Yemeginizden saç ciksa?

Misafirlikteyken yemek yerken icinden kil ya da saç ciksa naparsiniz? Mecbur kalip yer misiniz?

Yemeginizden saç ciksa ?

Güncellemeler:
Hahah ne komik cevaplar var ya :))
Gunceell
Yemeginizden saç ciksa?

0|0
37|43

En İyi Erkek Görüşü

  • Caktirmadan kenara biyere atar doydum elinize saglik der kenara cekilirim

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Yiyemem ama karşı tarafı da mahcup etmek istemem.. hemen o an dilimi ısırmış numarası yapar, acı içinde lavaboya koşarım zaten o arada kaynar yeme işi.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 42

  • Yemem asla karnım doyuyo direk yemekte kıl görünce :D

    1|0
    0|0
  • Olabilecek bir durum bence, kendi yaptığınız yemekte bile çıkabilir yani. Ben görürsem eğer kılı peçeteyle alırım, bir bahane bularak yemeğe devam etmem. Bizim tanıdıklar öyledir abi, tabağa bakarlar niye yemedi falan diye. Mahçup olsunlar istemem. Yani karşıyı üzmenin bir manası yok. Kıl durumlarından farklı olarak bazı cidden tadı kötü olan yemeklerde ise burnumu tıkayarak yerim, kokuyu almayınce tadı çok bir sorun olmuyor :D

    0|0
    0|0
  • Oyle bir durumda yemek yemege devam ederim soylersem rencide olur utanir hic bisey olmamis gibi davranirim

    1|0
    0|0
  • bu bişeymi bizim fırından aldığımız ekmekten çorap çıktı :D

    1|0
    0|0
  • Saçmalama kılın sahibine o günü zehir ederim

    0|0
    0|0
  • sen öğrenci ol yurtta kal küflü ekmek bile yersin

    0|1
    0|0
  • Ben yiyorum eskiden oto boka mana bulurdum. poh, sidik incelemekten artık öyle bir sorunum kalmadı :D

    0|0
    0|0
  • En nefret ettiğim şeylerden biri

    0|0
    0|0
  • kımın evınde mısafır olduğumun bır onemı kalmaz , tabağı aldığım gıbı mutfağa bırakırım yüzümde de ufak bır tebessüm olur , işe yarıyor !!!

    0|0
    0|0
  • Kıl olan kısmını koparı diğer kalanı ancak yüzümü duvara dönüp hızlıca yerim fakat yüzüm şekilden şekile girer belki recep ivedikteki gibi kusam gelir 😂😂

    0|0
    0|0
  • yemem daha

    0|0
    0|0
  • çıkarır kenara koyarım =D bizde adet böyle dir devam edilir =D

    0|0
    0|0
  • saç tava mı yaptın derim :D

    0|0
    0|0
  • Kili caktirmadan cikarip yemeye devam ederim. Verilen bazi cevaplari gordum insanligimdan utandim.

    0|0
    0|0
  • ööğğğkkk asla

    0|0
    0|0
  • Bir tiksinme gelir yemeği bırakırım herhalde. Evde çıkarsa anneme kızarım :)

    0|0
    0|0
  • Kusarım. O tencereden birdaha yemek yemem

    0|0
    0|0
  • Siyirir yerim ne var emek teli onlar :D

    0|0
    0|0
  • Yalarun

    0|0
    0|0
  • Arkadaşıma veririm al ye derim zaten aç geziyor yesede anlamaz kıl oldugunu

    0|0
    0|0
  • Sesli güldüm. Gidip gosyermicen herhalde . Cokk nefiss olmus diceksin

    0|0
    0|0
  • Kılı çıkartıp yerim sdf

    0|0
    0|0
  • niye mecbur değişsin :D

    0|0
    0|0
  • Çıkarır yemeğe devam ederim.

    0|0
    0|0
  • Ye gitsin ya cok abartiyorsunuz ictiginiz yediginiz hazir gidalarin gercekten cok mu temiz saniyorsunuz..

    0|0
    0|0
  • Kıl ı ayırıp yemeye devam ederim kimseyi de rezil etmem bilerek yapılmış birşey değil çünkü

    0|0
    0|0
  • yemem kibarca mutfağa tabağımı bırakırım ve yeni bir tabak isterim (:

    0|0
    0|0
  • İçinde kafada ararım belki düşürmüştür yiyemem malesef

    0|0
    0|0
  • Cıkartır yerim nolcak

    0|0
    0|0
  • Zehir olsa ölürdük

    0|0
    0|0
    • Zaten yediginiz hazır yiyeceklerin içinde neler çıkıyor haberiniz olmadan

  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 36

  • Önceden iğrenmezdim, yemekteki kılı çıkartıp devam ederdim. Ama artık çok midemi bulandırıyor, aşırı yani. O yüzden yemezdim. :/

    1|0
    0|0
  • Hos bir durum degil ama insanlari kirmaktan korkarim
    Belli etmeden alip yerim alamiyacak sekildeyse kirarim bu kurabiye gibiyse yani
    yinede yerim
    Ucunda ölum yok

    1|1
    0|0
  • Yemem ben kendi saçım çıksa bile yemem

    1|0
    0|0
  • Yemem

    0|0
    0|0
  • Evi terkederim hiç dayanamadigim birsey

    0|0
    0|0
  • ilk işim parmak atıp kusmak olur

    0|0
    0|0
  • tabağa tükürür rezil ederim.

    0|0
    0|1
  • Hiç bir şey beni yolumdan etmedi, hiç bir kıl tüy ip saç da yemeğimden edemez inşallah.

    0|0
    0|0
  • yiyemem bidaha

    0|0
    0|0
  • Yemem. Doydum der kalkarım

    0|0
    0|0
  • Igkk tarzım değil

    0|0
    0|0
  • yaşamıştım alamadımda yiyemiycem çok doydum dedim ev sahibi farketti hafif gülümsedi peki dedi direk çöpe döktü

    0|0
    0|0
  • Tabii ki de hayır.

    0|0
    0|0
  • Yemem

    0|0
    0|0
  • Yok asla yiyemem hatta gun boyunca su bile icemem

    0|0
    0|0
  • yememm kalkıp kusarım direk sessizce nasıl olcaksa :D yemem ama aasla

    0|0
    0|0
  • Doydum ben diyorum. Başıma geldi birkaç kez

    0|0
    0|0
  • Yemem nasıl yiyim öykk

    0|0
    0|0
  • Yemem ama ev sahibini üzmemek için bir şekilde yok ederim

    0|0
    0|0
  • Iyy kusarım

    0|0
    0|0
  • Yemem

    0|0
    0|0
  • Yemem yiyemem

    0|0
    0|0
  • Hayır yemem ay reflüm oldu der bırakırım.

    0|0
    0|0
  • Yemem. 😖

    0|0
    0|0
  • Yemem , kılı gördükten sonra iştahım kapanır zaten.

    0|0
    0|0
  • tabi ki HAYIR asla yemem

    0|0
    0|0
  • Ayyyy çok kotü bir durum vallahi

    0|0
    0|0
  • Üff midem bulandı yemin ederim ya

    0|0
    0|0
  • Cikartir tekrar yerim insanlik halii

    0|0
    0|0
  • aslaaaa

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    6
Yükleniyor...