Şimdii size bisey sorucam gece gec vakitlere kadar oturan misafire bir sekilde git demek isteseydiniz napardınız?

Ya hani cok yorgunsunuz falan tam uyumaniz lazim annenizin kankaladmri gelir anne zoruyla onlarin yaninda oturulur o anların dramini sormaktayım size. Gece gec saatlere kadar oturup dedikodu yapan misafir yok canım ne uyuycam gozlerimi dinlendiriyorum sen anlat aa bu arada ejderyamın selamı var😀
Şimdii size bisey sorucam gece gec vakitlere kadar oturan misafire  bir  sekilde git demek isteseydiniz napardınız ?


0|0
9|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Şahsen bütün misafirlere niye geldiniz diye sorar annemden tokat yerim. Sonra annem yardım isteyince banane a*k ben mi çağırdım diyip ikinci tokadı mı yerim. Yardımcı oldu mu O:-)

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Gidişin olsun da gelişin olmasın :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Saat kaç diye sorarım anlamazsa ben yatıyorum ev sizin yiyin için GİDİN derdim

    2|0
    0|0
  • boga gibi tipe bak burnundaki seye bak..

    3|0
    0|0
  • Ben dayanamiyorum uyuycam der sutlarim napim

    0|0
    0|0
  • Japonya'da Misafire Çay İkram Etmek #Çekilebilirsin! Manasına Geliyor..

    0|0
    0|0
  • Gidermisin lütfen agzını mıncırdığım de :D

    1|0
    0|0
  • Hahahaha abi çok iyi bir konu ben genelde sürekli esniyorum hani misafir gitsin diye halden anlasın diye baktım anlamıyorsa hala kalkarım odama geçerim valide sorar genelde nereye diye derim içerden ses geliyor bş bakim diye yatar uyurum yemişim misafirini yorganın altına saklanırım gerekirse ölü taklidi yaparım yinede çıkmam.
    Saygılar.

    0|0
    0|0
  • Güzel değilsin bu arada :)

    1|0
    0|0
  • Eskiden söyle derler miş
    Mangalda köz
    Bitti söz
    Hadin gidin siz
    Yaticaz biz
    😆

    1|0
    1|0
  • odana git

    0|0
    0|0
  • Esner dururdum

    0|0
    0|0
  • biz erkekler bu duyguyu bilemeyiz sanırsam ama kulağa çok sıkıcı ve çok kötü bir durummuş gibi geliyor :)

    0|0
    0|0
  • Samimi bir arkadaşım ise gidin da artık derim😂

    0|0
    0|0
  • esnerim

    0|0
    0|0
  • Göndermek kabaca oluyormuş

    0|0
    0|0
  • kolyene hasta oldum resmen
    yoksa sen gala uyumadın mı? :)

    0|0
    0|0
  • La bir sktrin gidin uyuyacas a. yav
    De bence %100 işe yarar 😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • Uykum geldi be haci diye esnerim

    0|0
    0|0
  • Ne alaka diyemedinmi iznilinizlecok uykum var dinlenicem diye

    0|0
    0|0
  • oturdugum yerde uyuyor numarası yaparım

    0|0
    0|0
  • Suyu kaynat ver :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Yazacağım olay tamamen gerçektir.
    ...
    +Onu bunu bırak da hikmet. Siz eve gidince ne yapacaksınız?
    - Uyuyacağız abey.
    +Sen gidince de biz aynı şeyi yapacağız. :)

    Misafir şokta. Kalkar gider. 😄😄😄

    1|0
    0|0
  • Siz eve gidince ne yapacaksınız demiş Adamın biri. Misafir de yatıp uyuyacaz demiş. Adam da e gidin de biz de uyuyalım artık demiş😄

    0|0
    0|0
    • Yok bizimko yuzsuz aayy uykum geldi yaa dalan dedin yalandan esnedim kadin diyo suna bak kalk git demedigi kaldi biliyo anliyo yani 😁😂

    • Dedim de sen anlamadın aslında deseydin😄😄😄😄

  • Soru ile foto arasındaki bağı çözemedim, nasılım demenin farklı konsepti mi:d

    1|0
    0|0
  • Uzunca esne :D

    0|0
    0|0
  • annemin misafirlerinin yanında oturmak zorunda deglm yaşıtınızla takılın :D :D hiç ugrasamam ;)

    0|0
    0|0
  • Devamlı esnerimm 😏 Yani anlayıpda giderler bir zahmet diye düşünüyorum 😂

    0|0
    0|0
  • eve gdince ne yapçaksınız diye sor, muhtemelen uyucaz dicekler sende, siz gidince bizde aynısını yapçaz de

    0|0
    0|0
  • Bol bol esne bir ihtimal anlarlar belki

    0|0
    0|0
Yükleniyor...