Kızlar, erkekler ev arkadaşınz eve sürekli kız/erkek atsa tepki verirmisinz yoksa umursamazmısınız?

evet ev arkadaşınız eve habire mesela haftada bikaç kez erkek getiriyor ve odasına kapanıyorlarsa naparsınız? ben şahsen umursamam çünkü bende yaparım :) :D


0|0
6|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben atıyorum seks sesinden rahatsız olan çıkar evden

    0|0
    0|0
    • erkeklerin zaten urunda olmazda ben kızlar ne diycek onu merak ediyorum daha çok :D

    • Valla karıya hallenmesinde esas olan riskli kısım orası😄

En İyi Kız Görüşü

  • Ev arkadaşım sevgilimse sıkıntı büyük de diğer türlü sıkıntı yok

    1|2
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • Ancak kendisine gündüz saatlerinde getirse sorun yok ama bana da getirirse o zaman sorun olur. Her kes illa zina edecek diye bir şey yok!

    0|1
    0|0
    • "zina" :D

    • Hepsini Göster
    • Inan bana arkadaş bana defalarca karı ayarlamaya çalıştı. Bir keresinde rusun elinden zar zor kurtulmuştum. Yani olası bir şey.

    • aslında ben en çok kızların cevabını merak etmiştim erkeklerde bunlar doğal durumlar yani sana birni ayarlaması falan ama tabiiki seviyesizce bişey... ama eve arkadaşını getirmiş sessizce olayı halleden bir kıza diğer kızarkadaşı karışırsa yani bana ev arkadaşım karışırsa patlarım ve evden ayrılmasını isterim şahsen

  • Sorun olmaz benim için. Evden de giderim onlar varken, ne halt yiyorlarsa yesinler.
    :)

    0|0
    0|0
  • Döving

    0|0
    0|0
  • Seni yerim , beni eve at =)

    0|0
    0|0
  • Valla iyiymiş bir bize denk gelmiyonuz

    0|0
    0|0
  • Sen şu yılbaşında rahatsız olan kız mısın

    0|0
    0|0
  • umursamam ne yaparlarsa yapsınlar
    yaptılarda zaten:D

    0|0
    0|0
  • Umursamam

    0|0
    0|0
  • Banane beni ne ilgilendirir :D

    0|0
    0|0
  • mantıklı yap gitsin :)

    0|0
    0|0
  • Banada ayarla kanka derim

    0|0
    0|0
  • Kapi deliginden izlerim napiolar icerde diye

    0|0
    1|0
  • Karşılıklı hopluyoruz diyorsub yani :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

  • Fazla gürültü yapmadıkları ve ortak alanlarda takılmadıkları sürece hiç sorun değil

    1|1
    0|0
  • Yaka paça atarim evden ikisini de

    0|0
    1|0
    • sananeki? sen yapmazsan yapma ama yapana karışma o evde onunda hakkı var

    • Hepsini Göster
    • yetkili kişi sen değilsin sonuçta ;)

    • Ben o evdeysem o evin kurallari vardir

  • Dusundumde.. Ev arkadaşım kopek

    0|1
    0|0
  • umursamiyorum sahsen, gerekirse akrabalara da gidiyorum

    0|0
    0|0
  • Asla kabul etmem ben, öyle bir insanla da aynı evde kalamam zaten

    0|1
    0|0
Yükleniyor...