Biriktirdiğiniz ne kadar paranız var hohohohoho :D?

benimmmmmmmmmmmm tamı tamına 2150 :DDD süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Güncellemeler:
ks zenginleri :D
vayyyyyyyy :D

0|0
1766

En İyi Erkek Görüşü

  • -400 yarın 1500 lira maaş alcam hepsinin gidicek yeri belli 100 lira kalıyo bana ve 30 koca gün

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • 22 yaşındayım bu yaşıma kadar 1 tl bile biriktirmedim. Biriktirsem ev alırdım anasını satim ya ama dayanamıyorum harcıyorum 😂

    1|1
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 65

  • şu an yok.. altın mı aldın biriktirdin hıııh :)

    1|0
    0|0
  • 2|2
    0|0
  • bir ara ne kadar bozuk para geçerse elime atıyordum kumbaraya, ama insanın yeğenleri olunca bu sefer ne zaman bozuk param olsa hepsini çarpıyorlar benden :) O yüzden 0 :)

    1|0
    0|0
  • Hiç biriktirdiğim param yok.. Her gelen paranın gidecek bir yeri var maalesef..

    1|0
    0|0
  • Hiç birikimim yok üstüne bir sürü borcum var.
    vuhuu.

    1|0
    0|0
  • 87 tl var ALLAH olmayanada versın ınşalllah

    1|0
    0|0
  • Değerlendirdiğim ve herşeyin yolunda gitmesiyle tamamen kat kat bölünüp katlanmış hisselerim var :)) Fiyatı boşver.

    1|0
    0|0
  • Her ayin 15'inde hesabimiza yatan para o cici kiz cok seyapma :D

    1|0
    0|0
  • Bilmem

    1|0
    0|0
  • Çok para

    1|0
    0|0
  • O gunluk mu knk

    1|0
    0|0
  • kanka borç versene :D

    1|1
    0|0
  • 5400 :)

    1|0
    0|0
  • 1.100 falan

    1|0
    0|0
  • 15 bin tk

    1|0
    0|0
  • Baya var çok şükür

    1|0
    0|0
  • üç 5 var bişiler.

    1|0
    0|0
  • paraya ihtiyacım yok biriktirmem

    1|0
    0|0
  • az borç versene kanka :D

    1|0
    0|0
  • Paran kadar konuş ben fakir ama gururlu bir gencim

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    45

Kızlar Ne Diyor 16

  • 40 tl 🙈😸

    1|1
    0|0
  • 5😂😂😂

    1|0
    0|0
  • Çok fakirim hiç param yok 😆😎💰

    1|1
    0|0
  • Biri

    1|1
    0|0
  • Eksideyim borcum var

    1|0
    0|0
  • Oha ben biriktirmeye başladığım gün harcıyorum

    1|1
    0|0
  • Borcum var 😄

    1|0
    0|0
  • Biriktirecek kadar param olmuyor :D en son bu yaz çalıştım onunla da dershaneye yazıldım :D

    1|1
    0|0
  • benim 20

    1|0
    0|0
  • benimmmm 000000 TL çünkü hiç para biriktiremem beş kuruşum olsa rahat edemem :D

    1|0
    0|0
  • Yok para biriktiremiyorum ki 😞

    1|0
    0|0
  • 400 TL :/

    1|0
    0|0
  • 0 yaa ne biriktirmesi

    1|0
    0|0
  • hiç yok sıfırrrr

    0|1
    0|0
  • 7.000 borcum yok bir şeyim yok kafam rahat. Allah olmayanada hayırlısıyla versin :)

    1|0
    0|0
  • resmen 0 kuruş. hepsini harcadım dün

    1|1
    0|0
Yükleniyor...