Ne düşünüyordur sizce?

bir kızla konuşuyorum daha önce gece dışarı filan çıktık evine bıraktım, ben bir filme gittim ona söyledim oda 2. kez izlemek izlersen beraber yine izleriz dedi bilgisayardan. fakat mesajlarıma bazen aşırı geç cevap veriyor oki deyip geçiştiriyor filan arada ne düşünüyordur sizce hakkımda :D


0|0
2|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • ne dusunmesini istersinn😂😂

    0|0
    0|0
    • şimdi şöyle söyliyim geçen sene gördüm ben kızı hep bir hoşlanmışımdır 1 hafta önce ortak arkadaş şeysiyle filan tanıştık hoşlanıyorum yani ne düşünmesini isterim sence ahaha :D

    • Hepsini Göster
    • korkma kanka her adimda yaz bana taktik veririm😀😀ama sana soguk davranirsa yani devam edrse o biraz sıkınti olur iste

    • tamamdır haber vericem :D

  • Seni yedeğe almış galiba

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...