Takip ediliyorum ne yapmalıyım?

Arkadaslar 2 gündür takip ediliyorum. Sabah okula gitmek icin minibuse biniyorum indigimde cocuk gibi biri elinde sigarayla beni takip ediyor. Ben onun arkasında kaldıgımda numaradan durmus gibi yapıyor bende o sırada hemen baska yoldan gittim ve onu izledim ve beni arıyordu. Beni görüncede hemen oldugum yere gelmeye calıstı bende kosarak kactım yetisemedi bana izimi kaybettirdim ama 2 gündür böyle oluyo ne yapmalıyım bide hep sabah 7 saatlerinde oluyo etrafta kimsede olmuyo taktik falan verirseniz sevinirim


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • 155 polis

    0|0
    0|0
    • Onlar gelene kadar ben çoktan göçmüş olabilirim

    • Hepsini Göster
    • yaauu saçmalama aptalça hareket etme dediğimi yap ailenide bulaştırma orda kavga mavga ederler çoçukla çoçuk ailenden birini bıçaklar filan sen polisi kat araya

    • Tamam biraz paranoyakça oldu herhalde tesekkur ediyorum

En İyi Kız Görüşü

  • Sevgılın veya erkek arkasın varsa bı kac sabah onunla gıt

    0|0
    0|0
    • Sevgilim yok arkadaşlarımın hepside bana uzak yerlerde oturuyorlar

    • Durumunu anlat ıllakı yardım eder biri

    • Peki teşekkür ederim

Erkekler Ne Diyor 4

  • gördüğün yerde sabit şekilde dur hiç bir yere gitme gerekirse yarım saat falan bekle. beklemenin nedeni belki hoşlanmıştır gelip muhabbet kurmak ister falan zaten yanına gelirse derdini anlarsın. fakat ara sokaklardan uzak dur gelip konuşmazsa yavaş adımlarla ilerle takip etmeye devam ediyorsa çığlığı bas ve olayı türk esnafına bırak.

    0|0
    0|0
  • ailene söyle baban ile okula git zarar verebilir. yasa servis tut

    0|0
    0|0
  • Çantada Çakı olsun tatlım

    0|0
    0|0
  • Aç konuş bence

    0|0
    0|0
    • Çocukta tinerci tipi falan var sanki oda benden biraz korkuyor gibi ama bilemiyorum bende korkuyorum

    • Hepsini Göster
    • Bence bidaha düşün neyse Allah hayırlısını versin inşallah kardeşim

    • Tesekkür ederim

Kızlar Ne Diyor 1

  • ailene söyle karakola git

    0|0
    0|0
Yükleniyor...