İzmirli kızlara aileleri daha çok tolerans tanıyor mu?

İzmirli bir kız gece 2'de eve gelse babası annesi çok kızmaz mı yoksa kızar mı?

Ben eve azıcık geç gelsem resmen mahvediyorlar beni 19 yaşındayım


0|0
8|18

En İyi Erkek Görüşü

  • izmirli olmak demeyelim de İzmir modern bir şehir başka şehirlerde gece 2 tane kadını sokakta görseler hemen kötü şeyler düşünür insanlar İzmir öyle değil kadınlar gece istedikleri gibi dolaşıyor ediyor insanlar kötü gözle bakmıyor. aynı zamanda İzmir insanı kız çocuklarına baskı uygulamıyor yani gece dışarıya çıkmış, içki içmiş pek önemli değil zarar gelmesin sadece diyorlar.

    0|0
    1|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 17

  • Bunun kadının İzmirli olması ile değil ailenin bakış açısı ile alakalı.

    2|0
    1|0
  • kızlar tabi canım neden kızmasınlar.

    0|0
    1|0
  • Çoğu ilde var öyle geniş aileler git İstanbul a bak bebek gibi nezih semtlerdeki aileler de öyle yani ille alakası yok İzmirli kızların tek özelliği verici olmaları 😄

    0|1
    1|0
  • ben olsam yapmam evet biraz rahatlık var ama bu kadarı fazla

    0|0
    1|0
  • İzmir'li kızlar kadar süt dilimi birini görmedim.

    1|0
    2|1
  • nerede yetişirsen yetiş, ister zengin ol ister fakir, istersen izmirli ol, gece 2'de eve gelsen kızarlar. Kızmayan varsa o yapı aile değildir o kadar. Başka birşeydir.

    0|0
    1|0
  • Toplum kültürü..

    Atıyorum sivadta yaşasalar onlar da kızardı

    0|0
    0|0
  • izmirle ne alakası var bu durumun anlamadım

    1|0
    1|0
  • gavur İzmir :)

    1|1
    2|0
  • Allah uzak etsin kizindanda erkeginden de

    1|0
    1|0
  • İzmir li kızların adı cıkmış :D

    0|0
    1|0
  • izmir'de güven var. İzmirlli diye bir kesim var fakat istanbullu diye bir kesim yok metropol la bura

    0|0
    2|0
  • Şehir

    0|0
    1|0
  • Aynen öyle

    0|0
    0|0
  • Bu bölgeyle alakalı değil, aile ile alakalı biraz. Sorumsuz anne baba hesap sormaz tabi.

    1|0
    1|0
  • İzmirin insanları geniş olur onlar için edep denilen şeye pek ihtiyaç duyulmaz babasının yanında kısa şort atletle dolaşan kızlar istadikleri gibi açık gezerler hiç bir problem değildir aileleri için. Meshebi geniş derler. Hepsi olmasada çoğu vericidir ilk tanıştığınızda verme ihyimali fazladır

    0|0
    1|1
  • izmirde sabaha kadar gelme bişi olmaz onlar kızımın kararı kızımın bedeni diyo

    0|1
    1|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Şu "İzmirli kızlar" tabiri çok saçma. Ki böyle bir şeyde yok zaten. Ailene bağlı bir durum. İzmirlilikle de pek alakası yoktur yani:

    0|0
    1|0
  • Saçmalama tabikide kızarlar 2'de gelince ama izin aldiysan ve arkadaslarini gittigin yeri biliyorlarsa bir sey demezler. Yani aile yapısına göre değisir. Dogudan goc edip izmirde yasayan geri ailelerde var ki cocuklarini disari bile cikarttirmiyorlar. İzmir dogma buyume olanlar daha modernler bu konuda cunku İzmir o kadar tehlikeli bir yer degil. Herkes herkesi taniyor zaten.

    0|0
    1|0
  • Izmirli olmakla ne alakasi var ya

    0|0
    1|0
  • izmirle alakası yok bunun ailene verdiğin güvenle alakası var. Ailem benim tüm arkadaşlarımı bilir numaraları vardır attığım her adımı söylemesem de çogunu söylerim nerde oldugumu bilirler.

    0|0
    1|0
  • Hayır tanımıyor çok sıkı ailem

    0|0
    1|0
  • Ailenin düşünce yapısına bağlı bu durum. Saat 20:00 oldumu benim evde olmam gerekiyor mesela

    0|0
    1|0
  • Herkes aynı olmasada o kesimler daha rahat insanlarla dolu

    0|0
    1|0
Yükleniyor...