Yılbaşında ne yapacaksınız?

Yılbaşında ne yapmayı planlıyorsunuz gençleer?
Ben evde pijamalarımı giyip çılgınlar gibi ders çalışacağım yehoo :/ :/

Siz?


0|0
928

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 27

  • Is bulursam çalışacağım

    1|0
    0|0
  • Yılbaşında ders çalışmak mı? Helal olsun :) Ben de evde oturacağım

    1|0
    0|0
  • Pijama Terlik Televizyon (ptt) yapacağım...
    ve kızlar soruyor :D

    1|0
    0|0
  • Miranda kerr ile oturup pişti oynayacağız ( bakkal remzinin kızıyla okey oynadı)

    1|0
    0|0
  • Evde takılacam kanks

    1|0
    1|0
  • Uyicam.

    1|0
    0|0
  • Belli değil henüz ya :)

    1|0
    0|0
  • Bende evde boş boş oturacam.

    1|0
    0|0
  • oturucam dag evımde qwe

    1|0
    0|0
  • Evde olucam ;)

    1|0
    0|0
  • çalışacağım mesai var

    1|0
    0|0
  • soyunup kızılayda koşucam ne yapıcam oturucam evde

    1|0
    0|0
  • Yatacam

    1|0
    0|0
  • :D bendeee :D finalleeeeer

    1|0
    0|0
  • Uludağ gidicem

    1|0
    0|0
  • Evde oturcam belki ders çalışırım

    1|0
    1|0
  • Erkencikten uyumak istiyorum

    1|0
    0|0
  • portakal içiçem
    portakal yiyicem
    portakal kesicem
    portakal yapıcam

    1|0
    0|0
  • Hiçbirşey planlamıyorum

    1|0
    0|0
  • kafaları çekicez

    1|0
    1|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 8

  • Biri Folkart'a gidelim diyor, ben Athena'nın konserine gidelim diyorum. Ama sanırım sonuç pijama cips kola olucak.

    1|0
    0|0
  • ailecek (3-4 aile amcam-teyzem vb) kuzenler falan mekana gidiyoruz müzikkli ortam eğlenirim inş

    1|0
    1|0
  • babaannemle dizi izliçiz

    1|0
    1|0
  • Hiç bir planım yok.

    1|0
    0|0
  • Evde olacağım

    1|0
    0|0
  • Arkadaşlarla takılacağız :)

    1|0
    0|0
  • arkadaşlarla sayko oynayacaz

    1|0
    0|0
  • Arkadaşın doğum gününü kutlayacaz

    1|0
    1|0
Yükleniyor...