YOGA nedir? "Himmete muhtaç DEDE, kaldı ki himmet EDE." ?


Kendi ibadetini yapamaz ama Budizmin Hinduizmin zihinsel disiplin, ruhsal dinginlik bilmem ne diye felsefi omurgalı ibadetine seansına 300-400 euro verip çakralarını açıp rahatlayacağını umar. -İzm sevdalısı Müslümanın saçmalıkta en iyi bonus peşine düşmesi...

Çakraymış zihin okumaymış parapsikolojiymiş dinginlikmiş pehhh...

Balı hiç tatmamıştır. Bir kavanoz bal önünde durur, tatmayı bilmez, yemeyi bilmez. Beceriksiz bir parmak çalmayı da bilmez. Ama gider her yerde balın tadını anlatır.

Evde eşini sevmez, çocuğunu sevmez, dostunu sevmez, sevdiği tek şey paradır ama gider her yerde sevgi dinginlik anlatır.

Toplu dua çalışmalarıyla, toplu meditasyonlarla enerjiler yollayıp dünyayı temizlemeye çalışır durur. Kirli olanın kendi dünyası olduğundan haberi yoktur.

Himmete muhtaç DEDE, kaldı ki himmet EDE.

Sen bir Allahı severek başla gör bakalım dinginliği... Seans ücretlerini ver bir muhtacı sevindir al duasını bak kalbin ılık ılık nasıl kaynıyor.


0|0
1|1

En İyi Kız Görüşü

  • Hiç yoga dersi aldınız mı? Namazda kılıyorum haftanın 3 günü yoga ve plates dersi alıyorum dünyada hiç tanımadığım kadar insan tanıdım hala iletişim içindeyim aralarında benim gibi müslümanlarda var lütfen bu tutumunuz hiç hoş değil

    0|0
    0|0
    • Sevdiği tek şey paradır demişsiniz ne islam öğretisinde ne de yogilerin anlattığı budizm öğretisinde paraya yer yoktur. Üslubunuz zaten sevgisizlik üzerine kurulu. İbadetin seansı 300 400 euro demişsiniz bilmiyorum belki istanbulun aşırı sosyetik yerlerinde bu durum böyle olabilir ancak hindistanda eğitimini tamamlamış olan hocam saatliği 100liraya geliyor saatliği dediysem 1saat değil yalnız en başlarda kaslarımı açmak için ilk derslerde 3 saat kaldığı oldu ve asla para istemedi. Bu insanlar paraya önem vermez çoğu zaman durumum olmadığında ben çağırmam ve durumu hemen anlayıp saçmalamamam gerektiğini ücretsiz olarak gelebileceğini söyler. İnsanların üzerine iftira armayın

    • Hepsini Göster
    • Esluna Hanım, Şaşırıyorum şöyle der gibisiniz "İSLAM tatminetmiyor yetersiz kalıyor"

      Dikkat ederseniz omurgalı dedim Dinimizde Tefekkür denen bişey var. Peygamberimiz ve hiç bir peygamber böyle bir yola müracaat etmemiştir.
      Boşa Gayret ediyorsunuz. İslamiyette Çakraların nasıl açılacağı hangi ayetlerin ne kadar okunacağı bir bilir kişiden öğrenebilirsiniz Paranıza yazık etmeyin Sonuçta siz onlar için bir müşterisiniz

      Özünüzü bulmak isitiyorsanız Bir mürşidi Kamilden ders Alın çekin 4 üncü derse geldiğinizde yoganın size verebileceğinden daha fazlasını bulacaksınız.

    • Susma orucu nedir yahu? Allahın verdiği dile azabediyorum önemli olan susmak değil nerde susmak gerektiğini bilmektir. Buna İslamiyette Sükut etmek denir.

      Lütfen Geçmişimize baktığınızda ecdadımız hiç bir alim hiç bir evliya enbiya böyle bir benzerini yapmamıştır.

      Musikişinas yazar Selim Gündüzalpe Biri soruyor Siz ne çalıyordunuz diye
      Oda Vakit efendim sadece vakit diyor

En İyi Erkek Görüşü

  • hacı abi yazını okudumda bu "soru" değil bir nevi "bence" olmuş :) çok yanlış yere yazmışsın :) yinede eline sağlık.1 xper, sin demekki yenisin burada hoşgeldin siteye abi ;) burada herşeyden önce şuraya bir göz at istersen abi. siteyle ilgili merak ettiğin herşeyi burada bulabilirsin ;) ayrıca bu gibi yazılar soru niteliği taşımadığı için buradan kaldırılır bilgin olsun abi :)

    http://www.kizlarsoruyor.com/yardim

    0|1
    0|0
    • Teşekkür ederim Dostum Sağol. Uzun süredir Takip ediyordum Lakin üye olmak yeni nasip oldu.

      Bazı yerlere/kişilere yorum yazamıyorum bahsettiğin şeyin yetersiz olduğunu söylüyor. Elinde varsa borç verebilir misin? :)) Yahut nereden alırım

    • Hepsini Göster
    • teşekkür ederim Dostum Sağol bakayım

    • rica ederim abi :)

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Erkekler Ne Diyor 0

Erkeklerden En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...