Kadınların paranoyak düşüncelerine nasıl bir çözüm üretebiliriz?


Kadınların paranoyak düşüncelerine nasıl bir çözüm üretebiliriz ?

Arkadaşlar merhabalar , bu sefer farklı bir konu ile sizlerin görüşlerini almak istiyorum. Sitede uzun süre vakit geçiren biri olarak engellediğim soru başlıkları haricinde diğer sorulara cevap yazmasakda soruları okuyoruz mutlaka fakat gözüme çarpan ve beni üzen rahatsız eden bir olay ise kızların inanılmaz saçma ve gereksiz şeyleri kafalarına inanılmaz şekilde takıp kendilerine zarar veremeleri

. Böyle düşünmeyen ve benim bu düşünceme karşı olanlarda olabilir saygı duyuyorum kesinlikle kimseyi yargılamıyor , küçümsemiyor ve aşşağılamıyorum bu sadece benim dikkatimi çektiği için açtığım bir sorudur.

Ben kişisel olarak hiçbir bayanın yok şuram böyle , yok boyum kısa yok kiloluyum yok gözlerim şöyle yok şu böyle yok... küçük yok... büyük gibi soruların hiçbiri zerre benim umrumda değil. Biz ALLAH'ın herkesi güzel yarattığına inanıyoruz ve herkesi güzel görüyoruz daha çabanız ney ki?

Tin suresi 4 (Biz, gerçekten insanı en güzel bir biçimde yarattık)

Dünyadaki kadın erkek ortalamasına baktığımız zaman kadın erkek oranı %50 %50 %49 %51 civarı değişiyor hepimize eş yarattığını söylüyor efendimiz olan ALLAH.

Zariyat suresi 49 (Düşünüp ibret alasınız diye her şeyden (erkekli dişili) iki eş yarattık.)

Nebe suresi 8 ( Sizi çifter çifter yaratmadık mı?)

Sayın arkadaşlarım biz erkekler olarak ya da birey olarak sizin bu düşünce ve davranışlarınızı nasıl çözebiliriz size nasıl yardımcı olabiliriz elimizden ne gelir bu konuda birşeyler yapmak istiyorum. Hepimiz kardeşimizsiniz ve her insan bu dünya için değerlidir fakat Telkin nedir ve nasıl yapılırı öğrenmenizi ve beyin gücünü araştırmanızı istiyorum

  • Evet haklısın kardeşim kadınlar paranoyaktır.
    64% (7)67% (2)64% (9)Oy Ver
  • Hayır , kesinlikle yanılıyorsunuz kadınlar paranoyak değildir.
    9% (1)33% (1)14% (2)Oy Ver
  • Ben farklı düşünüyorum...
    27% (3)0% (0)22% (3)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Farklı görüşte olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum :)
Evet arkadaşlar her türlü görüşlere açık bir platforum ne düşünüyorsunuz.
Konu güncel kibar yorumcuları bekliyorum :D
Kibar bir şekilde bu konudaki görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.

0|0
3|0

En İyi Kız Görüşü

  • Evet haklısın kardeşim kadınlar paranoyaktır.

    0|1
    0|0
    • Peki bu durum için öneriniz var mı yani ne yapabiliriz bu durumu aşmak için toplum olarak... Çünkü ben hayatımı insanları düzeltmeye , bilinçli olmaya ve sorgulamaya çalışmalarını sağlamaya adadım bu da gerçekten beni üzen bir olay çünkü beyin gücü ve telkin yöntemi ile kendilerine zarar veriyorlar.

Kızlar Ne Diyor 2

  • Ben elbette kendi güzelliğim ve bakımıma dikkat ediyorum. Fakat bunu erkekleri baştan çıkartmak, insanların gözdesi olmak için yapmıyorum. Kendi sağlığım ve mutluluğum için yapıyorum. Bu yüzden fiziksel özellikleri genelde beni mutsuz etmez. Elbette olabilecek en güzel formda değilim ama bu hiçbir zaman olamayacağım anlamına da gelmiyor. Hoş ne demişler? Asıl mükemmellik, mükemmel olmamaktadır gizlidir. Günümüzde her şey kolaylaştığı için insanlar yarış ortamına girdi. Kendini keşfedemeyen insanoğlu ortaya yeni eglenceler attı. Güzellik, para, şöhret kavramları gibi.. Bu da beraberinde tüketimi getirdi. Hem psikolojik hem de fiziksel tüketim. İnsanlar artık ne meyve sebze üretiyor, ne de fikir.. hakikati göremeyen insan oğlu da beynini gereksiz, saçma sapan şeylere yoruyor. Oysaki o kadar yakın ki gerçek ona.. Bu söyledikleri elbette her iki cins için de geçerli ama kadınlar da daha ağır basıyor. Kadın beyni karışıktır, paranoyaktır çünkü kadın güçlüdür. İşin tuhaf tarafı güçlü olduğunu da farkındadır. Aklı ile şeyi yer değiştirmiş erkeği nereden vuracağını iyi bilir ve ona göre davranır. Bu yüzden prim yaparken de zorlanmaz. Ama bilmez her şeyin bir sonunun olduğunu.. öyle saf gibi ruhsuz, duygusuz, ne istediğini bilmeyen biri olarak ortada kalır. Söyledikleri biraz karışık oldu ama inşAllah anlatabilmişimdir. Olay çoook derin olduğu için derli toplu anlatamamış olabilirim. 😕😊

    0|1
    0|0
    • PAranoyak değilim ama erkekleri kafalamaya gelince ustayız diyorsun ama şu cümlene katılmıyorum '' Kadın beyni karışıktır, paranoyaktır çünkü kadın güçlüdür. '' Kesinlikle mantık ve bilimle aykırı olan birşeyi kendi düşüncelerin uygun diye doğru diyemeyiz. Güzel bir yazı olmuş fakat akıl ne demek öğrenmeni tavsiye ederim her ne zannediyorsan o değil :) Kadın güçlüdür ama işin sonunda saf gibi kalır nasıl bir cümledir güçlü olan nasıl saf gibi kalsın hep suçlu erkeklermiş gibi :D Buradaki konu kesinlikle erkeklerin katılması gereken bir konu değil ama biraz kişiselleşmiş...

    • Hepsini Göster
    • Neden ki? Aslında siz sohbeti saran bir insana benziyorsunuz. Böyle söylemenize şaşırdım. 😌
      Bir de yazdıklarımın şimdi daha iyi anlaşılmasına sevindim. Yanlış anlaşılmak kadar kötü bir şey yok sanırım.. ☺

    • Bak kardeşim insanlar hayal dünyasında yaşıyor ve onların dünyalarında asla doğrulara ve gerçeklere yer yok. Sen hayatını gerçek ve doğruları üzerine mantıklı bir yol çizmişsen kesin olarak yanlız kalırsın çünkü Doğru ile yanlış ayrılmıştır yanlışlar gitmiş doğrular kalmıştır. Ben hayatımın her alanında değişiklik yaptım ve mantıklı olmayan hiçbirşeyi kabul etmiyorum. Ben insanlara cinsiyet ayrımı yapmadan ve cinsiyetsiz yaklaşıyorum fakat benim cinsiyetime göre yaklaşanlardan da nefret ediyorum. Çok düşünen araştıran ve konuşkan biriyim ama genel olarak iş ortamında vs susmak zorunda kalıyorum çünkü konuşmamın bana zararı dokunuyor sonuçta onlar çoğunluk :) Belkide benim düşüncelerimin bir kısmını duysaydın sende aynı kararı verebilirdin çok büyük bir devrim yaptım hayatımda sonuçları da bu.

  • Erkeklerin fıtratıni biliyorsunuz. Bayanlarinda biliyorsunuz bazi ozellikler onlarında fitratlarinda var bbu bir. Ikincisi bu toplum hata dünya o kadar karmaşık ki her çeşit ortam her çeşit insan var ve biraz adalet terazisinde bu dünyaya baktığımızda ya da empati kurarak insan direk paranoyaklaşıyor. Çünkü hata yaparız ders alırız ikinci kez hata yapmamak için önlem alırız bu bile bizi paranoyaklığa götürür. .. sadece bayanlardaki değil toplumdaki paranoyaklik için tek bir çözüm var dürüst olmak net olmak ve insanlarin birbirine güven vermesi... ama yapilabilir mi yapılamaz... herkes iyi olsa imtihan olmaz... o yüzden en iyi bu karmaşık dünyada bayanları olduğu gibi kabul edelim.. erkekleri fitratlari gereği kabul ettiğimiz gibi...

    0|1
    0|0
    • Bak canım kardeşim ben bu soruyu cinsiyetsiz biri olarak sordum çünkü erkekler hakkında konuşmak istemiyorum o konu ayrı. Şimdi kesinlikle fıtratımızda sapık olmak ya da paranoyak olmak yok kardeşim ama ben sana kesinlikle saygı duyuyorum yanlış anlamayın beni. Ben bariz yanlış olan birşeyi kabul etmek zorunda değilim sizinde zorunda olmadığınız gibi. Şimdi doğru neye göre doğru? Benim doğrum ile insanların doğrusu bir olmayabilir. Şİmdi toplumda her çeşit insan olması gerekiyor çünkü hepimiz aynı olsak bir anlamı kalmazdı. Bizim bu dünyadaki imtihanımız ALLAH'a kulluk ile fakat o konuya hiç girmiyorum :)

    • Hepsini Göster
    • İyi kardeşim o zaman birbirimizi anladık... :) iyi günler

    • Sağol kardeşim görüşlerin için hayırlı günler :)

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...