Çizgi Roman okuyorum millet alay ediyor?

Yaşım 21 çizgi Roman hastasıyım özellikle Dc cosmic Batman ve Flash tüm serileri var bu yaşta çizgi Roman okumam sizce normal mi okuyan var mı arkadaşlar dalga geçiyor siz ne diyorsunuz benim bu durumuma :D?


0|0
7|3

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Çizgi romanlar ve mangalar genellikle yetişkinler içindir zaten güzel kardeşim. Dc ve Marvel evrenlerinin son hallerinde yaş sınırı bile olması muhtemeldir hatta... Seni buradan Geekyapar'a davet ediyorum. Senin gibi çok hanımlarımız ve beylerimiz var bizim oralarda, manyağız hepimiz. <3

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Gayet normal hatta manga okumayada başla çok güzel insanlar her zaman konuşurlar boş ver 😊

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
  • Bende seviyorum yasim 28 baskalarinin ne dedigi onemli degil

    0|0
    0|0
  • Milleti boşver, kendin ol:) ona bakılırsa bende hala çizgi film izliyorum, seviyorum yani.:)

    0|0
    0|0
    • Benimde var çizgi film koleksyonu :D

    • Eskiler benim favorim ya😁 scooby, casper in ilk hali, ya da neblim res kit felan😁tom ve jerry, izlerim yani😁😁 çizgi romanda severim ya da karikatürrr😁😁miller hep konuşur, boşver kendin ol😁Babam bile izliyor yani çizgi film, ruhumuz çocuk bizim, tabi bide dizi olarak kara şimşek hastasıyım.😁😁

  • Çizgi roman küçüklere göre bişey değildir ki. Her yaş hitap eden çizgi romanlar Var.

    0|0
    0|0
  • Çizgi roman okuyorsun diye dalga mı geçilir iş 😑 ne güzel işte çizgi roman candır 😊

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ağızınla kuş tutsanda biz millet olarak sizinle alay edeceğiz. O yüzden takılmaya hiç gerek yok. Doğru buldugunuz ve keyif aldığınız her ne ise yapmaya devam. Sonuçta yaptığınızın biz millete zararı yok.

    0|0
    0|0
  • Sen seviyorsan okumayı, kimseye eleştirmek veya yargılamak hakkı doğmaz.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...