Burnumu hiç sevmiyorum Bu yüzden özgüven eksikligi yasıyorum?

Burnum dısında fizigim ve yüz hattımın iyi oldugunu düşünüyorum ancak burnum tüm olumlu özelliklerimi silip atıyo. Burun estetiği olursam düzelir miyim acep?


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • kardeşim saçmalama.
    benim burnumda egzama vardı evet cok sinir bozucu bişey burun bu insanlar senle konusurken odak noktalardan biri ama ya saçmalama be dostum hani bazı şeyleri kabullenmek gerekir beterin beteri var mesela yüzünde kanser olanlar sedef hastası olanlar hani neler neler var halimize şükrederim umarım bu düşünceni aşarsın.

    0|0
    0|0
    • Aynen öyle elimin ayagımın tuttuguna gözümün gördügüne şükrediyorum ama işte insanlar direk burnuma odaklanıyo bişi demiyolar ama gözlerini görüyoruz sonucta estetik yaptırmak istiyorum ama 7 bin TL miş baya pahalı

    • kardeş hatun seni burnun için sevmeyecek ya da paran için herkesin kısmeti güvercinlerin gagasındaymış gibi ona doğru gelir.
      seni çok iyi anlıyorum ama merak etme mesela bir kekeme arkadaşım vardı üniversiteye gidicek ya çok korkuyodu konusamıcak ya da dalga geçicekler diye ama gitti dediki vallahi ben konuşurken beni dinliyolar ilgi gösteriyolar hatta bana kolaylık olsun diye cümlemi tamamlayıp gülüyolar demişti :D hani halinden memnun:D yüzü gülüyor :D

Yükleniyor...