Sizce ablam mı haklı ben mi?

Sadece bikaç olaydan bahsetmek istiyorum.
Doğum günümde arkadaşlarım bana bir kol çantası aldılar ihtiyacım vardı hiç kol çantam yoktu. Ablamın kendine ait 3 adet çantası var ve bana hiç taktırmaz hayatımda 2 defa bile taktımmı emin değilim onda da ağzımdan burnumdan getirir. Neyse bana alınan çantayı bir kere taktı bişey demedim. Sonra bir baktım benden çok takıyor. bir kaç kere uyardım dinlemedi sonra kavga ettik. Neyse ikinci olaya geliyorum. Benim yüzüm epey yağlı ve biraz sivilceli. Ablamın yüzüne normalde pürüzsüz ama oynadığı zaman o sivilcelerle artıyor hiç ellemezse yüzü pürüzsüz oluyor. Cildiyeye gittim yüzüm için bana tonik ve krem verdi. Eve bir geldim ablam toniğimi sürüyor sivilcelerim geçsin diye. Neyse dedim sesimi çıkarmadım iki gün sonra kremimide sürmeye başladı. Bugün toniğe bir baktım daha bir haftadır kullanıyorum yarısına kadar inmiş. Kızdım ablama ben daha bunu 3 hafta kullanıcam oynama yüzünle daha da kremimi toniğimi kullanma dedim. bir ay boyunca tedaviyi tamamlamam gerekiyor çünkü işe yaşayıp yaramadığına göre farklı bir tedaviye geçilecek. Tuttu dedi ki bu konudada mı bencilsin? Arkadaşlar gerçekten anlattığım gibi ne yapayım ben?


0|0
3|4

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • annenle görüş ve ablanın eşyalarını kullanmasına izin verme. Gerekirse babanada anlat. Ablanla aranın bozulması kötü ancak sürekli kendini kötü hissetmende hiç iyi değil. O seni suçladığı zaman sende susma. Sende onun yaptıklarını söyle

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • ablan haklı ya altı üstü krem git bir tane daha al

    0|0
    0|0
    • Alamam işte özel hazırlandı tedaviyi tamamlamak zorundayım

    • Hepsini Göster
    • Hayır arkadaşım sırf gitmeyeyim diye kıyafetlerini saklıyor ama benim kıyafetlerimi sormadan giyiyor anlatabiliyor muyum?

    • neyse ben sana bişey demiyorum

  • bana özet geçersen ben haklıya haksıza karar verebilirim yazı çok uzun geldi bee :(

    0|0
    0|0
    • Okusana bee 😞😞

    • Hepsini Göster
    • Bekliyorum 💃💃

    • Çanta konusunda bişey diyemem kardeşim cüzdanımı kullansa kesinlikle hoşuma gitmezdi ben 120 lira vercem cüzdan alcam o gelip benim cüzdanı kullancak yok öyle bişey ama gider ona bir cüzdan alırım veya benden istediği başka bişeyi sadece istemesi yeter.. Ablanla aranızda bir iletişim sorunu var aranızda pek yaş yok galiba burdan o anlaşılıyo

  • okudum ya la Allah benim belami vermesin. ne olacak beraber kullanin iste biterse yenisini alin ne kadar sacmasiniz

    0|0
    0|0
    • Hayır eczanede özel karışım yapıldı düzenli bir şekilde tam bir ay kullanmam gerekiyor ve çantanın açılıp kapanma yerini yırttı anca bu kadar dayanabiliyorum.

Kızlar Ne Diyor 2

  • seni haklı buldum ama kız kardeşler arasında böyle sorunlar oluyo diye biliorum annene babana söylşe ablanın bir kulağını çeksinler veya al eşyalarını sakla

    0|0
    0|0
    • Ya hayır sorun o değil çok bencilce düşünüyor zaten kullanmasına sesimi çıkarmadım ama çantanın açılıp kapanma yerini yırtmış daha bir kaç gündür kullanıyor şişenin yarısına gelmiş benim ay boyunca onu kullanmam gerektiği ona çok saçma geliyor...

    • ya seni anladım empati kurduğumda ben olsam ablamın saçını başını yolardım da ama sen müdahale edemiosan babana devret olayı ablanın saygısı yok demekki senin özeline

  • amanın. bende de var böyle bir tane. 33 yaşına geldi hala bencil ve hala beni bencillikle suçluyor. hiç bir giysisine dokundurtmaz ama benim dolabımı da benden iyi bilir. kendini kullandırtma canım. ablalar kullanmayı severler.

    0|0
    0|0
    • Aynen ya uyuz ol

    • Oluyorum kendi bencilliğini asla görmüyor...

    • takma kafana gerekirse sakla kendine ait şeyleri. yaşayan biri olarak söylüyorum şu yukarıda yorum yapanlar durumdan çok habersiz. paylaş demekle olmuyor o işler.

Yükleniyor...