Sorum ERKEKLEREE❗❗❗?

Erkekler kiz tavlamak icin mi kas yapiyor lutfen #durust olun yoksa ne icin yapiyorsunuz?

Güncellemeler:
Kasli erkek oranimiz cok az ya :(

0|0
0|36

En İyi Erkek Görüşü

  • Başlayanların %99 undaki ilk amaç öyledir kimse yalan demesin.
    Ama bir süre geçtikten ve vücudun gelişimini gördükten sonra artık bu sporun insanı rahat ettirdiğini sıkıntı , stres hiç birşey bırakmadığını anlıyorsun ve amaç zihnini rahatlatmak oluyor 😊

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 35

  • hiç öyle çabam olmadı

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
    • Hahahaha aldim cevabimi saolasin😂

  • kadınlar için spor yapsam sırf şekil için uğraşırdım benim amacım kas yapmak değil spor yapmak kas kendiliğinden oluyor

    0|0
    0|0
  • Formda kalmak için ya ne alakası var. Kız için yapanlarda vardır o ayrı da spor güzel bir şey

    0|0
    0|0
  • tabiki ne sandın.

    0|0
    0|0
  • Sağlık için spor yapıyorum. Spor yaparken de kas oluyo. Özel bir çaba sarf etmediğim için ne çok büyük kollarım var ne de baklavalarım. Ama fit bir vücudum var ve sağlıklıyım.

    0|0
    0|0
  • aşk olsun ama bir bardak süt için inek beslenirmi yav... bu kız tavlama işinin devamı da var ayrıca sağlık.. ;)

    0|0
    0|0
    • Bilemcem. d. d

    • yav kızlar için bir artısı elbette var yok demedik sonuçta o bir bardak süt lazım... :D işin aslı kas ne için lazımsa bol olsun ne zararı var.. hem dedimya kızı tavladıktan sonrası için de kas işe yarar yoksa yüz tane kız tavlamış olmak hiç bişeyi ıspatlamaz ;)

    • Peki

  • çoğunluğu öyle. fazlasını yapanda kendi vucuduna aşık olmaya ve Gay olmaya sapıyor :D sadece spor için yapan azdır. zaten spor yapınca illa kas yapmak gerekmiyor.

    0|0
    0|0
    • Hahahah ciddi misin sen😂

    • Hepsini Göster
    • Aldim cevabimi tesekkur ettim :D

    • Rica etttim :)

  • Ben zaten istediğim zaman çatır çatır kız tavlıyorum. Onlar için yapmıyorum sporumu ;)

    0|0
    0|0
  • En son vücut fotoğrafı paylaştım bakabilirsin ama kızlar için asla yapmıyorum yalnızım bir senedir 😀

    0|0
    0|0
  • Hayır kesinlikle ben beceremem öyle işleri zaten :)

    0|0
    0|0
  • 1. Özgüven
    2. Saygı
    3. Karşı cins
    4. Sağlık
    Kimse gelip de maval okumasın sağlık içni vs vs..
    Bir eğitmen olarak yazdım bunları.

    0|0
    0|0
    • Hahaha bur egitmen diyorsa kesin dogrudur zaten :D

  • 1,5 sene önce clupte güvenliktim bu yüzden yapıyordum ama artık yapmıyorum. Kız tavlamak için yapanlarda ahmaktır

    0|0
    0|0
  • hayır kendim içim fit görünömek için kaldı ki çocukluğumdan beri sporun içindeyim

    0|0
    0|0
  • Güzel göründü için kas yapıyorum

    0|0
    0|0
  • kız tavlamak için kas mı yapmak gerekiyormuş? ;)

    0|0
    0|0
  • Hem elbiseler ustume tam otursun diye hemde birazda onun payı var işte

    0|0
    0|0
  • Spor yapıp kendine bakan erkek kızlara sümüğünü bile atmaz :D Kızlar için değil anlayacağınız ;) Spor hocasıyım ben.

    0|0
    0|0
    • Sen neden basladin peki

    • Hepsini Göster
    • Okulunu oku olursun :)

    • Yüksek baya :D

  • kız tavlamak isteyen kim yahu
    hayırlı olan iiçin çabalamak varken

    0|0
    0|0
  • kaslıyım ama güzel görünmek için kız için daha farklı taktikllerim var

    0|0
    0|0
    • Mesela

    • Hepsini Göster
    • Vayy keske biri de benim resmimi cizse :(

    • kızları etkilemek içinde yapıır ama
      kızlar nasıl dekolte mini giyip makyaj yapıyorsa erkeklerde kas yapıyor

  • Ben yapcamda useniyorm oda tshirtle gezdgm ickn hep duz olmali

    0|0
    0|0
  • Sağlık açısından ve iyi görünmek için. Kız tavlamak kasa bakmıyor

    0|0
    0|0
  • aynen bunun icin

    0|0
    0|0
  • Ben şahsen başta kilo vermek icin baslamistim sonra hobiye döndü şimdi ise kendimi yagli kilolu sarkık hayal. edemiyorum kızlar icin spor yapanlar 3 ay yapiyorlar onlarada kaslı dememek lazım bence

    0|0
    0|0
  • maalesef öyle ama boyumu da uzatmam lazım

    0|0
    0|0
    • Bu saatten sonra unut bence

    • Hepsini Göster
    • Buyu mu var acaba birinin gunahini mi aldin

    • büyü olabilir bilmiyorum kimsenin de günahını almadım

  • kızlar erkek tavlamak için mi makyaj yapıyor? erkeğin makyajıdır kas. :)

    0|0
    0|0
  • 44 cm biceps ile geldim açılın :)

    0|0
    0|0
  • Sağlık için

    0|0
    0|0
  • bence kas hikaye boşver sene

    0|0
    0|0
  • daha güzel görünmek için sadece kızlar için değil yani

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...