Kızlar, Yeni kapandım?

yeni kapandım teyzemlerde kalıyorum fakat salonda uyuduğum için uyumadan önce yazmayla uyumam lazım sabahları eniştem erkek kuzenlerim uyanıp salondan holden geçiyorlar saçım açık gormelerini istemiyorum gorseler günahmı? Ne yapmalıyım


0|0
4

En İyi Kız Görüşü

  • enişteye haram, kan bağın yok deden dayın falan olsa sorun olmuyorda

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • yazmayla uyumam lazım diye kendin diyorsun cevap soruda değil mi

    0|0
    0|0
    • Hiç uyumadım boyle rahat değil. Bende biliyorum yazmayla uyumam gerektiğini ama. Enişten kuzenin bişey olmaz diyo bizimkiler bu yüzden sordum bilsem sormazdım zaten

  • Evet gunah oluyor esisten hic bir kan bagimliliqi olmuyor ama teyze cocuklarin icin bir sey diyemem

    0|0
    0|0
    • Nikah düşermiş o yüzden haram olabiliyomuş sanırm ya

    • Bilmiyorum vallah. arastirin googlde

    • googledan bende baktım ama çok ayrıntılı bişey bulamadım bilen varsa diye burdan sormak istedim

  • Gunah tabikide ama teyzenin yaptigi hata yani bir bayan salonda yatirilmaz odaysa kapisini felan kapat degilsede basina bisey ortup oyle uyu

    0|0
    0|0
    • katılıyorum

    • ben teyzemden rica ettim odada uyumak içi n yapmayınca ısrar etmek istemedim yazmayla uyuyamadım zaten sıkıldım normalde saçlarım uzun sıkıldım biraz o yüzden

    • Enistenlede kuzenlerinlede kan bagin yok onlarun yaninda avik duramazsin bisey yapmaya calis en azindan

Yükleniyor...