TÜRKİYE deki kisiler?

Şunu gerçekten anlamıyorum neden bizim ülkemizdeki bazı kesim durmadan bati özentiligi yapiyor yani sevismek alkol almak uyusturucu kullanmak sigara icmek yok iste ozgurluk yok su yok bu. Elbet özgürlük konusunda haklisiniz fakat ozgurluk bunlari yaomak degildir ve boyle bir dunyada eger ekonomik bir bagimsizliginiz yoksa ozgurde olamazsiniz ve benim ulkeme laf atmayi bieakin eger cok istiyorsaniz calisin cabalayin amerikaya gidin ordaki yasami gorun ama sunu soyliyim size sansiginiz gibi degil heleki paraniz yoksa ha cok sukur benim ailemin durumu iyiydi cok guzel geldi bana amerika ama paraniz yoksa rahatlik ozgurluk beklemeyin ve sacma sacma gereksiz bir sekilde ulkemi elestirmeyi birakin basit ve sığ dusuncelerden kurtulun. Sunu eklemek istiyorum akp, chp, mhp vb hicbir partiyi desteklemiyorum hepsi cikarci zaten. Biraz felsefe yonelmenizi akil mantik ve ahlak cercevesi icinde dusunup yorum yapmanizi oneriyorum


0|0
2|1

Kızlar Ne Diyor 2

  • Bunlar özentilik değildir. İnsanlar bir şeyleri başkasına benzemek istemeden de yapabilir. Kimse tamamen özgür olamaz. Zaten bunları yapmak illa özgür gözükme isteği değildir, özgürlük bunları yapabilme nedenidir.
    İnsanlar ülkelerini istedikleri gibi eleştirebilirler, herkese göre kesin eleştirecek bir şey vardır ki sen de eleştiriyorsun.

    0|0
    0|0
    • Insanlar ülkesini elestirebilir fakat gelismeye katkin yoksa elestirmeninde bos konusmaktan farki yoktur

    • Hepsini Göster
    • Anlatamadigim icin pardon benim demek istedigim su sana birisi gelip sacin b*k gibi olmus demesi ayri, kanka/arkadasim/Brüle sana başka bir model daha fazla yakisir demek ayri benim demek istedigim bu. Ozentilikle ornek almakta ayri seylerdir

    • Tabi ki de özentilikle örnek almak ayrı şeylerdir. İnsanların "Amerika'dakiler" gibi olma amacıyla yaptıklarını sanmıyorum bu şeyleri, en azından çoğunluğu.
      İlk dediğiniz şey hakkında anca insanların eleştirilerine örnek verirseniz yorum yapabilirim sanırım.

  • Amerikanin neyi guzel geldi sana anlatsana biraz

    0|0
    0|0
    • Insanlarin kulturleri guzel geldi mesela bilmedikleri konuya illa yorum yaomaya calismiyorlar benim tanisiklarim

    • Hepsini Göster
    • Canim sen hep samimi olmayanina denk gelmissin herhalde ben gayet samimi insanlarlada tanistim hala gorustugum misafir olarak agirladigim insanlar bile var ankarayi birak turkiye yi bile bilmeyen gordum ama cok normal kucuk bir ulkeyiz bizim ulkemizde de washington desen portakaldan baska birsey dusunemeyen insanlar var paran yoksa ozgurluk yok demissin amerikada para kazanmak kadar kolay birsey yok 4 ay calistim paşalar yaşadim valla istedigimi yedim ictim giydim bizde cekingen insanlar degiliz tabi toplum baskisi dini baski ve siyasi baski olmazsa ama var o yuzden her istedigimi istedigim yerde soyleyemiyorum bazi seyleri soramiyorum sorgulayamiyorum sadede gelirsek ulkemiz mukemmel degil b. k atilacak bircok yonu var ama benim simdiye kadar gordugum hicbir ulkede mukemmel degildi bunun nedeni herkesin hayattan farkli beklentileri olmasi bazilari icin ozgurluk sevismek bazilari icin konusmak bazilari icin ozgurluk dinini yasamak bazilari icin ise sadece yiyecek yemek bulabilmek

    • amerıkada para kazanamazsın demedım paran yoksa cok zor dedım. zaten ben calısmak ıcın falan gıtmedım. ama ben ulkemden memnunum samımıyetı ve ınsanlıgı kolay kolay bulunmaz ve onceden kurulmus bır seyı yıkamk zordur ama duzeltmeye calısmayıp laf atmaları hosuma gıtmıyor

Erkekler Ne Diyor 1

  • Önce Felsefe diyorsun sonra Ahlak diyorsun. Senin felsefe ile uzaktan veya yakından bir alakan olsaydı asıl sen bu kadar sığ ve objektif olmayı becerememiş bir söylemde bulunmazdın şahsi kanaatimce.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...