Hiç ruh çağırdınız mı, ya da çağırmak ister miydiniz?

Hep denk geliyoruz ruh ruh. Peki hiç çağırdınız mı?

Var mı o cesaret, çağırmak ister miydiniz?

Bir ses duysa eminim yorganı kafasına kadar çekip altına saklanan kişileriz..
Hiç ruh çağırdınız mı, ya da çağırmak ister miydiniz?
Ya bir anda arkanızda çıkarsa?

Ya da yatağınız da yakalarsa?



0|0
31|18

En İyi Kız Görüşü

  • Hayatta yapmam cok korkarim cunku onlarin da bir sabri var ugrasmamak lazim ama dokunana dokunurum 😄

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Saçma sapan şeylere inanmam.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 30

  • yorgan olayını ben hiç yapmadım. küçükken kokunca hemen yatakta otururdum tvm odayı görecek şekilde. yorganı çeksem korkudan ölürüm herhalde. görememek beni daha da çok korkutuyor.

    0|1
    0|0
  • Çok yaptık ama gelmedi afsgdhs
    Ama ben çok gördüm kanks

    0|1
    0|0
  • Tövbe bismillah gece gece

    0|1
    0|0
  • Denemedim

    0|1
    0|0
  • İstemem

    0|1
    0|0
  • İlkokulda defalarca yapmışlığımız var :D ama sonra işim olmadı. İstemem de

    0|1
    0|0
  • Ey cin geldiysen git

    0|1
    0|0
  • Ruh gelmez arkadaşım gelse gelse cin gelir.

    0|2
    0|0
  • Ruhların geleceğine inanmam, cinlerle başım belaya arada bir girdi ama onları sallamıyorum desem doğru. mesela aklıma gelirler ya da bir paranoyak olurum hemen hadi ordan gidin şurdan uğraştırmayın derim rahatlık heralde benimkisi.

    0|1
    0|0
  • Çağırmıştık arkadaşımın içine girdi daha tövbe yani

    0|1
    0|0
  • Yav böyle şeyler yapmayın. Yalnız kalıyorum böyle seyler psikolojimi bozuyor.

    0|1
    0|0
    • Çağıranlar korksun sen korkma Allahın azabı onlara çok büyüktür yaradandan başkasına itaat etmek

    • Hepsini Göster
    • Ercan bey'e yazdığım görüşü okumadınız sanırım.

    • Şimdi okudum. Korkacak birşey yok bunda.

  • Evt, occultism paranormality benim isim :)

    0|1
    0|0
  • Eğer bunu gece okumuş olsaydım çok fena gülerdim😂 ve annemi yanımda yatması için çağırırdım 😑

    0|1
    0|0
  • Allah korusun ne diyelim benimde cesaretim yok :D

    0|1
    0|0
  • ruh cikmaz ciksa ciksa uc harfli cikar diye duydum ben

    1|1
    0|0
  • Okulda çagırmıştık ama gelmemişti :D

    0|1
    0|0
  • İşim olmaz.

    0|1
    0|0
  • Ya bırak allasen

    0|1
    0|0
  • Ya aksam aksam tovbe bismillah korkarim ben istemem gelmesin de

    0|1
    0|0
  • Yok bide orayı karıştırma

    0|1
    0|0
  • Çok saçma

    0|1
    0|0
  • Tövbe bismillah gece gece 😂😂

    0|1
    0|0
  • Asla ya çok korkarım

    0|1
    0|0
  • Evet üniversitede yaptım öyle bir salaklık

    0|1
    0|0
  • Çağırdık :)

    0|1
    0|0
  • Çağırmıştık

    0|1
    0|0
  • nerden geldi aklına şimdi gece gece insanları tedirdin ediyorsun

    0|1
    0|0
  • Çağırmadım. çağırmam

    0|1
    0|0
  • Çağırdık, camı açtı sffghfgh

    0|0
    0|0
  • Korkarim yapamam.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ben korkmuyorum böyle şeylerden ölü ruh da var cin de var. Korkacaksan insanın yaşayan tehlikelisinden kork. Mantık bu bende. Ruh gelse cin gelse onlar da birer kul sonuçta iyi biridir belki amacı iyidir, kötüyse de yapacak birşey yok savunmaya çalışırım kendimi dua falan okurum. Ruh falan da çağırmam ne gerek var yeterince kalabalık zaten çevrem boş işlere zamanımız yok

    0|1
    0|0
  • nihat hatipoğlu bu konuda acıklama yapmıştı ruh cağırdığınızda ruh gelmez cinler gelir uğraşır demişti

    0|1
    0|0
  • Geleceğini bilsem şimdi çağırırım.
    Ruhlarla değil cinlerle benim işim.

    0|1
    1|0
  • Hayatta çağırmam

    0|1
    0|0
  • Çağırmadım. İnanmıyorum böyle şeylere.

    0|1
    0|0
  • Kardesim su muhabbeti actiginda yanina geliyolar haberin yok siktiminin seylerini gece gece anma basima cogu kez geldi hala daha geliyor nalet ediyorum soyle he insanlara

    0|1
    0|0
  • O kadar cesaretim yok.

    0|1
    0|0
  • muhabbetine her türlü varım , uygulamada fısss lıyorum

    0|1
    0|0
  • hep koptuğum nokta geldiysen 3 kere tıklat lan biri birgün bir tıklatır ne olduğuna anlamazsın :)

    0|1
    0|0
  • Deneme bile derim gitmeleri için bir isteklerini yapiyosun ya kotusu gelirse poku yersin

    0|1
    0|0
  • Evet çağırdım. şu an 6 kişi var musallat olan. Her gece ziyaretime gelirler, ama problem değil benim için. Ben onlara hayatımda yer verdim ve kabullendim.

    0|1
    0|0
  • Bir cin arkadaşım olsa süper olurdu.. En yakın arkadaşım..

    0|1
    0|0
  • Ruh çağırma diye bir şey yok bunlar insanı aldatmacadan başka bir şey değil. Ruh asla gelemez.

    0|1
    0|0
  • Evet cagirdim samara geldi ve o gun bugundur yanimda iyi yere kapak atmis oyle dior kendisi

    0|1
    0|0
  • Dershanede çağırmıştık gelmemişti:)

    0|1
    0|0
  • her gün arıyorum kendisini de gelmiyo bir türlü

    0|1
    0|0
  • amcama cin musallat oldu benım. ondan dolayı hep korkarım böyle şeylerden

    0|1
    0|0
Yükleniyor...