Neden ilk tanistiginiz insanlara nerelisin diyorsunuz?

Nereli oldugundan bizene daha ilk andan ayrimcilik yapiyoruz aslinda ogrenmek istedigimiz turk mu kurt mu alevi mi sunni mi bundan kurtulmadikca toplumsal huzur olmaz


0|0
3|14

En İyi Erkek Görüşü

  • aynen öyle.. bakın mesela benim görüşlerimi severler takip isteği gönderirler ama bazen yanlışları söylediğim için doğulu olduğumu söylediğim an tutumları değişiyor.. oysaki yine ben aynı benim

    1|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Ben onu tanımak için soruyorum başka bir amacım yok :D

    0|0
    0|0
    • Iste memleketinden belli olmaz ki ama muhabbet acmak icin kolay soru tabii

    • Hepsini Göster
    • Allah'a emanet ol :D

    • 🙅🙅🙅

Erkekler Ne Diyor 13

  • Ben hayatımda kimseye öyle bir soru sormadım. Saçma bir soru.

    1|0
    0|0
  • sana katılıyorum

    0|0
    0|0
  • Doğru bir düşünce...

    1|0
    0|0
  • Ne alakası var tey tey tey

    0|0
    0|0
  • ben sorarım ama öyle bir amacım olmadı.. zaten tanrıya filan inanmam hani karşımdakinin yaşadığı şehre göre ateist olduğunu anlamam epey bir zor. alevi sünni seçeneğini direk eledim zaten :D

    0|0
    0|0
  • Çünkü toplum öyle bir hale getirildi ki inatla, sırf 1 insana inat yüzünden milleti birbirine o kadar kırdırdılar ki.. İnsanlar ayrım yapmak zorunda bırakıldılar..

    0|0
    0|0
    • Yok toplum hep boyldir sadece eskiden utangactilar simdi utanmazca ayrim yapiliyor zaten bu soru utangac ayrimcilik icin paravandir bence

  • Kürtlerle işim olmaz

    0|0
    0|0
  • Genelde pek sormam ama laf olsun diye sormuşluğum yok değil. Nereli olduğunu öğrendiğim zaman karşımdaki insana bakış açım değişmiyor tabiki önyargılı davranmanın ne kadar salakça birşey olduğunu biliyorum elbette.

    0|0
    0|0
    • Iste siz o nedenle sormasanizda bu bize cevreden miras ve o sorunun ilk nedeni cok masum degil diye dusunuyorum

    • Hepsini Göster
    • Iyilik kazansin 😊

    • inşAllah :)

  • Yoo ben o anlamda sormuyorum

    0|0
    0|0
  • alakası yok

    0|0
    0|0
  • Benim hiçbir zaman sormam. Aklıma bile gelmez.

    0|0
    0|0
  • Ne alakası var ya.

    0|0
    0|0
  • Aynen ya naber diyorum nerelisin diyor 😂 nüfusuna alcak herhalde 😂

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • insan hemşerisini arıyor ya da genel olarak insanlar ortak bir konuda buluşmak istiyorlar eğer hemşeri çıkarlarsa daha çok konuşacak konu olabiliyor bazen :)

    0|0
    0|0
    • herkes kendi icinde gruplasiyor iste bu da kotu muhim olan sana benzemeyenle konusacak kadar genis bakmak.. seni tenzi ederim

    • doğru diyorsun da insanlar hep kolaya kaçar :) sana benzemeyeni anlamaya çalışmak zordur :) tanıdık bildik olunca daha bir cezbeder kendimi yormama gerek yok nasıl olsa beni anlar diye düşünebiliyor :) keşke dediğin gibi olsa insanlar kendilerinden farklı olanı anlamak için biraz çaba sarf etse :)

  • Irkı önemli.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...