Neden hiç bildirim yok :'( ?

Ne ümitlerle giriyorum 9-10 tane bildirim olsa da keyfimiz yerine gelse diye bir bakıyorum 1 tane ya da 0 moralim çok bozuluyo size de oluyor mu? :(


0|0
125

En İyi Kız Görüşü

  • soru sorarken konu seç var hangisini seçersen sorun orada çıkıyor ve insanlar daha çok flört tanışma bolümünde olduğu için ben hep konuyu flört seçiyom baya görüş geliyor 😂

    0|2
    0|0
    • yok artık çok sevdim bu düşünceyi :D

En İyi Erkek Görüşü

  • Bende ayniyim. Ne zaman soru sorsam az gorus aliyorum bu ne ya

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 11

  • Valla sitede olmasam komse öldu mu kaldi mi die merak etmez o derece umitsizim ahahaj

    0|1
    0|0
  • 9 . goruste benden olsun 😂

    0|1
    0|0
  • bak geldi şimdi bildirim :)

    0|1
    0|0
  • Yok olmuyo hic 😂

    0|1
    0|0
  • Aynen ya genelde čok geliyor ama gelmeyince de Sanki bir yalnızlık, Sıkılganlık geliyo

    0|1
    0|0
  • Bende de yoh 🗿🔫

    0|1
    0|0
  • Kız olduğum için mi ne olmadı daha öyle bir şey ama bence sitede fazla vakit geçirme. O sorudan bu benceye gitmekten kafası duruyor insanın😂

    0|1
    0|0
  • ayni durumdayiz hadi bununla 1 olsun

    0|1
    0|0
  • Oyy yerim ya😞

    0|1
    0|0
  • al sana bildirim

    0|0
    0|0
  • Ben sana mesaj bile atarım istersen 😆

    0|1
    0|0
    • olurr sohbet muhabbet falan :D

    • Hepsini Göster
    • Hayır ciddiyim mesaj atacağım sana ama direk çok yazamam sınavım var arada yazabilirim ancak onun yerine sınavdan sonra yazayım dedim olmaz mı

    • bişe olmaz ben anlatırım sana konuları asojşdıasdo canım sıkılıyo zaten

Erkekler Ne Diyor 4

Yükleniyor...