Anne - babaniz tartışırken evden kaçma isteği oluyor mu?

Daral geliyo bana, dicem gidin az ötede tartışın... :D
Genelde kavga eden insanlarin yaninda bulunmak istemiyorum
Barış barış barış


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Ben de hiç sevmem duramam, yanı mesela anne-babamın kavgasına dayanamam hatta bağırmayın susun derim eğer birbirlerine küstülerse ben de onlara küserim konuşmam onlar barışana kadar, ama kız kavgasını oturur çekirdek çitleyerek izlerim 😂

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Bizimkiler ayrı olduğu için tartışmıyorlar.
    Zaten izin vermezdim benim yanımda tartışmalarına.
    Tartışan insanların yanında duramam, sinirlenir müdahale ederim.

    0|0
    0|0
  • annem yok :)

    0|0
    0|0
    • Soruyu sorarken aklima gelmedi degil
      Pis bencil bir soru oldu
      Kusuruma bakma

    • yok be sadece. annemle babam cok kavga ederdi. ama inan allah göstermesin ikisinden birine bişey olsa o kavgaları bile çok özlersin kardeşim. onu demek istiyorum

  • Eğer başında öyle bir dert varsa, sen hiç karışma odana çekil.

    İstersen dışarıya çık hava al, tekrar geri gel ama kavga ettiler diye onlarada kötü davranma. Onlar karı-koca sürekli kavga edecekler, arada sen kötü olma

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...