Ya nasil spor salonunda rahat spor yapacağım?

Erkekler bakınca konsantre olamıyorum, sapıklık yapmıyorlar tabiki öyle değiller burada ama yine de ne bileyim rahatsız oluyorum antrenörum olmayinca her istediğimi yapamıyorum oturup izliyorlar..


0|0
2|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Harbi ha bunu kızlar adına düşündüm ben rahat olamazdım diyordum bak varmış öyle 😄

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Çoğu spor salonu öyledir zaten doğal. Yanına bir arkadaş edinirsen en azından rahatlamanı, kasılmamanı sağlayacaktır

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • Kedinin önüne ciğer atan utansın :)

    0|0
    0|0
  • Abazalar mkk heryerdeler. Neyse evde yap

    0|0
    0|0
  • Bu spor salonuna yeni başladığından kaynaklanıyor. zamanla bu hissi kaybedeceksin

    0|0
    0|0
    • Hayir yeni başlamadım ama başka ülkeye taşınınca ortam değişti yani başka insanlar falan ne bileyim ondan belki.

    • Bence asıl o zaman daha rahat etmelisin

  • Ne yapıyorsun da izliyorlar ya 😄

    0|0
    0|0
    • Normal insanlar gibi normal spor yapıyorum işte

    • Hepsini Göster
    • açık falan giyinmiyorum normal giyiniyorum, burada herkes sarışın falan ben esmerim sokakta da bakıyorlar her yerde bakıyorlar herkes sarışın beyaz tenli olduğu için nadir geliyor gözlerine herhalde..

    • Ee o zaman yapacak bir şey yok :))

  • aman sen kendine nbak boşverr

    0|0
    0|0
  • Sapık çok

    0|0
    0|0
  • o zaman sırf bayanların olduğu bir spor salonuna git sende

    0|0
    0|0
  • Sen boş ver

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...