Ergen'im, memeleriM nasıl büyür 70 bedenden 85 bedene nasil cekerim? sorularına cevap bulundu. Sizce?


Ergen'im, memeleriM nasıl büyür 70 bedenden 85 bedene nasil cekerim? sorularına  cevap bulundu. Sizce?

Güncellemeler:
Fazla uflemeyin 95D olursunuz

0|0
911

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • abi keşke bulmasaydın.

    Şimdi buradaki köleler bunu başka şeyler de dener.

    Millet akciğer yetersizliğin den gider valla :D

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Kızlar Ne Diyor 8

  • Yok artık ;)

    0|0
    0|0
  • Gülüyoruz eğleniyoruz ama acı bir tablo.

    0|0
    0|0
  • Allahim neler gorcez daha

    0|0
    0|0
  • hahahaahahhhhh uzun zamandir ilk defa bu kadar guldum :D

    0|0
    0|0
  • Güncellemeye daha çok güldüm 😂

    0|0
    0|0
  • Töööööbestfr.

    0|0
    0|0
  • bence inanma

    0|0
    0|0
  • ya ahshahahahahahahahshshdhdhsbsh :Ddd

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Göğüslere uflenmesi şart , yanlışlıkla göbeğe üflenirse sıkıntı

    0|0
    0|0
  • Hocam bunun erkekler için olanı var mı? Bir arkadaşımın, arkadaşının teyzesinin çocuğu kolunu büyütmek istiyormuş da, onun için lazım. Ayrıca şeyi soracaktım hocam, yattığım yerden, hiç egzersiz yapmadan, kas yapma duası var mı?

    0|0
    0|0
  • Haha bunu nereden buldun 😁😁

    0|0
    0|0
  • ufledın mı uçurur bunlar

    0|0
    0|0
  • aha iymiş sjsj

    0|0
    0|0
  • Hahahahaha

    0|0
    0|0
  • bunu deneyecek o kadar çok kız var ki :/

    0|0
    0|0
  • Okumayın memelerim büyüdü

    0|0
    0|0
  • Meali ; İncire ve zeytine andolsun demek.

    0|0
    0|0
  • Şaka dimi bu?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...