Sigara içmeyenler bana asosyal olarak geliyor siz ne düşünüyorsunuz?

Kötü söz söyleyenlere söyledikklerini taahhütlü bir şekilde iade ediyorum...

Güncellemeler:
Genelleme yapmıyorum bu arada arkadaşlar altını çizeyim yanii çoğunluk olarak asosyal oluyorlar bazıları dışında asosyaller benim çevremdekiler öyle

0|0
7|5

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Aynen öyle dediğin doğru sigara içmeyen arkadaşlarımın hepsi asosyal ve içine kapanık. Belki bana öyle kişiler denk gelmiştir ama doğruluk payıda var. Yediremeyenler itiraz etmeye başlıyor.

    0|1
    0|0
    • Yanii ben soru bulamadım o yüzden aklıma bunu sormak geldi bende kısmen böyle düşünüyorum aynı şekilde banada öyle geliyor arada içmeyip asosyal olamyanlarda var ama istisnalar kaideyi bozmuyor bana da denk geliyor çoğu asosyal yaaa asosyal ve sohbetleri sıkıcı

Kızlar Ne Diyor 6

  • İçince sosyal mi olunuyor, ne alaka

    0|1
    0|0
    • bilmiomki işte size soruyorum ne düşünüyorsunuz diye :D

  • Sigara kullanmıyorum ve çok aktif bir insanım. bu yüzden çevremde geniş. Sigara içmekle asosyal olmayı nasıl bağdaştırabildin gerçekten hayret ediyorum

    0|1
    0|0
    • huyum kurusun bu konuda yetenekliyimdir...

  • o zaman ben süper asosyalim. ne kadan saçmaaaa

    0|1
    0|0
    • sen değilsindir mutlaka genelleme yapmıyorum ben şimdi öyle anlaşılmasın ama benim çevremdekiler öyle

  • Hehe çok asosyalim yaa😄😄

    0|1
    0|0
  • ne ılgısı varya nasıl bı sacmalıktır bu

    0|1
    0|0
  • Ben asosyal gibi bişeyim ve sigara da içmiyom. Bana da sigara içenler kanser gibi geliyo.

    0|1
    0|0
    • hmm bu da değiişik bir görüş saygılar ;)

Erkekler Ne Diyor 4

  • genelleme çerçevesinde haklısın bence.

    0|1
    0|0
  • Ne kadar salakca bir düşünce ya sigarayı bırakasım geldi.

    0|1
    0|0
    • Bırak tabii bırakmak istiyorsan ama bu düşünceden dolayı değil sağlığın için bırak kanksss ;)

  • Ne alaka

    0|0
    0|0
    • Bilmem tuhaf gelebilir ama nedense öyle geliyor pek alakası yok gibi ama öyle geliyor...

    • Anladim soracak soru bulamadin:)

    • o da var tabii :))

  • bende alkol ve sigara kullanmıyorum dostum ama gittiğim ortamlar ve mekanlarda tanımayan yoktur neredeyse. alakası yok :))

    0|0
    0|1
    • heeee diyorsuuunnn bende laf olsun sormuştum zaten :D düşündüm düşündüm soru bulamadım :D

Yükleniyor...