İleride eşinize şiddet uygular mısınız?

Ciddi cevaplar verilsin lütfen.
Sinirlerinize hakim olacağınızı düşünüyor musunuz?
Sinirinizi, şiddetli bir tartışma anında karşı tarafa vurarak yatıştırır mısınız?
Buna meyiliniz var mı?
Lütfen, kendinizi iyi ve dürüst bir şekilde tartarak yanıtlayın soruyu. :)


0|0
25|89

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 88

  • Allah korusun! Eş dediğin kadındır kutsaldır hassastır şiddet ne kelime! Sevilir sayılır korunur değer verilir dua edilir. E tabii ki bunları hak edecek hatun lazım..

    3|0
    0|0
  • Bir kadınla konuşurken dahi bunu bir erkek ablama söylese nasıl hissederim diye düşünüyorum, sevdiğim-evlendiğim kadına şiddet mi uygulayacağım? Hadi bunu geçtim bu kadar alçalamam ya.

    Çok sinirlenirsem anca evden ayrılırım, bir kaç saat sonra dönerim.

    1|0
    0|0
  • Cok cok sinirlensemde ondan cikarmam hirsimi

    2|0
    0|0
  • Evdeki her şeyi tek tek parçalasam dahi sıradan bir insana dahi dokunmayan, bu yaşına kadar kavga etmemiş ben, hayır, evi başıma yıkarım belki ama, eşimin teline dahi dokunamam.

    Saygılar

    1|0
    0|0
  • Eskiden olsa evet derdim. Şiddete meyilli bir tarafım var. Ama şu an hayatımda olan kızı çok fazla seviyorum. Ve atacağım bir tokadın birlikteliğimizi bitireceğini biliyorken yapamam böyle bir şeyi.

    1|0
    0|0
  • uygulamam yakışmaz bize.. ama bazen insanların hat safaya getiren olaylar oluyor

    2|0
    0|0
  • Uygulamam kanks

    2|0
    0|0
  • Sinirlerime savcı olcam ben 😒😒

    3|0
    0|0
  • uygularım. şiddetle sever, şiddetli bir aşk ve tutku beslerim. onu şiddetle sahiplenirim.

    2|0
    0|0
  • Eskiden olsaydı belki karşı koyamayabilirdim kendime ama artık kendime hakim olduğumu düşünüyorum.

    Şiddetin her türlüsüne Hayır!

    2|0
    0|0
  • Kesinlikle hayır mümkün değil böyle birşey.

    3|0
    0|0
  • Şiddet uygulayan erkek, gitsin etek giysin 😡

    4|0
    0|0
  • evi yıkarım , kırılmamış eşya bırakmam ama ona dokunmam asla. çünkü buna hakkım yok

    2|1
    0|0
  • Ben evlendikten sonra zaten hayatımı ona adamış olacağım. Çocuklarım da olacak belki ama öncelik her zaman o olacak benim için çünkü kader ortağım o benim en değerlim olacak. Hele bir de severek evlendiysem dokunmaya bile kıyamam ki sen bana şiddet diyorsun :D ama öyle birinin olacağını sanmıyorum ümidimi kestim kızlardan

    2|0
    0|0
  • bir evlilikte iş şiddet uygulamaya kadar gittiyse o evliliği sürdürmenin bir anlamı yoktur ki zaten.. kendisine erkek, adam diyen bir insanın bir kadına vurması için çok çok büyük bir olay olması lazım.. o da zaten evliliği yıkan bir olay olur yani.

    1|0
    0|0
  • Hayatımda tek bir kere kız dövdüm o da kız kardeşimdir
    Gözünden yaş geldiği günden beri kadına karşı saygısızlık yapmamaya kararlıyım bir daha asla ve asla

    1|0
    0|0
  • Asla

    1|0
    0|0
  • Çoook sinirlensem bile Sağı solu kırmak varken neden bir kadına vurayım ki hemde o kişi karım:d

    2|0
    0|0
  • Uygulamam

    1|0
    0|0
  • Hayır, asla böyle bir şeye yönelmem. O raddeye gelecek olursan o evliliği sürdürmem zagen

    1|0
    0|0
  • Spor yaparak şiddeti atan birisiyim o yüzden bana yanlış yapan bir kadına vurmam. Hayatını söndürürüm yaptığından ömür boyu utanır

    1|0
    0|0
  • Şiddet yanlısı değilim ama bana saldırırsa olabilir boksörümdür. Fakat, olabildiğince boşamaya çalışmak daha doğru.

    1|0
    0|0
  • Bundan önce 3 sevgilimi öldürdüm sanırım şiddet uygulayamam eşime fırsat olmaz yani evlenmeden öldürüyorum

    1|0
    0|0
  • yapmam diyenden korkacaksın...

    şey yap merak ediyorsan..

    önce bir zırh giy. sonra din tartış. adam müslümansa sen ateizmi şamanizmi falan savun mesela. :D

    yarım saatin sonunda sana dalmazsa. heh tamam o sözünün eridir...

    1|0
    0|0
  • Kadınlara çiçekle bile vurulmamalıdır.

    1|0
    0|0
  • Valla yok ben vuramam insanlara öyle ama sözlerimle döverim

    1|0
    0|0
  • Esime yapacagim en son seylerden biri bile degildir ona siddet uygulamak ben birine sinirlendigimde bile ona vurmam birak canimin bir parcasina vurmayi

    1|0
    0|0
  • Kolay kolay sinirlenmem, sinirlenirsem de şiddetimi cansız maddeler üzerinde kullanırım. Eşime vurma hakkım yok benim.

    1|0
    0|0
  • Ağzını burnunu yamulturum, çiçekle.

    1|0
    0|0
  • Uygulamam. Saman alevi gibidir öfkem. Gelir geçer.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    58

Kızlar Ne Diyor 25

  • Bu konuda gordugum en ufak bir egilim silme sebebim oldu. Illa bana yapilacak diye birsey yok benim icin baskasina dahi yapsa, anormal derecede kendini kaybedebilen biri ilerde aynisini bana da yapar.

    1|1
    0|0
  • Evet uygularim kesin ben mminciklarim tirnaklarim kafasini cekrrim ben kendimden umuyorum boyle seyler sjjf

    1|0
    0|0
  • Bu soruya çoğu kişinin gerçekçi cevap vermeyeceğini düşünüyorum. Kimse kolay kolay 'ben döverim valla' diyemez, kendine yakıştırmaz.

    Ama pratikte nasıl olur, işte orası muamma.

    1|0
    0|0
  • Yok yok

    1|0
    0|0
  • kimse uygulamıyor, uygulayanlar yanlışlıkla yapıyor zaten.

    ayrıca kötü söz söylemek de bir nevi şiddetir.

    1|0
    0|0
  • Uygulamam

    1|0
    0|0
  • bilmiyorum ama en fazla tokat falan olur herhalde

    1|0
    0|1
  • Eşim olamıcak ama aynı evde yaşadığımda yanlış bişey yaparsa neden olmasın :D

    1|1
    0|1
  • söz dınlemezde döverım :s

    1|0
    0|0
  • Uygularım sinir etmesin beni😁

    1|0
    0|0
  • Küçük olaylarda uygulamam ama mesela aldatırsa acımam yani :D

    1|0
    0|0
  • En fazla çimdiklerim 😁

    1|0
    0|0
  • '! Ciddi cevaplar verin'' yazmışsın, da soruyu nasıl ciddiye alacağız onu yazmamışsın? :D

    1|0
    0|0
  • agzini burnunu dagitiirim valla

    1|0
    0|0
  • Hayır uygulamam.

    1|0
    0|0
  • Sinirliyse ortam gitgide alevleniyorsa dudağından öperim en masum sakinleştirme şekli olur 😊

    1|1
    0|0
  • Onu gunde 3 ogun dovucem canim kocamm

    0|0
    0|0
  • Ne duygusal nede fiziksel şiddet uygularım. Şiddete eğilimi olan gitsin tedavi olsun.

    1|0
    0|0
  • Cok sinirlendigimde naptigimi bilmiyorum. Karsimdaki kisi benim sakinlesmemi beklicegine ustume ustume geliyosa napcagim hic belli olmaz :D

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle karşıyım böyle şeylere asla da mantık aramam.

    0|0
    0|0
  • ıslak odunla döverim hee adam olsun,)

    0|0
    0|0
  • evet

    0|0
    0|0
  • Uygulayanlar evet eşime şiddet uyguluyorum der mi sence?

    0|0
    0|0
  • Uygularım :D

    0|0
    0|0
  • Uygularım tabi neden uygulamayayım 😒😒

    1|0
    0|0
Yükleniyor...