Arkadaş ortamında çok aranan yeri dolmayan biri olmak çok mu zor?

Kız arkadaş grubunda mesela. Olmazsa olmaz kişiler var onların özellikleri ne size göre? Yani bir arkadaş grubunda en çok değer verilen kişi olmak için Nasıl davranmalı ki? Bencil mi? Dedikoducu mu? Ya da ne?

Güncellemeler:
Ben biriyle tek başıma kalınca konu açmakta da zorlanıyorum sonra sessiz oturuyoruz sonra sıkıcı biri olduğumu düşünüyorum. İnsanlarla iletişimimi Nasıl güçlendirebilirm.

0|0
5|19

En İyi Erkek Görüşü

  • onlar yokmuş gibi davran

    1|0
    0|0
    • Hahahah iyiymiş işe yarıyor mu sence bu seferde dışlanmış gibi olmaz mıyım

    • Hepsini Göster
    • kendin gibi ol ekstra gıcıklık yapma :)

    • teşekkürler

En İyi Kız Görüşü

  • Canlı, sempatik, özgüvenli, güzel, kendini beğenmiş, her sohbete ayak uydurabilen ya da uydurmaya çalışan biri olması ve bir konuda yetenekli olması gerek

    1|0
    0|0
    • Ben ne konuda sohbet edeceğimi bilmiyorum yani biriyle baş başa kalınca konu bulamıyorum

    • Hepsini Göster
    • Dedikodudan hoşlanan bir grup. Herkes sever ama ben pek beceremem onu yapmayı bile.

    • Dedikodu sevmiyorum ama bende arada yaparım ayak uydurmak istemiyosan yapmayadabilirsin yani. Sonuçta eninim onlarda bulunmaz hint kumaşı değiller.

Erkekler Ne Diyor 18

  • Sordugun soruyu ve baskalarina yaptigin yorumlarin hepsini okudu. Tam benim kafadansin hangi sehirdesin acaba?

    1|0
    0|0
  • Kendin olmak sadece. Sen ne isen odun Extra bir çabaya girmend gerek yok. Biraz sosyal ol yeter. Kaliteli ol

    1|0
    0|0
    • Kaliteliden kastın ne? Marka giyinmek falan mı. O da önemli galiba. Özellikle bizim grupta.

    • Hepsini Göster
    • Ya anladım onu da. Çok gülmek ya da çok sevgi gösterisinde bulunmak gibi şeyler kaliteyi düşürüyor mu ben öyle düşünmeye başladım çünkü değer verdiğin kadar önemsenmezsin

    • Sen de önemsendiğin kadar değer ver. Söylediğim gibi kişiden kişiye ortamdan ortama bu durum değişebilir. Kendin ol bu sana yeter ;)

  • böyle şeyler yapma kendin ol. boşver modern insanın tüketim çılgınlığını

    3|0
    0|0
  • Arkadaş grubum benim seyimde degil.2 3 tane cocukluk arkadasim asil dostlarimdir benim. Hic caba sarfetme sende. Oluruna birak

    1|0
    0|0
  • Özellikle birşey yapmaya gerek olduğunu düşünmüyorum zira ne zaman dışarıya çıksa arkadaşlarım arar davet eder, demek ki muhabbetimiz uyuşuyor

    1|0
    0|0
    • Beni de davet ettiler çoğu kez ben her seferinde gidemedim öyle denk geldi. Şakayla kızıyorlar falan ama sence bir dahakine gitmeli miyim yoksa cool mu olmalı bilemedim

    • Hepsini Göster
    • Gidemedim dedim yoksa hiç öyle çabalarım yoktur takmam yani espri olsun diye söyledim cool u

    • Müsait olursan git işte , sorun yok öyleyse

  • Napcan ya

    1|0
    0|0
  • Ben o bahsettiğin kişilerdenim sanırım 1saat bile haber vermesem ararlar ^^ Zor bir şey değil doğal olursan kimsenin arkasından kahpelik yapmazsan olabilir yani.

    1|0
    0|0
    • Ondan bahsetmemiştim ama neyse sağol

  • Hayır aslında çok basit biraz samimi ol yeter

    1|0
    0|0
    • Ya dışlanmakla ilgili bir sorunum yok sadece her ortamda lider olmak istiyorum Koç burcuyum

    • Hepsini Göster
    • Elimde olan bişey değil olamadığım ortamlardan uzaklaşırım öyle söyliyim

    • Sen kendi halinde takıl sen kendini ne kadar sevdirirsen o kadar aranırsın zaten

  • ne gerek var popüler olmaya herkez bana mı muhtaç yokluğum hissedilsin yeter

    1|0
    0|0
  • Dediğim dedik ol ama kızların en nefret ettiğim huyu erkek arkadası yanında kızın arkadaslarıda erkeği kesiyor sonra kızlar kavga eder kıskanmalar vs vs

    1|0
    0|0
  • ben neredeysem ortam oradır
    umursanmadığım ortamda bulunmam

    1|0
    0|0
    • İşte ben de öyleyim. Umursanıyorum ama ben en umursanan olmak istiyorum

    • Hepsini Göster
    • Katılıyorum bir kısmına. Çünkü çoğu kez marka muhabbeti dönüyor benim çok öyle marka takıntım olmadığı için mal gibi kalıyorum. Ya da pahalı mekanlarsa konu ben yine Fransız

    • senin yaşların da marka
      bizim yaşlarımız da araba ve para, bu düzen her yaşta devam ediyor yani

  • Evet zor

    0|0
    0|0
  • Dedikoduculara da bencillere de deger verilmez. Neseli eglenceli biri olman lazim veya bir araban olması şart.

    Güzel veya kokoş birisi isen de çekilemeyebilirsin. Bizim sinifin kokoslari heo dislanirdi mesela..

    0|0
    0|0
  • çok zorrr

    0|0
    0|0
  • hiç bir zaman aranmam hiç bir zaman da yerim dolmaz.

    0|0
    0|0
  • Birincisi yılın yüksek olacak renkli gözlü olacaksın birde herseyi bilerek konusacaksin kendin ol yetr

    0|0
    0|0
  • benim tanı beni

    0|0
    0|0
  • Olmaz sa olmaz kisi olma cunku sirf menfaat icin sevilirsin soykeyeyim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • zor..

    1|0
    0|0
  • Bilmen hiç çaba sarf etmedim

    1|0
    0|0
  • kaliteli kendinden emin kültürlü biri ol

    1|0
    0|0
  • Genelde öyle kişiler her tip insanla konuşuyorlar çekinmiyorlar. derdini de dinliyor kafada dağıtıyor her şekilde eğlenceli oluyorlar. Hep güler yüzlü pozitifler

    0|0
    0|0
Yükleniyor...