Çok zeki olduğunu iddia eden yakın arkadaşımdan dolayı canım sıkkın ne yapmalıyım?

Geçen yıl en yakın arkadaşımla birlikte sınava hazırlandık o şu an tıp okuyor bense öğretmenlik. hiç kıskanmadım çünkü o hep çok çalıştı bense çok çalışmadım. ve okul başladığından beri kıza bir haller oldu tıp okuduğu için çok zekiyim havalarında resmen öğretmenlik okuyan birinden bahsederken gerizekalıdır o anlamaz kapasitesi yetmez dedi ve her fırsatta tıp kazananlar çok zekidir demeye getiriyor halbuki çok çok çalıştığını kendi gözümle gördüm ve ben çalışmadığım için kazanamadım ne yani o çalıştı diye zeki ben çalışmadım canım mıyım? Çok canım sıkkın arkadaşlığımı bitirsem mi sizce?


0|0
5|5

En İyi Erkek Görüşü

  • biraz atarlı gibi görünse de "kırıldığında insanlarla arana mesafe koy, fark ederlerse yanına geleceklerdir, yok fark etmezler ise mesafe doğru demektir" benzeri bir görüşü uygulamaya geçirebilirsiniz.

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bitir
    öyle kibirli, kendini beğenmiş, egolu insanlarla hiçbir türlü arkadaşlık etmeyin.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bitirme bitirme. Sonunda maaşı kocasına kalacak zaten. Ayrıca belki yarın öbürgün işin düşer. Menfaatci arkadaş ol 😄😄😄

    0|0
    0|0
  • Bitir

    0|0
    0|0
  • Bence bitirme ama yuz verme doktoru da hakimi de yetiştiren öğretmenidir peygamber meslegidir bende öğretmenlik son siniftayim ve gurur duyuyorum

    0|0
    0|0
  • Bitirmesende zaten eskisi gibi olamayacaksın. Ben bitirdiğinde bir şey kaybedeceğini düşğnmüyorum.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Valla açıkçası biraz haklı arkadaşın ben de öğretmenlikteydim, eğitim Fakülteleri embesil dolu. Sanki Tıp Fakültesindeler hep bir havalar. Tıp Fakültesi'nde olan hiç bir Arkadaşımın da bir havasını görmedim. Senin arkadaşın istisnaymış takma. Kendi kapasiteni biliyorsan sıkıntı yok.

    0|0
    0|0
  • Ben olsam umursamam soguk davranir uzaklasirim. Ben de dalga gecmek icin biseyi basardigimda cok zekiyim ya falan derim ama gercek manada boyle dusunen birisi gercekten cekilmez

    0|0
    0|0
  • Zekilik farklı bişey inek gibi çalışmak farklı bişey.

    0|0
    0|0
  • otur çalış seneye sınava gir ondan daha iyi yere git. Al sana hayatının fırsatı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...