Türkiye'ye şeriat gelmeli mi Şeriat Gelirse ülkemizde neler olur?

Beyler bayanlar son 2-3 yıldır şeriat adına konuşmalar yapılıyor internette şeriat istiyoruz diyenler oluyor bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz sizce Türkiye'ye şeriat gelmeli mi gelirse ülkemizde ne gibi değişiklikler olur ülkemiz için yararı nedir zararı nedir Sizce şeriat gelmeli mi İran gibi olmalı mıyız yoksa içinde bulunduğumuz rejim daha mı iyi Görüşlerinizi belirttikten sonra ankete oy vermeyi unutmayın Cevaplarınızı bekliyorum

  • Türkiye'ye şeriat gelmeli
    8% (2)41% (14)27% (16)Oy Ver
  • Türkiye'ye şeriat gelmemeli
    81% (21)59% (20)68% (41)Oy Ver
  • Kararsızım
    11% (3)0% (0)5% (3)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
7|16

En İyi Kız Görüşü

  • Kimin kudreti yetecek Allahın nurunu tamamlamasını engellemek için...

    Gelmeli mi gelmemeli mi sorusu o kadar boş ki.

    0|7
    1|3

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu ülke hiçbir zaman tam anlamıyla laik olmadı zaten, anayasada din kültürü ve ahlak bilgisi dersinin ne işi var, zaten orda da diyor ki din dersi sadece islamın değil bütün dinlerin anlatımını içerir lakin görüyoruz ki diğer dinler masal gibi anlatılıp islam yüceltiliyor ve sadece islamın güzel yönleri anlatılıyor, tevbe suresindeki kafirleri kesin ve bilmem ne suresindeki size memeleri yeni tomurcuklanmış kızlar vereceğiz çünkü biz kadın pazarlıyoruz şeklindeki ayetleri öğretmezler islamdan soğumayalım diye. Sonra diyanet diye bir kurum var ve devletten ödenek alıyor. Okullarda devlet kurumlarında mescitler var vs. Bir sürü şey. Bu ülke hiç laik olmadı en az 100 sene daha olmaz zaten.

    4|3
    0|3

Kızlar Ne Diyor 6

  • ne şeriati ya manyak mısınız

    4|3
    0|4
    • hayır sosyal medyada ve internet ortamında çok dile getiriliyor ondan sorma ihtiyacı duydum yani bende şeriat istemiyorum ama isteyenler var

    • Hepsini Göster
    • en çok tecavüz muhafazakarız diyen topluluklarda çıkar. hem de ensest türünden

    • ensest en çirkin ilişki türü aile içi cinsel ilişki yani bir anlamda yasaksevi

  • Gelmemeli.

    1|0
    0|3
  • Gelmesin!

    1|0
    0|1
  • Saçma fikir, şeriat'ın ne oldugunu biliyormusun sen? Türkiye böyke çok iyi rahat bırakın

    0|1
    0|0
    • Evet biliyorum ve bunu isteyenleri de anlamıyorum Şeriat Allah'ın kanunları ile yönetilmek demek neden böyle bir yönetim şekli istiyorlar anlamıyorum ama çoğu insan maalesef İran gibi olmamızı istiyor ablacığım

  • ne şeriati a koyim mal mısınız siz ya sonra şeriat yüzünden ağlarsınız dangalaklar sizi

    1|1
    0|2
  • Çok suistimal edilir yazık olur

    0|1
    0|2

Erkekler Ne Diyor 15

  • Türkiye şeriat kaldıramaz hele ki bu devirde

    Hoş gelmiyecegide kesin de insanlar neden anayasanın değişmez maddelerini okumaz anlamış değilim

    1|1
    0|2
    • eğer şeriat olursa Türkiye'de tecavüzler hırsızlık gasp terör artar İran gibi olamayız Türkiye için tehlikeli hele hele terör örgütlerinin fazla olduğu bir ülkede daha tehlikeli solcular devlet bize baskı yapıyor der

  • Şeriat gelmemeli, Karşıyım.

    2|2
    0|4
  • şeriat gelmeli

    0|3
    2|3
  • Gelmeli.

    0|1
    1|2
  • islamın tanrısı şeriatle yönetilmesini ister. eğer siz müslümansanız ve de şeriate karşıysanız allahın emrine karşı gelmiş olursunuz. yani islama göre müslüman şeriate karşı olamaz. islam şeriattir, şeriat de islam. bunlar birbirinden ayrılamaz. ama tabiki bütün dinler insan ürünüdür, orası ayrı.

    0|0
    0|0
    • İslamın tanrısı şeriatla yönetilmesini ister diyorsun ama bu dediğin şeriat yönetimi İran'da var ve işin ilginç tarafı da şu Şeriat gelirse kadın cinayetleri duracak hırsızlık terör duracak diyorlar ya Allah aşkına bu saydıklarım İran'da da var Afganistan'da da ikisi de şeriatla yönetiliyor ama kadın cinayetleri var mı evet var terör var mı evet var hırsızlık var mı evet o da var kısacası Türkiye'de ne varsa İran'da da var Afganistan'da da var Şeriat neyi Çözecek ki güzel kardeşim Mesela Suudi Arabistan'ı örnek verelim orası şeriatla yönetiliyor orda kadın cinayetleri var hırsızlık terör orda da var görüyoruz orda hacılara tecavüz ediyorlar sonra tecavüz edenler de idam ediliyor sonrası ise bunlar artarak devam ediyor bide orda özgürlükte yok kadınların araba sürmesi yasak kadınların başı açık gezmesi yasak vs. eğer bu şeriat dediğin kanun Türkiye'de olursa Allah korusun iç savaş çıkar onun için şeriat bizim için uygun değil eğer olursa bu saydıklarım hırsızlık terör vs. daha da artar

  • Bizim Ulke Cahilllerinin Anlamadığı Tek Şey. Sen Once Şeriat ne diye bu sorman lazim. Cevaplara gore bu soruyu sorman lazimdi Cevap Verenlerin %90 ı bilmiyor. O yuzden hic bir yorumu okumadim. Ama dedgim gibi cogu bilmiyo

    0|0
    0|0
  • Türkiyeye şeriat gelmeli diyenlerin internette ne işi var ayrıca o şeriatcıların hepsi dışarda karı kız yürüdüğü zaman arkadan koşan kare yani rahat olsun herkes ya yobazları.

    0|1
    0|1
    • bende anlamadım Osmanlı şeriat sayesinde 400 yıl ayakta kalmış öyle diyorlar aynı zamanda terör olmayacak hırsızlık tecavüz olmayacak Şeriat gelirse ben zannetmiyorum aksine işler daha da kötüye binecek ama bunları isteyenler var maalesef

    • Şeriat Allahın kanunları adamlar tövbe haşa kendilerini Allah ilan etmedikleri kalmışken Allahın kanunlarını kim uygular ki Herkes bıraksın bu işleri nerde ne kadar yobaz varsa ya ne diyeyim daha.

    • aynen bunu isteyen var ama ben öyle düşünmüyorum aksine tecavüzler terör olayları vs. artacak işler daha da bozulacak

  • Tamda zamanı gelsede bizde daha iyi görsek kim müslüman kim değil

    0|0
    1|0
  • Gelsin diyen zinacılar taşlanarak ölmeye razı mı

    0|0
    0|0
  • 40 yildir geliyor. Hala gelemedi :D

    0|0
    0|0
  • bence gelsin. gelsin ki ülkemi bırakıp gidebileyim

    0|0
    0|0
  • ilk beni asarlar heralde, müslüman olmama rağmen.

    0|0
    0|1
  • Gelsinde kına yaksınlar

    0|0
    0|0
  • Şeriat deyince akıllara İran'nın gelmesi yanlış orada her şey usulünce değil, doğru gerçek şeriatı sağlarsak o zaman it kopuk yüzünden ne kızlar göz yaşı döker ne ananalar ağlar vs vs, kısacası rahat etmek istiyorsak biraz da özgürlüğümüzden kısmalıyız diye düşünüyorum ki dinimizde bunu söylüyor, dünyanın ve ülkemizin gidişatı lanetli taş kesilen Pompei halkı gibi olacak.

    0|0
    0|0
    • özgürlüğümüzden kısmalıyız diyorsun ama şeriatla yönetilen ülkelerin çoğusunda özgürlük doğru düzgün yok ki mesela arap ülkelerinin çoğusunda futbol yasak batılıların ürünü olduğu için mesela Arabistan'da kadınların araba sürmesi yasak başı açık gezmek yasak yani kısacası arap ülkelerinin çoğusu hakiki müslüman değil orda bazı şeyler zorlayarak oluyor her şeyin müslüman gibi olacak yeme içme yürüme herşey bide orda namaz kılmakta mecburi orda kafana göre namaz kılmıyorum diyemezsin inancını doğru düzgün yaşayamazsın farkındaysan arap ülkelerindeki turistlerin çoğu Arap ülkelerinden oluşuyor yani Avrupa'dan İran'a ya da Arabistan'a giden turist pek bulamazsın niye çünkü orda şeriat olduğu için insanlar Arap ülkelerinden ziyade bizim ülkemizi tercih ediyorlar eğer bu dediğin şeriat gerçekleşirse kimse bizim ülkemize gelmez aksine başka ülkelere gider düşün yani orada Hristiyan bir erkek ya da bayanla evlenmek bile yasak böyle saçma bir gelenek işte

    • artı o lanetli taş kesilen pompei halkı Müslüman değil Hristiyan orada genelev ve eşcinsellik gayet normal onlar bizim gibi müslüman değil

  • Şeriat ney?

    1|2
    0|2
    • Ahshshshs +1

    • Hepsini Göster
    • %20 lik bir şeriat olabilir yarı şeriat gibi

    • Ama şun gelmesine gerek yok sistem idare eder

Yükleniyor...