Arkadaşlar lütfen yardımcı olun elim kolum bağlı?

5 yıllık bir ilişkim vardı söz yapıcaktık bu ay ama dün beni bıraktı benim hayatımda başkası var dedi 1 hafta kadar zaten aramız soğuktu kendisi açtı bu beni dövdü onunla ilişkiye girmediğim için nişan olucak diye aramızda sevişme anlamında bir şey oldu oda ilişkiye girmek istedi bunu yapıyosak onuda yaparız dedi olmaz dedim nişan olsun olur dedim b8u beni yok dediğim için dövdü öyle bildiğiniz tokat değil 3 gün kolumu kaldıramadım 1 elimi kullanamadım bunların fotoğrafları elimde darp raporu alıp şikayet etmek istiyorum çok kötüyüm çünkü bana yemin etti evlenicez dedi olanlar anlattıklarım şimdi kızıcaksınız biliyorum hata yaptın diye ama farkındayım hem onu çok sevdim ben canımdan çok o yüzden sevvişme gibi bir şey oldu ondan önce hiç vurmamıştı ters ilişki yapalım dedi yok dedim oolmaz dedim canıma okudu sizce napıyım ben şimdi beni bıraktı başkası var artık diyo yardım edin


0|0
1|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Birde bekareti versen sen bir daha toplayamazdın ucuz yırtmışsın

    0|0
    0|0
    • allah korusun şimdi napıcam diye debeleniyorum

    • Hepsini Göster
    • ya öyle bir şey güvenemem ki nişanlı olsam bile yapamazdım sonuçta yine bırakır

    • Yani evlenmeden yapılmaz

Erkekler Ne Diyor 4

  • Resimlerle darp raporu alamazsın geçmiş o iş geçmiş olsun kurtulmuşsun işte nişanlanıp yapsan terk ederdi ortada kalırdın kurtulduğuna şükret

    0|0
    0|0
  • Şikayet et ve ondan hayır bekleme...

    0|0
    0|0
    • hayır yok zaten artık belli ama kullandı beni kendime yediremiyorum

  • hiç bir şey yapma en iyisi o zaten seni hiç sevmemişki sadece kullanmak içinmiş :)

    0|0
    1|0
  • Bırak şerefsizi; boyle kansizlara prim vermeyin. Yaptıktan sonra biraksaydi ya? Adi herif...

    0|0
    0|0
    • işte birazda o huzursuz olsun diye uğraşıyorum beni perişan etti

    • Köpek seni deseydin, adamdaki rahatliga bak. Sonra gulecekti arkandan. Birak ne hali varsa görsün; bir daha da konusma dahi.

Kızlar Ne Diyor 1

  • Mesele seni bırakması mı sana şiddet uygulaması mı?

    Seni terketmeseydi, darp raporu almak aklına gelmeyecekti demek ki. Ne denir buna..

    0|1
    0|0
    • yoo yine alıcaktım hep durduruyordu tehtid ediyordu ailene söylerim benle yattın diye

Yükleniyor...