Evlenince çalışacak mısınız?

Beyler zaten çalışır diye tahmin ediyorum, ama kızlar, üniversite okudunuz, çalışabilecek seviyedesiniz. Maddi durumunuz gayet iyi, yine de çalışır mısınız?

Ben çalışırım, bir kadın olsam da eşimden para istemek zor gelir bana.

Siz?

  • Çalışırım.
    78% (100)59% (34)72% (134)Oy Ver
  • Çalışmam.
    22% (28)41% (24)28% (52)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
37|29

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayır ev erkeği olacağım. Evimin erkeği çocuklarımın babası olacağım. Eşim çalışsın :D

    4|2
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben babamdan bile para isteyemiyorum :/ Çocuğum olduğu ve onu en azından derdini anlatacak kadar büyütme süreci hariç çalışırım, zaten canım sıkılır evde.

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 28

  • 1|1
    0|0
  • Yok ya ne çalışıcam hatun bakar bana

    1|0
    0|0
  • Evlenince yan gelip yatmayı düşünüyorum

    1|0
    1|0
  • Bizde kacis yok uber zengin olursam hanimida alir bir dunya turuna cikarim o pasaportu mal ederim yane

    1|0
    0|0
  • Hayır, zengin bir aileye iç güveysi olarak gitmeyi planlıyorum.

    2|0
    1|0
  • Çalışmam karım bana baksın 😂😂😂 ahshxjv

    1|0
    0|0
  • Mecbur :D Coluk cocuk ekmek bekler :D

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Calismayacagim, ev erkegi olacagim.
    Ben bilmem karim bilir denek istiyorum. :)

    1|0
    0|0
  • Çalışmayan kadınla evlenmem inşallah. Çok riskli. Boşanınca benden nafaka sökmesini istemem ayrıca kilo alır ve tembelleşir. Öğretmen ve eczaneci bayanlar favorim.

    1|0
    0|0
  • Tabiki çalışıcam 5tane çocuk büyütmek kolay değil

    1|0
    0|0
  • Hep çalışıyoruz. Beleşçi kızdan hayır gelmez.

    1|1
    0|0
  • evlenince bırakıcam

    1|0
    0|0
  • ben çalıştırırım ama çoçuk olana kadar

    1|0
    0|0
  • ben zengin bir aileye iç güveysi gitmek istiyorum yeter bu kadar çalışma

    1|0
    0|0
  • Şimdiden biriktirip evlenince esimle yemek istiyorum yan gelip yatıp 😀

    1|0
    0|0
  • Kahvede batak atacağım karımda ekmek getirecek eve psikologluk falan ağır geldi

    1|0
    0|0
  • evlenmeden başlıyımki kız versinler dimi

    1|0
    0|0
  • yok avrat çalışır bana bakar bende evde çocuk yaparım...

    2|0
    0|0
  • eşim istemezse çalışmam

    1|0
    0|0
  • çalışmalı kadın elbet eve destek çıkarsa birlikte eşler mutlu olunur

    1|0
    0|0
  • Allah izin verdiği sürece çalışacağım :)

    1|0
    0|0
  • ben çalışırım ama eşimi çalıştırmam :/

    0|1
    0|0
  • Evlilik Paylaşmaktir senim benim mi var..

    1|0
    0|0
  • paraya ıhtıyacımız olmaz ama ben calısmasını ısterım

    1|0
    0|0
  • yok eşim baksın

    0|0
    0|0
  • bilmem. d

    0|0
    0|0
  • Çalışmayan adama kız vermezler =)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 36

  • Boşuna mı okuyoruz tabiki çalışacağım

    2|1
    0|0
  • Ben evde sıkılırım çalışırım o yüzden

    1|0
    0|0
  • e yani yalandan mı okuduk o kadar. sadece para kazanma olarak görmüyorum ben işi.

    1|0
    0|0
  • Calisicam tabi boşuna okumuyorum 😊
    Hem öyle para isteyip durmak da istemem
    Hem bana para veriyor diye asagilamaya filan da kalkamaz
    İleride çocuğumuz olursa daha rahat bir yasami olur
    İsimi seviyorum
    Evde bos bos oturup kilo almak da istemem
    bir çok sebebimiz var kizlar calisin 😄

    1|0
    0|0
  • calismaya programlanmis bir bünyem var

    1|0
    0|0
  • Evliyim , çalışıyorum

    1|0
    0|0
  • çalışmak istiyorum ama sevdiğim erkek imzayı atınca kesinlikle karşı çalışmama ikna edebilirsem evde oturmaya niyetim yok☺️

    1|0
    0|0
  • Bende çalışırım kardesim -,-

    1|0
    0|0
  • O kadar okuduk yahu. Evde oturmayiz heralde.

    1|1
    0|1
  • Çalışırım

    1|0
    0|0
  • Erkek varken ben niye çalışayım... Kadınlar kıymetlidir yormamak lazım.

    1|2
    0|1
  • Sağlığım yerinde olduğu sürece çalışmayı düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Çalışırım engel olamaz kimse.

    1|1
    0|0
  • bu devirde tek maaşla gecinmek kolay mı eşşek gibi calıscam hem bir erkek hocamız zamanında kızlar calısın yarın bir gün parayı bulur begenmez dedi düşünün bir erkek hoca

    1|0
    0|0
  • Calisirim evde koca gun oturamam

    1|0
    0|0
  • calisirim tabiki

    1|0
    0|0
  • Çalışırım.

    1|0
    0|0
  • normalde çalışırım
    çok zengin kocam olursa çalışmam belki. kendimi geliştirecek şeyler yaparım

    1|0
    0|0
  • Evde oturucaksam evlenmem daha iyi

    0|0
    0|0
  • hayal ettiğim mesleğe sahip olabilmek için onca yıl çaba sarf etmişim, elbette çalışırım.

    0|0
    0|0
  • Çalışırım. Dışarıya alışkın biri olduğum için zor geliyor bana evde oturmak.

    0|0
    0|0
  • Çalışacağım

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Belki bir sure calısırım ama calısmayı dusunmuyorum maddi durumlar ne getirir bilmiyorum tabi :) aslında cok keyfime duskum biri degilimdir ama kısa bir sure amele gidi calısıp hakkını alamadagımı dusundugum icin hayatımı b*k etmek istemiyorum. az calısıp cok kazanan bir isimin olması lazım calısmam icin :)))

    0|0
    0|0
  • Çalışmayı düşünmüyorum.

    0|2
    0|2
  • Bence her kadın çalışmalı

    0|0
    0|0
  • Hiç evlenmicem. Bana göre değil kadın erkek ilişkileri.

    0|0
    0|0
  • Çalışmam

    0|1
    0|0
  • Tabiki çalışırdım kimseye muhtaç olmak istemem

    0|0
    0|0
  • Çalışırım gerekirse. Belkide çalışmam sart değil

    0|1
    0|0
  • Kızlar Devam
    6
Yükleniyor...