yapamayız.

    0|1
    0|0
  • O alın secdeyi görecek hacım.

    0|0
    0|0
  • ne alaka öyle saçmalık mı olur

    0|0
    0|0
  • Asla! Yahudiler ve Ermeni Kökenli Hıristiyanlar Hariç Her İnsana Saygım Var.

    0|0
    0|1
  • Namaz kılanı küçümsemek.. Nekadar gereksiz boş bir toplum olduğumuzun göstergesi. Ne güzel işte eşim sayesinde belki bende daha fazla ibadet ederim.

    1|0
    0|0
  • namaz kılan insan allaha yakın olur 5 vakit namaz önemli namaz kılanın yüreyi temiz olur bütün kötlükler kötü işlerden uzak olur

    0|0
    0|1
  • namaz kılmak neden küçümsemek olsun saygı duyarım..

    1|0
    0|0
  • Namaz kılanı küçümseyen kişi müslüman değildir. Müslümanların böyle kimselerle evlenmeleri caiz olmaz...

    1|0
    0|1
  • Allah'ın emrettiği bir şeyi yapıyor diye kimseden ayrılmam ben Aksine hoşuma gider

    1|0
    0|2
  • Ne alaka?

    1|0
    0|0
  • hayır

    0|0
    0|0
  • Bunu düşündüysen harbiden safsın :D

    0|0
    0|1
  • Kendince cikarim yapmistir.. dine hiç inanmayan biri dine asiri inanan birini itici bulabilir ve ya canım gibi tabi gorus farkliligindan kaynaklaniyor..

    0|0
    0|0
  • Asıl kıldığı için daha çok bağlanırım :D

    1|0
    0|0
  • tabii ki hayır

    0|0
    0|1
  • hayır aksıne daha çok baglanır severdim elındne tutardım

    1|0
    0|0
  • Hayir. Neden ayrilayimki?

    0|0
    0|1
  • o tanıdığın tam bir gerizekalıymış, namaz kılanı neden küçümsemiş, o kılmıyorda iyimi yapıyormuş, sorsan müslümanım der

    0|0
    0|0
  • Ayrılan dar görüşlüdür net!

    0|0
    0|1
  • hayır hatta eski sevgilim sayesinde başladım sağolsun iyiki var

    0|0
    0|0
  • Tabikide hayır öyle insanlarla da işim olmaz zaten

    0|0
    0|0
  • Bulsam bırakmam

    0|0
    0|0
  • namazıma laf edenin... diyorum boşluğu sen doldur

    1|0
    0|0
  • hayır ayrılmamda
    sevgilim zaten kılamaz hristiyan :)

    0|0
    1|1
  • Benim için Allah sevgisi her şeyden önce gelir. O değil, ben ondan ayrılırım asıl!

    0|0
    0|1
  • Hayır ne alaka

    0|0
    0|0
  • Allah akıl fikir versin insanlara öyle saçmalık mı olur ya

    0|0
    0|1
  • Hayır tabikide tam tersi ona dha yakın olurdum

    0|0
    0|0
  • Keşke öyle bir sevgilim olsa 😊

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

Kızlar Ne Diyor 29

  • asıl öylesini bulunca insan mutlu olur. gerçi şöyle bir şey söyleyebilirim sana. eskiden bir ara nişanlanmak üzereydim, mehir sormuştu ne kadar para istersin diye. bana saçma gelmişti umre düşünüyorum demiştim. ayrıldı sonra. böyle insanlar da var.
    kimin nasıl düşündüğünü bilemezsin.

    0|0
    0|1
  • Hayır tabi.

    0|0
    0|0
  • namaz kılan yaşlıyı severim namaz kılan gence aşıgım derken mevla ben neden aşık olmayayım.. namaz kılan erkek / kız candır..

    0|0
    0|0
  • oyle sacmalık mı olurmus. aksıne daha cok baglar

    0|0
    0|0
  • Ne alaka ya dar kafalimisin kizim sen

    1|0
    0|0
    • ben sordum rahatsızsanız cevaplamayın.

  • troll olmuş mu beyler. s. s

    0|0
    0|0
  • tabikide hayır! herkesin kendi görüşü bu bir ilişkiye ne derece zarar verebilir? en saçma ayrılık bahenesi bu olabilir heraldee

    0|1
    0|0
  • Keske kilsa. Bunun icin ayrilan insan zavallidir nokta.

    0|1
    0|0
  • inanmak ve inandığı şeyin peşinden gitmek ne zamandan beri suç oldu? inancına sadık kalamayan sana da sadık kalamaz o yüzden fazla şeyapma istersen

    0|0
    0|0
  • Geldiğimiz hale bak..

    1|0
    0|0
  • Namaz kılmıyor diye ayrılırdım.

    0|3
    1|4
  • Hayır tabiki

    0|0
    0|0
  • Hayır

    0|1
    0|0
  • hayır tabiki de

    0|1
    0|0
  • Kılması için ikna ederdim

    0|0
    0|0
  • s a ç m a l ı k

    0|0
    0|0
  • Namaz kılan insanlar küçümseniyo muymuş ilginç... Kıyamet alameti 😳

    0|0
    0|0
  • Onu değil kendimi küçümserdim.

    0|1
    0|0
  • Dalga mı geçiyosunuz ya niye namaz kılıyo diye sevgilisinden ayrılır ki insan -_-

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle hayrr

    0|1
    0|0
  • ne ayrilmasi daha cok baglanirim bu devirde kilani bulmak cok zor

    0|0
    0|1
  • Hayır bende kılmak isterdim onla

    0|0
    0|0
  • Namaz kılmak küçümsenecek bir şey değil bu hoşuma giderdi.

    0|0
    0|1
  • Tövbe tövbe olur mu öyle ben kilmiyorum diye utanirim aksine ( ve kılıyorum)

    0|0
    0|1
  • hayırr

    0|0
    0|0
  • Asla

    0|0
    0|0
  • Hayir ama sevgilim olmaz oyle sanirim

    0|0
    0|0
  • Ne biliyim insan aşık olunca ateist de olsa istiyor işte. Demek ki sevgi denen bir şey yokmuş ki zaten dinine inanan biri böyle bir şey yapmazdı diye düşünüyorum. Küçümsemek de nedir? Yeni nesilin ergenlerinden başka diğer insanların böyle düşüneceğini pek sanmıyorum

    0|0
    0|1
  • Eş adaylarımda namaz kılma şartı koşuyorum 😊

    0|1
    0|2
Yükleniyor...