Kapat

Scorp faciası hakkındaki düşünceleriniz?

Bence bir sürü gösterişçi, dünyadan bir haber şov peşindeki insanların toplandığı bir yer.. sürekli birilerini küçümseme peşindeler ama laf insanlığa gelincede en hümanist insan oluveriyolar. Genelleme yapamam tabi kendi haline olanlarda çok :)) siz ne düşünüyosunuz?


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • aman seni neden gerdi ki. işine bak sanane. ne yaparlarsa yapsınlar. bizim millette de birilerine kulp bulma hastalığı var

    0|0
    0|0
    • Peki bu düşüncemden sizene? :)

    • Hepsini Göster
    • Gercekten anlayısınıza hayranım okumak artık rutin iş diyorum yemek içmek gibi

    • ne güzel efenim

En İyi Kız Görüşü

  • Eğlenceli gorus bildirmek güzel ama cok saygısızlar

    0|0
    0|0
    • Evet insanları değerleri çok aşağılıyolar dalgaya alıyolar

    • Hepsini Göster
    • Kesinlikle ya oyle bir amac tarzım değil hale geliyor. Cok üzücü

    • Yani yapacak bir şey yok

Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 8

  • hiçbir kendi değil, hepsinde bir hava, siz kimsiniz diceksin ama anlamazlar, o yüzden insan yerine koymuyorum öylelerini :)

    0|0
    0|0
    • Tam olarak böyle çoğunluğa göre değişiyolar postlarında aşağı doğru inin ilk posttaki insanla alakaası olmuyo :D

  • bu kadar olur yuh :D

    0|0
    0|0
  • Valla umrumda değil açıkcası?

    0|0
    0|0
  • Scorp izleyince ülke kötüye gidiyor diyorum hep. Özellikle kızların bel altı sözleri cinsel konuları rahatça dile getirmeleri rahatsız ediyor beni.

    0|0
    0|0
    • Kendi ahlaki değerleri buna takılı değilim sorun insanları ellerinde olmayan durumlar yönünden trollemeye calısmaları o zengin bu fakir su aptal

    • Hepsini Göster
    • Bunun kadını erkeği yokki bence bana böyle konusulması zaten yanlış gelir banane senin cinsel hayatından :D

    • Tabii canım illa video çekip şov mu yapacan 😄

  • O da nesi?

    0|0
    0|0
    • Bilme boşver boş ve gereksiz bir şey zaten :D

  • tamamen saçmalık ve işsizlik

    0|0
    0|0
    • Kendileriyle çok celişiyolar :D

    • saçmalıktan başka bir şey değil milletin ünlü olma çabası
      hele kızlar orasını burasını açıp tatlı görünmeye çalışıyorlar ya işte başka türlü pirim yapamıolar

  • scorp faciasımı :D işsizlere göre faciadır

    0|0
    0|0
  • Bence çok güzel bir uygulama iyi ki var

    0|0
    0|0
    • Eğlenceli tabi ama sinir bozucuda

    • Sana göre öyle biz de sorun yok

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...