Arkadaşlar. önemli bir konu, yardimci olabilir misiniz?

Arkadaşlar. Benim kuzenim 18 yaşında. Ailesiyle birlikte yaşıyor. Meslek lisesi 12. Sinif muhasebe okuyor. Bir yil once hayatina serdar adinda bir seref yoksunu biri girdi. Bu serdar denen cocugun dogru duzgun meslegi yok. Hatta kuzenimle tanismadan once uyusturucu bile kullaniyormus oyle bir pislik. Neyse bunlar cikmaya basladilar ben onaylamadim ama bana surekli serdarin sadece sevgi eksikligi var o yuzden boyle onu tamamladigim an duzelecek iyilestiricem onu diyip duruyordu. Bilmiyorum başlardada baya iyilerdi. Ama benim kuzenim bu cocuga sirf asik oldugu icin once arkadan birlikte olmus. Bir ay sonrada cocuk bunu bildigin iliski sirasinda kandirip kizligini almis. Sonrasi ise cok daha kotu. Hamilelik.. Kiz bldigin bebegini dusurdu. Bunu bile isteye yapmadi neyseki yasindan dolayi karnindayken bebek öldü 1 aylikken. Cok zor zamanlar geçiriyor. Cocuk buna kölesi gibi davraniyor hem ayrilmasina izin vermiyor hemde kizi aldatiyor arayip sormuyor sadece isi dusuncede kizi birlikte olmak icin zorluyor. Evleneceklerini soyluyor evlen sonra bosan dedim bosanirsan öldürürüm diye tehdit etmiş. şu an cok kotu cidden intihari falan dusunuyor ne diyecegimi ne yol gosterecegimi bilmiyorum. Halama söyle arkanda dursunlar dedim asla söylemem utancimdan ölürüm daha iyi diyor. Sosyal güvencem olsa para destegi verip kaç başka bir şehire diyecegim ama bende ailemle yasiyorum. Eger intihara kalkisirsa gercekten engel olamadim diye cok uzulurum. Yardim edin kiz mesaj bekliyor. İmla kurallariminda kusuruna bakmayin mobilim ve hizli yaziyorum. 😥


0|1
3|8

En İyi Erkek Görüşü

  • aileye söylemek en doğru yöntem gibi gözüküyor ilişkiye girdiklerinde 18ini doldurmadığını tahmin ediyorum savcılığa suç duyurusunda da bulunabilirsiniz

    0|1
    0|0
    • Haklisin ama bu devirde tecavuze ugrayanlara bile tahrik etti denilip olayin ustu kapaniyor. Bunun sonunda cocuk ya kuzenimi öldürmeye falan kalkarsa? Gercekten endiseleniyorum. Zaten bir hafta once birlikte olmak istemedigi icin kiza tokat atmis..

    • Hepsini Göster
    • Peki saolun

    • rica ederim

Erkekler Ne Diyor 7

  • Ailenin de haberi olmalı arkadaşım bir de mutlaka polise gidin. Mesele sadece tecavüz değil, tehdit var başka suçlar var. Tecavüz konusunda kravat indirimleri rıza indirimleri veriyorlar haklısın ama burada ondan öte suçlar söz konusu.

    0|0
    0|0
  • Evlenmeye filan kalkmasın. Ayrılsın uzak dursun.. çocuk zorlarsa ailesine anlatsın durumu. En azından beni rahatsız ediyor desin..

    0|0
    0|0
    • Ailesine rahatsiz ediyor derse cocuk herseyi anlatir. Bende en azindan ablan ya da annen bilsin diyorum ikna edemiyorum

    • Hepsini Göster
    • Evet.. çünkü evlenerek ya da böyle devam ederek çözümü olmaz bunun. İntihar da çözüm değil.. hayat bir şekilde devam ediyor. Sadece inansın herşeyin iyi olacağına. İnanmak başarmanın yarısıdır

    • Haklisin

  • onu kabullencek bırı yok mu bı sure barındırcak

    0|0
    0|0
    • Bilmem. Neden ki?

    • Hepsini Göster
    • rıca ederım umarım ıyı olur hakkında cok uzuldum acıkcası ama dedgm gıbıı aıle dha mantıklı davranır affeder ya kımse kızın kotu yola dusmesını stemez evlendırmezler gerkırse evınde dızını krsn otursun

    • Bencede umarim oyle olur

  • Pki neden ayrilamio tam olarak aorun nedir cocuk birakmio mu

    0|0
    0|0
    • Birakmiyor. Ailesine, cevresindeki herkese soylemekle tehdit ediyor. Yasadigi yer kucuk osmaniye gibi bir yerde yasiyor ki onyargi cok fazla. Ayrica dedigim gibi evlenip bosanmak istese bile ölümle tehdit ediyor

    • Hepsini Göster
    • Iste korkutup gözdagı veriodur o kadar kolay değil ki bu is

    • Daha geçen birlikte olmadigi icin kizi dovmeye alkti. Tokat atmis. Gercekten akil sagligi normal biri degil

  • Bencede durumu ailesine anlatın.

    0|0
    0|0
    • Benimde dusuncem o. Ama ikna edemiyorum

    • Hepsini Göster
    • Uzaktan akıl vermek kolay ama aslında zor tabii. Kadınlar için devletin yardım evleri var. Orada bir psikologa durumu anlatıp daha profesyonel bir fikir alabilirsiniz

    • Peki

  • Aile Aile Aile Aile Allah kımsenıb asına vermesın Fakat biz böyle durumları anca filmlerde görüyruz. Hiç bir kızımızın basına boyle bır sey gelmedı Yetiştirilme tarzımız farklı Anne Baba kıza bilinç aşısı yapıcak Hangi insanla olur hangisi ile olmaz Aile onu çok ıyı takıp edicek kız çocugu zaten büyütmek çok zor bir erkek çocugu kadar rahat değil Kız 18 yasından kucuk anal vajinal ilişkiye girmeye nasıl cesaret edebılyıor anlayamıyorum ben erkek halımle reddediyorum bu durumları burada kızda hiç bir suç yok suçlu malum aile

    0|0
    0|0
  • Valla hayatını batırmış yazık etmiş kendisine diğer kızlara ibret olsun halanlara söylemek tek çare gibi

    0|0
    0|0
    • Bilmiyorum. söylersem halam kalp krizi geçirir valla. üstelik bu olayi sadece bana anlatti ustu de cok buyuk bir yük var şu an 😧

    • Hepsini Göster
    • Sen ne yapabilirsinki erkek olsan belkide kız halinle bu kızın aklına gir gerekirse polise gidelim de kopart ondan.

    • Peki. Tüm gorusleri degerlendirip ona gore yonlendirecegim

Kızlar Ne Diyor 3

  • Oha ya oha oha ohaaaa. Ailesine anlatmalı bence kesin anlatmalı.

    0|0
    0|0
    • Aynen. Ama simdi düsündümde ailesi onu reddedebilir. O zaman daha kötü 😞

    • Hepsini Göster
    • Herkese ne yaptigini anlatmak ve ailesinede soylemekle. Ayrica dövmek öldürmek vsvsvs...

    • Bırak elinden geleni ardına koymasın zorla oldu ne olduysa desin kızda. Zorla sahip oldu desin

  • Bunu siz kesinlikle çözemezsiniz erkek ne de olsa elimde diyerek davranıyor canım. O yüzden siz bunu büyük birine danışmalısınız sizi anlayacak birine. Zorla tecavüz deyin mesajları gösterin yapın bir şeyler yoksa kurtulamazsınız gerçekten

    0|0
    0|0
  • Bu isin sonu kotu bence direk ailesine sen anlat yoksa cok kotu seyler olur..

    0|0
    0|0
    • Aynen. Ama ya ailesi onu ben soyledim diye reddederse 😞

    • Hepsini Göster
    • İlk ailenle paylaş dediğim gibi onlar kuzeninin ailesine daha uygun bir şekilde anlatırlar arayı yumuşatmaya çalışırlar hiç olmazsa. Ama sakın ailelerden habersiz birşeylere kalkışmayın tek söyleyebileceğim bu 😓

    • Farkindayim 😧

Yükleniyor...