Qeep denen site ne kadar berbat bir yermiş giren varmı?

Dün gece qeep kısa bir süre gireyim dedim ne kadar kendini bilmeyen varsa orda toplanmış ya nasıl bir sohbet proramıdır


0|0
5|13

En İyi Erkek Görüşü

  • İlk defa duydum ama zaten çoğu siteler abazalarin elinde

    1|0
    0|0
    • Ya benim anlamadigim niye bu tarz programlari indiriyorsunuz ya da öyle sitelere giriyorsunuz? Baktinda kizlar iyi biliyor böyle garip programlari. Enteresan.

En İyi Kız Görüşü

  • Dikkat et öyle yerlere burada bile abaza çoksa oraya düşünemiyorum

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • ilk kez sizden duyuyorum o siteyi nasıl tesatüf olmadıgı sürece girmem herhalde , burayı bile tesatüf eseri buldum

    0|0
    0|0
    • Bendün gece google playde gezinirken gördüm indirdim işte sonra kaldırdım

    • boş ver öyle şeyleri kafanızı bulandıracak, psikolojini bozacak her türlü olaydan uzak dur bence

  • Akillanmiyonuz m k siz kizim butun internette sosyal medyada abaza dolu ogrenemedinmi bunu hala kuzum

    1|0
    0|0
  • İlk defa duydum tango gibi fake insan doludur

    1|0
    0|0
  • Bazen bende bu sitelerden bile şüpheleniyorum evt öyledir gerçi hiç bilmiyorum ben ks profilini daha yeni açtım mesela ondan hariç fb um var instayı da kullanmıyorum artık

    0|0
    0|0
  • deep web olmasın o :/

    0|0
    0|0
  • @aslımmm06 sen burnunun ucunu görmüyorsun gidip başka sitelerde arkadaş arıyorsun. Şiddetle kınadım seni.

    0|0
    0|0
  • neymış o ya

    0|0
    0|0
  • Reklam mi yapiyon?

    0|0
    0|0
  • Nasıl bişe

    0|0
    0|0
  • Cok yere girdim ona da girmis olabilirim sarhostum yaa hatirlamiyorum

    0|0
    0|0
  • hiç kullanmadım

    0|0
    0|0
  • bizene gir?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • oda ne kız

    1|0
    0|0
  • Deep'e girmek o kadar kolay degil sen sadece okuduklarını yorumluyorsun bence :))

    1|0
    0|0
    • Deep değil Qeep dedi farkettiysen. Deep wep filan sanmışsındır sen şimdi :D

    • Hee evet öyle sandım. Qeep çok salakça bir yer ya 2003 yılından beri var ama çok salakça ve hiç gelişme gösteremedi :D

    • qeep diye bir site oyunda oynanıyo

  • Meetme'de öyle

    1|0
    0|0
    • Ne kadar pislik varsa orda 105-20 dk kaldım hayatımda duymadığım kadar kötü söz duydum

    • @bazarlar olmasa site kapanir %90'i abaza diğer kisim da kız hesabina girmiş erkek :D Kiz bulucam derken iki erkek birbirini dusurecek... Qeepnin meetme'den daha kötü olabileceğini sanmıyorum :D

    • Orasını bilmiyorum orayı görünce bilmekte istemiyorum

  • Bıravaaa

    0|0
    0|0
Yükleniyor...