Bu koku ne dir böyle? bu koku ne dir böyle?

Bu koku ne dir böyle? bu koku ne dir böyle? gençler otobüste en arkaya gidip oturuyom en arka koltuga lan hep bir teyze var oda geliyor arkaya ya önüme ya yanıma oturuyor bir koku geliyor sormayin
bayilacam sanki burnumu tıkayarak gidiyorum yeter la her gün aynı şey


0|0
1|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Teyzelerin kokusunu sevmiyorum

    0|0
    0|0
    • bende ama bu teyze çok agir kokuyo sarımsak çamasır suyu karışımı bişi

    • Hepsini Göster
    • İyi yapıyorsun o zaman 😃😃

    • dimi ama :D haksizligi gelemem gerektigi zaman centilmenlik de yaparım bir kıza :D ama yeri ve zamanı geldiginde :D

Erkekler Ne Diyor 1

  • Altina isemistir bir gun benim basimada geldi ama boyle bir koku yok bildigin burnum düştü

    0|0
    0|0
    • la hergün mü altına işiyor bu kadın

    • Hergün tuvaletin gelmiyo mu bu bir ihtimal benim basimdan gecti oyuzden söyledim o sidik kokusunu 40 km den alan bir insan oldum o olaydan sonra ama seni bilmiyorum bir an önce otobusunu veya evini baska yere taşı :D

    • teyze ye oda parfümü hediye edecem bidaki sefere :D

Yükleniyor...