Sizin oralarda kız isteme törenleri nasıl oluyor?

Arkadaşımın isteme töreni vardı.. Yakın arkadaş. Bir taraf doğulu bir taraf egeli.. Biz yan odada oturuyoruz. Olayların içinde değiliz, bir ara kızı vermekten vazgeçtiler altın meselesinden sebep. Sizin oralarda isteme törenleri zor mudur? Anlatın.
Genelde ne istersiniz, ne söylersiniz?

Güncellemeler:
Çok komiksiniz, gülmekten gözlerimden yaş geldi. Soru trol soru değil lütfen soruları da düzgün cevap verin. Her yerin isteniş örf adedi farklıdır. Ben karadenizli olarak iki tarafa da çok yabancıyım ve benim kız isteme olayımız farklı. Bu şehir şehirde değişir. Lütfen saçma yanıtlarınızı bu soru başlığı altında yazmayın!

0|0
3|16

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • pek anlamam. ilçeye göre bile adetler değişiklik gösteriyor. hala başlık parası var mesela.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • O tarz adetleri her zaman saçma bulmuşumdur. Bizim iş yerinde de bir olay gerçekleşmişti kızın ailesi oğlandan bir dünya şey istemişler sanki pazardan mal alınıyor.

    0|0
    0|0
    • Aileler eski kafalı olunca böyle oluyor..

    • Hepsini Göster
    • Bunları insan içinde yapmayacaksınız zaten ailenizi alacaksınız karşınıza konuşacaksınız yanlış olduğunu anlatacaksınız. Ataya saygı diyorsunuz peki aileniz hırsızlık yapsa siz yine saygı duyacak mısınız? Duyacaksanız size kolay gelsin. Yanlışa yanlış demediğiniz sürece karşınızda kim olursa olsun ezilmeye mahkumsunuzdur.

    • Ne diyorsun ya, hırsızlık nereden çıktı! Uzatmayın iyi geceler.

  • Kırmızı halı seriliyor, kraliyet mensubu babaannem ve merhum kral dedemin tacını babam devraldıktan sonra, ben prens 3. Ze Brandon, beethoven'dan moonlight sonata eşliğinde kırmızı halıdan moonwalk yaparak geçiyorum falan.

    0|0
    0|0
  • Genelde olmuyor :)

    0|0
    0|0
  • Bizim burada mehter takımıyla kız istiyoruz

    0|0
    0|0
  • o ne gorgusuzlukmus bee. Kiz isterken bişiler istemesi ne kadar banall.. resmen kiz tarafi cingene imiş

    0|0
    0|0
  • tören mi o da neyin nesi kız allahın emri peygamberin kabri ile istenir öncesinde kahve içilir o kadar.

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
  • normal olur

    0|0
    0|0
  • Whatsapptan coklu konusma yapilarak kiz istenecek yakinda, ben buna inaniyorum :D

    0|0
    0|0
  • kız doğudan eleman egedense sıkıntı olmuştur

    0|0
    0|0
  • Istanbullyum bizde gencler sevdiyse ! aile iyiyse verilir :)

    0|0
    0|0
  • satış bedelini malın sahibine verip paket yapıp alıp götürüyorlar, kargoyla eve teslimatta oluyor..

    0|0
    0|0
  • Ege ve doğulu dizide evlenir

    0|0
    0|0
  • Sizin oralarda törenle mi oluo o iş :)) yani tören deyince ben şok ben iptal :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • tahmin edeyim kiz tarafi dogulumuydu? :D

    0|0
    0|0
  • insanlar evlenmeye kararı alıyor sonra ailelerine haber veriyorlar

    0|0
    0|0
Yükleniyor...