Burada biri size 10 dil biliyorum, 18 yaşındayım, çalışanlarıma maaş ödüyorum dese ne derdiniz?

Böyle tipler neden var arkadaşlar, fazla asosyallikten mi? Sen kimsin de aile desteği olmadan, okumadan işveren oldun hem de 18 yaşında.


0|0
1031

En İyi Erkek Görüşü

  • iyi bakalim der gecerim ne diyecem ;) insan hersey olabilir hayalindeki ;)

    1|0
    0|0
    • gerçek dünyada hayalini zorla millete de yaşatmak istiyor o kötü:)

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 30

  • ''Ha sektir lan'' derim.

    1|0
    0|0
  • Ben 18 yaşındayım 3 dil biliyorum ve gerçekten bir lokantam var. Sultanbeyli gölette. Hilaliye lahmacun salonu :D tabi lokanta babam başka bir kadınla kaçınca bana kaldı. Aslında almak için baya uğraştım. Amcalarımda sahip çıkmak istediler. İzin vermedim.

    1|0
    0|0
    • baba parası ayrı bir şy. Açıkçası ben ülkemizde 3 dil bilen insan olduğu konusunda tereddütteyim. Yıllardır koskaca bakanlıklarda 2 kelimeyi bir araya getirecek insan bulunamıyor. hepsi zayıf. İtalyanca adını yazmayı öğrenmiş tek italyanca zart zurt süper diyor:)

    • Hepsini Göster
    • kaç para biriktirmiştin ki, yani inan burada herkes bu tarz yorum yazıyor hepsi 20 yaş altı :)))))))))) dinleyim diyorum bir gülme geliyor:))))))))

    • 2500 tl kadar biriktirmiştim. İlerde lazım olur diye de biriktirmeye devam ediyodum. Sonra babam lokanta açacağını söylediğinde kendi işimiz bişey olmaz diye verdim parayı. Vermez olaydım. 2.5 yıldır lokanta çalışıyo. Babam ilk başlarda iyiydi. Sonra bozmaya başladı. Hayatı zehir etmeye başladı bize. Sonrasında bir ev aldı. 300 bin TL lik ev. Bankadan kredi çekti. Tapu kendi adına. Ama başka bir kadına kaçtı. 300 bin TL biz nasıl ödeyelim. 2 kardeş bir de annem. Ödemezsek haciz. Mecburen ödemeye devam ediyoruz. İlk başlarda amcalarım sahip çıkmaya çalıştılar. Ama ben dayılarımı arkama alıp galip geldim. Şimdi onlar bana düşman. Ama umrumda değil

  • :-D say deseydin

    1|0
    0|0
  • Türkiye de yok öyle biri ondan dolayı inanmam, zengin olabilir 15 yaşında da maaş verir ama 10 dil konusunda inanmam çünkü imkansız bir şey

    1|0
    0|0
  • Bu sorunun cevabını ben öyleyim ama diye söyleyip de kız düşürme telaşı içinde bulunan güya 10 dil bilen o çocuğa: Selamun aleyküm hayırlı işler derdim

    1|0
    0|0
  • Anlayamazsınız :)

    1|0
    0|0
  • Bende genelkurmay baskani olacaktım ama vazgeçtim kim uğraşacak o kadar adamla deyip tegmenlikte kalmayı tercih ettim derim 😀😀😀 yerseee 😀😀😀

    1|0
    0|0
  • sen çok yakışıklısın ordan 2 çay kap gel bahayim derim

    1|1
    0|0
  • Vahi yoluyla mı öğrendi dilleri?

    1|0
    0|1
  • Yapragımi ye fenerbahçe derdim =(

    1|0
    1|1
  • 30 dil biliyom calisanlarima bmw aldim derim
    ya da dillerikonus bakam derim

    1|0
    0|0
  • Bol şanslar hayırlı kazançlar deriz

    1|0
    0|0
  • Çakma Bill Gates derim

    1|0
    0|0
  • Kim olduğundan bana ne? İnanmış ve başarmış.

    0|1
    1|0
    • Sadece hasta bir insan. Ruhen.

    • Hepsini Göster
    • Görüşümün başında belirttiğim gibi ''Kim olduğundan bana ne?'' Bana diyorsunuz ancak sanırım siz okuduğunuzu anlamıyorsunuz.''İnş böyle yalancı biriyle muhattap olur ya da evlenirsin de anlarsın ne demek istediğimi:)'' Bu bir temenni midir? Böyle bir temenni görmedim hiç :)

    • bana site bilgileriyle gelmeyin. Kaç tane uydurmasyon bilgi var. Bir iki normal site hariç türk dil kurumu falan gibi hiçbir istenin güvenirliği yok. Net başından kalkmayıp akıl vermeyin

  • Banane bundan derim ne dicem başka

    1|0
    0|0
  • yalanın bata derdik :)

    1|0
    0|0
  • Yaw he he ibine diyeydin

    1|0
    0|0
  • değişik

    1|0
    0|0
  • baba parası yemek güzeldir derim

    1|0
    0|0
  • Şizofren olma deseydin :)

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 9

  • İnanmam hatta direk ona, kusura bakma japon harflerim yok ogenki desuka derim :) ya da ingilizce konuşmaya çalışırım

    1|0
    0|0
  • Bunlar hep psikolojisi bozuklar..

    1|0
    0|0
    • he bir de moderatör yapmışlar onu, herkesin yorumunu kaldırıyor:) herkes şizofren yazmış:)))

    • En olmadık insanları mod yapıyorlar zaten ne diyeyim :D

    • zaten başka hesap açmış kendine kendisini şikayet ederek mod olmuş :)))))))))))

  • 10 dil mi :D ya bir git

    1|0
    0|0
    • insan beyni zaten 3 ten fazlasına yüksek seviyede algılayamaz.

    • ayy bu kim çok merak ettim :D

  • Zaaaaaaaaaa diyerek gülerim.

    1|0
    0|0
  • Aile desteği olmadığı ne malum erkekse evlenebiliriz :D

    1|0
    0|0
    • kız ama bunun erkek modelleri var, sakın kanmayın. Gerçekte kahvedeki rıfat abidir kndileri:) zengin adam buralarda durmaz, millet 2.000 tllik iş için yırtıyor kendini:)

  • Egon tavan yapmış derim sadece 😊

    1|0
    0|0
  • Hadi ordan

    1|0
    0|0
  • Hojdır ama benena

    1|0
    0|0
  • Ben burada kimlere neler yutturdum söyleyeyim tepkilerine gülüp eğlenmek için

    0|0
    0|1
    • yok bu troll değil, bildiğin kendini paralıyor:)))

    • Çok eğlenceli oluyor öyleyim böyleyim diyen erkekleri keklemek yalvarislariyla eğlenmek :D

    • bu sitenin yüzde 99.8 lık kısmı boş insan. :) Yani aldanmayacaksın:)

Yükleniyor...