Kapalı kızlar hakkındaki düşünceleriniz?

kapalı kızlara karşı bakış açınız nedir? ne düşünüyorsunuz?


0|0
19|37

En İyi Erkek Görüşü

  • Baskı olmadan Allah için kapananlar var ise, helal olsun. Ama ben böyle gönüllü kapanan güzel kız görmedim. Zira, tesettürlülerde bu aralar vermeye başladı (Namus cinayetlerine bakarsak). Bu sebeple başı açık fakat ahlaklı giyinen kızları tercih ederim. Zaten güzel bir kızın kapandığını ancak 5 kere gördüm bunlardan 3 ü süslüman diğer ikiside her erkeğe bakmaz ve gönüllü takıp, takmadıklarını tespit edemedim. Bir de öyle ülkeler gördüm ki başı açıklar bizim süslümanlardan kat be kat daha namuslu.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • deve hörgücü gibi olanlardn mı söz ediyorsun?
    yoksa tesettürlü mü?
    tesettürlü bayanlar gibi olmak istiyorum.. Allah İnşallah nasip eder..
    Allah ın YASAKLADIĞI şekilde başları örtülü bayanlarında Allah'ın indirdiği ayetleri okumalarını ve ona göre davranmalarını umuyorum.
    Allah Mümin ve Müslüman bayanları tam tesettüre uymamızı sağlar umarım..
    İYİ GECELER..

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 36

  • Açık kapalı ayirdetmem.. insan olsun, bakımlı ve temiz olsun.. bunlara bakarım.. güzelse de, beğeneceği varsa ikisini de begenitim, ikisiyle de evlenebilirim. Sorun yok yanı.. Sadece, gri pardedulu, hanı , ablalar denen zümreden uzak dururum biraz.. karşı cins olarak yanı. tanışma ihtimaliniz yoktur, rezil ederler.. :D

    0|0
    0|0
    • yanliz burdsana evlenecegin kiz nasil biri olmalidir die sormuyor.

    • Olabilir. ben her yönden fikrimi söyledim. Yasak var mi? İlk cumlem cevaptır.. ayirdetmem.. insan olsun..

  • çoğu moda için kapanıyor

    4|0
    2|0
    • Yuh ne alaka :D bari kapalı olup modaya uygun olmak için tesettüre uymuya desen neyse

    • Hepsini Göster
    • sanmiyorum moda icin kapandiklarini. bende tesetturluyum. kimsenin kalbini bilemezsin.

    • Moda için kapanılmaz onu diyorum, moda için kapanan geri açılır zaten, ancak kapalı olup modaya ayak uyduranlar vardır, benim demem o

  • Pek güvenim yok.

    1|0
    0|0
  • Ben keşke içlerine kapansalardı diyorum.

    4|0
    2|0
  • Herkesin kendi giyinişi der geçerim her hangi bir sitemim ve düşünce beslemiyorum

    1|0
    0|0
  • dürüst olmak gerekirse ek hazzettiğim söylenemez özelliklede şu arap özentisi türban takanlara karşı...

    1|0
    0|0
  • Sevmem

    2|0
    0|0
  • İslama göre kapananlar başımın tacıdır

    1|0
    0|0
  • İnsanları kapalı ve açık diye ayıranları kınıyorum.

    1|0
    0|0
  • Kapalı veya açık diye birisi hakkında önyargılı davranmam. Önemli olan karakteri, efendiliği. Ne kapalı kızlar gördüm adı sadece kapalı yani her b. k var. Ne açık kızlar gördüm gayet efendi düzgün..

    1|0
    0|0
  • birincisi tesettur Allah icin kapanir ikincisi erkekler gozukmeyecek kadar kapanmak oyle makyaj falan caiz degil.

    0|0
    0|0
  • yani iyisi iyi oluyor kotsude acayıp derecede ors oluyor ama genel kanı iyidir yani kotu bakmam moda için giyinenıde tasvip etmem aşırı makyaj falan sovdurur bence !

    0|0
    0|0
  • Bir düşüncem yok

    0|0
    0|0
  • normal süslenmek için değil tam olarak dinin emrettiği şekilde kapalı alan bayanları bakış açım iyidir.

    0|0
    0|0
  • Tesettür gizlenmek içindir. ben buradayım diye giyinenleri ben giyinmiş çıplak hadisine uygun görüyorum.

    0|0
    0|0
  • Benim beğendiğim kızlar olurlar genelde çünkü herkesten farklidirlar benim için.

    2|0
    2|0
  • Tercihlerine karışmak haddimize değil. Bence bir kadına yakışıyor tesettür.

    0|0
    1|0
  • kapalı kızların hepsı degılde yenı türeyen tarz ıcın kapananlar allah onlarıı cehennemın taaaa dıbıne koysunnnnnnn

    1|0
    0|0
  • her tarafı dövmeli bir adamım ayrı dünyaların insanlarıyız ama bir kerede olsa bir kapalı kadınla arkadaşlık yapmak isterdim zıt kutuplar birbirini çekermiş.

    0|0
    0|0
  • Şeriat isteyen kapalı açık farketmez net aptaldır.

    2|0
    0|0
  • Yalandan kapananlar da var. Hakkıyla kapananlara bişey demiyorum.

    0|0
    0|0
  • Çoğu için yapacağım yorum şu : ''Görünüş cennet hayaller cehennem'' İyi akşamlar.

    1|0
    0|0
  • herkez kafasına göre takılır kapanmak açılmak yatmak kalkmak herkzin vericeği hayat ben herkeze pozitif bakarım

    0|0
    0|0
  • Düşünme onları

    0|0
    0|0
  • Kapalı oldukları

    0|0
    0|0
  • kimisi süslenmek kimiside hava atmak icin mesela örnegin mal smarık kızlarda var kız kapandıgı halde a z ye küfürler ne iyi ne iyi önce kapan dnine saygın olmasın kfret oh ne ala

    0|0
    0|0
  • hakkıyla kapalıysa bas goz ustunde yerı vardır ama kapalılıgı sadece moda ıcın kullanan ınsanları ıse allah kahretsın

    0|0
    0|0
  • Olumlu ya da olumsuz bir düşüncem yok. insanda karakter önemli. ben severim

    0|0
    0|0
  • Müslim team üyeleri

    0|0
    0|0
  • Hak için kapaniyirsa çok güzel. Ama süslü manlik yapiyorsa yazıklar olsun

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

Kızlar Ne Diyor 18

  • Kapalıyım. Kapalı arkadaşlarımda var, açık arkadaşlarımda. Benim için gayet iyi düşündükleri için arkadaşız zaten. Bazı bayanları doğru bulmuyorum. Yani neden kapanırsın? Dikkati üzerine çekmemek için ama onlar aksine yapıyorlar ve makyaj konusu falanda var. Ama herkesin nefsi var, o o kadarını yapabilmiş ben bu kadarını.

    0|0
    0|0
  • Kapalı kızlaaaar gızlaaar. Bakış açım kapalıdan kapalıya değişir.

    Aslında soru şu olmalı "tesettüre bakış aciniz nasil?"

    Çünkü her insan farklı, her kapalı farklı.

    1|0
    0|0
  • Tatlı kızlar bol giyinenler.

    1|0
    1|0
  • Ateist olmama ragmen insanlari kapali acik musluman hristiyan ayrimi yapmadan İNSANLIK derecesine bakarak nitelendiriyorum eger onun dini benim veya bir baskasinin ozgurluklerini sinirlamiyorsa sorun yok isterse taşa tapsın

    2|0
    2|0
    • Zaten ha taşa tapmışsın ha ateist olmuşun aynı şey

    • Benim cahilcem yok anlamadim seni hahahah. Ateizmde direk olarak bir kisiye veya bir ilahi guce tapma yuceltme yoktur tum metafizik kavramlarini reddeder. Bu cahillikle o yasa kadar gelebildin mi sen

  • Diğer kızlar hakkında ne düşünüyorsam onlar içinde aynı şeyleri düşünüyorum. Böyle konularda ayrım yapmam.

    0|0
    0|0
  • Bosuna kendi ozgurluklerini kisitladiklarini dusunuyorum. Gerci şu an bir cogu moda icin kapaniyor da neyse

    1|0
    5|0
  • Tesettürlüyse iyi şeyler duşunurum
    Onun dışında moda için kapanıp erkeklerin peşinden koşuyorsa iyi şeyler duşunmeyeceğim kesin

    0|0
    0|0
  • 'bazıları 'moda katliamı yapıyor

    0|0
    0|0
  • offfffff bıkmadınız bııııık ma dınız bu sorudan terk edin şu ülkeyi gidin arabistana

    0|0
    0|0
  • Güzel birsey

    0|1
    0|0
  • Bir çoğu süslüman. ama umrumda da değil yakışana yakışıyor her anlamda

    2|0
    1|0
  • Iyi kizlar :) bir zararlarini gormedim ama karakter olarak kotusude vardır

    0|0
    0|0
  • Sevmem.

    1|0
    0|0
  • Nötrüm ancak o dar pantolonu neden giyerler? Bakıyorum kız benden dar pantolon giyinmiş.

    0|0
    0|0
  • Kapalı kızlar diye bir ayrım yapın yapın!

    0|0
    0|0
  • Kac gundur ayni soru soruluyo ya sıktı. Hic bsy dusunmiyom

    0|0
    0|0
  • Kapalı olduklarını dusunuyorum🙈vurma tamam ✋

    0|0
    0|0
  • Isteyen kapanir isteyen açılır banane ki hicbir önyargım yok kimseye

    0|0
    0|0
Yükleniyor...