Tek istedigim sizinki ne :( ?


Tek istedigim sizinki ne :( ?


0|0
14|49

En İyi Erkek Görüşü

  • insanları böyle tüketiyorsunuz
    çiftlerin biraz özlem duyması lazım!

    1|2
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Keşke benim de tek istediğim böyle bir şey olsa :D

    0|0
    0|0
    • devrik cümle kurmussun bak şimdi su cumleyi direk oku benimde tek istedigim bu olsa ama cok daha baska seyler istiyorum anlamı cıkıyor virgül falan kullan baska anlaşılıyo :D

Erkekler Ne Diyor 48

  • Whatsapp olmadi kik te olumlu

    1|0
    0|0
  • Isten gelince bana yemek yapcak hatun

    1|0
    0|0
  • Sonra daha cogunu isteyeceksin aza tamah etmeyen cogu bulamaz.

    0|0
    0|0
  • bana mantı yapcak bir kız çok şey istemiyorum

    1|0
    0|1
  • huzur istiyorum ben
    bulabilsem sorun kalmaz

    0|0
    0|0
  • Sigaralarımızı aynı küllüğe boşaltsak ne iyi olur :)

    0|0
    0|0
  • oldu kolay gelsin sana :D

    0|0
    0|0
  • Ben de arıyorum da, çıkmıyor karşıma. Ben tam anlamıyla ruh hastasıyım zaten. 😊

    0|0
    0|0
  • 19bin beğeni mi! Wuu yalnızlar ordusu..

    0|0
    0|0
  • Fazla ilgi sizi bunaltiyo maalesef. .. :(

    0|0
    0|0
  • Yok artik be

    0|0
    0|0
  • Benımde namuslu bir kız

    0|0
    0|0
  • Tımarhaneden bul bir tane o zaman

    0|0
    0|0
  • Benimki de farklı bişey değil.

    0|0
    0|0
  • Aynen

    0|0
    0|0
  • ruh hastası arıyorsan
    bende hizmetçi arıyorum gel

    0|0
    0|0
  • Ancak rüyan da görürsün

    0|0
    0|0
  • sadece o

    0|0
    0|0
  • aha aynı benim istediğim

    0|0
    0|0
  • 😀 24 saat cok ya

    0|0
    0|0
  • One ya ömürmü geçer öyle iki güne sıkılırısınız

    0|0
    0|0
  • Asdf bende 18 saat ders çalışabileceğim bir istek istiyorum asdf

    0|0
    0|0
    • Yarama basma :( benim de calismam gereek

    • Hepsini Göster
    • Mezunmusun sen. s

    • Evet 2 sene oldu, birçok farklı ticarete girdim olmadı. Bende dedim bari pilot olayım, patronda sonra oluruz dedim qwe

  • Olur 24 saat için söz vermeyim de 2 saat olabilir :D

    0|0
    0|0
  • Herkesin isteği o galiba :)

    0|0
    0|0
  • aynısını bende isteyebilirim :) birazcık da huzur olsun ama

    0|0
    0|0
  • çok sıkra o ya okullar kapansın farklı bir eğitim sistemi olsun ya kapitalizmm sonu ersin

    0|0
    0|0
  • Uyuma da zaten... 😊

    0|0
    0|0
  • O kaçık senmısın

    0|0
    0|0
  • Finallerin iyi geçmesi

    0|0
    0|0
  • ah canımmm

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

Kızlar Ne Diyor 13

  • 24 saat mi :-o 24 saat ilgilenen olsa 25. saati istersiniz yaa :-/ bu kadar ilgi insanı arsız eder...

    0|0
    0|0
  • Ben isteklerim içim mücadele ediyorum ki böyle fit fit mesajlaşmakla uğraşamam kimseyle

    0|0
    0|0
  • Kafa dengi bir insan istiyorum bu kadar.

    0|0
    0|0
  • o zaman da uzak dur yeter artik dersen sıkılirsn yani :)

    0|0
    0|0
  • Öyle birini bulursan bağada virsene

    0|0
    0|0
  • 24 saatte sıkar yaa 😕 benim huzur

    0|0
    0|0
  • ben de istiyorum ondan :D

    0|0
    0|0
  • Hihihi, tek istediğim o değil. Bir sürü şey var..

    0|0
    0|0
  • varsa uzatın bir dal.

    0|0
    0|0
  • Çok şey istiyorsun genç.

    0|0
    0|0
  • Tövbe de. bir de kabul olur. sonra ugras dur😃

    0|0
    0|0
  • bende :( ve aşk acısı çekiyorum süper

    0|0
    0|0
  • tek istediğim elektirikler kesilince alyansımın odamı aydınlatması yani çok büyük bir sey istemiyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...