Lütfen Yardım ( Özellikle Kızlar ) ?

Lütfen okuyun teşekkurler ;

Merhaba beyler bayanlar ben 20 yaşındayım aynı okuldan bir kız var (aynı sınıftayız) 5 ay ben kızı arka sıralardan izledim sonra yan sırasına kadar geldım izledim o farketmemiştir bile.. çünkü o bana nadir bakıyordu ya da.. ben anca 5 ayda 8-9 tanesini yakalayabildim.

ben en sonunda bu duyguların benim içimde sıkışmasına :) dayanamadım bilirsiniz hayaller planlar ve bugün kızı geçtigi yolun kenarında bekledim.

10 dk sonra kız geldi.

aynen muhabet şu şekilde;

günaydın damla..

günaydın dedi ama sanki benden korkuyo gibiydi nedense..(şaşırdı farklı biyerde günaydın demiştim)

benim seninle konuşmam gereken konular var dedim. ögleden sonra okuldan cıktıktan sonra bir kafeye gidelimmi konusuruz hemde bişeyler içeriz dedim..

kız ilk önce ne konuşacagız gibi konustu ama hep gülümseyerek bende kafeye gidince konusuruz dedim

(ilk başta bugun işim var ama dedi oyaladı yarın hafta sonu felan dedi 2 dk sonra tamam gidelim dedi hangi kafeye dedi..)

neyse dersler bitti.. okuldan cıkıyoruz kız yanıma geldi merdivenleri cıkarken yine gülümsüyo ama benim içim acıyo. benide kırmamaya calısıyo heralde ben senin neden kafeye cagırdıgını anladım ama benim erkek arkadasım var dedi ama içimde bir his var o kızın sevgilisi yok abi olma ihtimali %5 (belki vardır ama hislerim hep beni haklı cıkardı herzaman kız calıskan ) kız kendi halinde sessiz okuldan eve evden okula o tip ben ne yapmalıyım sizce bana yardım edin lütfen bu olay bugün oldu ne yapmalıyım teşekkurler şimdiden

Güncellemeler:
kızla günaydınlar ve ufak muhabbetler dısında pek konusmam olmadı

0|0
1|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Ohhhoooo cuk uzun

    0|0
    0|0
    • :) içimde kalmasında yazıyım dedim :)

    • Iyi demişsiniz :)

Erkekler Ne Diyor 1

  • eminsen erkek arkadaşı olmadığına evlenme niyetiyle arkadaşlık kurabilirsin arada mesafeyle

    0|0
    0|0
Yükleniyor...