Sabah namazını kıldınızmı?

Bakalık ks üyeleri ne kadar dindarmış sabah namazını kimler kıldı kimler kılmadı


0|0
910

En İyi Kız Görüşü

  • Kılan niye burada gelip söylesin ki kısa bile

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Allah razı olsun kardeşim kıldık şükür olsun...

    0|0
    0|1

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 8

  • Sabah olmadiki

    0|0
    0|0
  • sabah namazı vaktine daha var. isteyen teheccüd namazı yani gece namazını kılabilir

    0|2
    0|0
  • Aylardır hiç kalkmadım. Ne kötü.

    0|0
    0|0
  • Bu saatte sabah namazi😞😒

    0|0
    0|0
  • kıldım Allah kabul ederse

    0|0
    0|0
  • Elamhamdülah müslüman kldm

    0|0
    0|0
  • Ben kildim

    0|0
    0|0
  • kıldım çok şükür...

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • sabah namazına daha çok var hacı abi :)

    0|0
    0|0
  • namaz kılmayı bilmiyorum moruk
    bilseydim kılardım 2 rekat bişeyler

    0|0
    0|0
  • Evet

    0|0
    0|0
  • Sabah namazına 5 saat var

    0|0
    0|0
  • yok panpa

    0|0
    0|0
  • Amuda kalkarak kıldım

    0|1
    2|1
  • 1 yıl felan oldu kılmıştım bir sabah

    0|1
    0|0
  • Bu soruyu sabah sorman gerekirdi ama bu konuda soru olmaz yani kilmassak dindar degilmitiz yani

    0|0
    0|0
  • Yatsi okunali cok oldu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...