Kapat

Neden guzel kizlar cirkine erkeklerle cikar neden cirkin kizlarda guzel erkeklerle cikar?

neden ya cogu zaman oyle olur ikiside guzel olmasi zor oluyo biri daha guzel hep


0|0
5|15

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Sen yakisikli erkekler ile mi ciktin

    0|0
    0|0
    • hayir sorunda burada yakisikli erkekelr hep cirkin kizlarla cikar

    • Iste bu cok buyuk bir problem, çünkü ben burada yakisikli bir erkek ile cikiyorum desem kafana bunu o kadar yerlestirmisler ki beni cirkin sanicaksin. Neyse, yakisikli olup harbi bir sekilde cirkin bir kiz ile cikan insan olgundur, sevendir, ciddi düşünendir. Bu dışarıdan ne kadar dalga gecilesi dursa da imrenilmesi gerekilen bir ilişki aslında. Düşünsene bir erkek seni sen oldugun gibi kabul ediyor?

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 14

  • Kime göre neye göre çirkin güzel.

    1|0
    0|0
  • kimyan zayıf senin heralde, zıt kutupları bildin mi

    1|0
    0|0
  • Hayat farklılık ister Can'ım 😂

    1|0
    0|0
  • bilmiyore

    1|0
    0|0
  • Batil inanc sisy.

    1|0
    0|0
  • Allah öyle nasip ediyor oluyor yani onu anlayamayızz :)

    1|0
    0|0
  • Çirkinlerin güzel/yakışıklı aklı vardır da ondan.

    0|0
    0|0
  • Maddi

    1|0
    0|0
  • Senin çirkin dediğin kişin kalbine ruhuna aşık olmuştur ve aşık oldugu icin sevdigi ona mükemmel geliyordur ne derseniz deyin vazgeçmez

    1|0
    0|0
  • Para maddi güç...

    1|0
    0|0
  • Sen çirkin misin

    0|0
    1|0
  • Bende bir anlasm

    0|0
    0|0
  • Şu dünyada hangi bir şey düzgün ki?

    0|0
    0|0
  • biz bu olaya ata da bka da diyoruz bildinmi işte oyle.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Gönül işte

    1|0
    0|0
  • Zıt kutuplar diyorum. Öteki durumda da her ikisinin de ışığı sönüyor zaten. Güzel bir erkeğin yanında gene benzer bir eş olunca güzel gelmiyor ikisi de. Bırak çıksınlar.

    0|0
    0|0
  • Boşver

    0|0
    0|0
  • güzel - çirkin diye bir şey yokmuş. Herkes Güzelmiş. Yani İslama inanıyorsan
    https://www.youtube.com/watch?v=TbBIROVmqyQ

    1|1
    0|0
Yükleniyor...