Ne oluyoruz? Bunlar savaşa hazırlık mı?

1. Ermenistan Azerbaycan 'a savaş ilan etti ve Rusya arkasında olduğunu belirtti.
2. Fransada ki patlamadan sonra tüm dünyada islam karşıtı gösteriler yapıldı.
3. Amerika da İslam dinine sahip olanların Amerikaya girmemesi için başkan adayı Trump söz veriyor ve şu an da seçim anketlerinde 1. sırada.
4. İran hava sahasını rusların uçaklarına açtı aralarında yakınlaşma var.
Hayırdır ne oluyoruz? Bunlar III. Dünya Savaşına hazırlık değilde ne?

Güncellemeler:
Güncel

0|0
4|17

En İyi Erkek Görüşü

  • 1. Azeri kardeşlerimizin her zaman yanındayız ve diğer TÜRK soylarının yeterki bizimle hep dirsek temas aralığında olsunlar. ALLAH' ın izni ile kimse topraklarına adım atamaz
    2. Fransadaki patlamadan önce de tüm dünya hem TÜRK hemde MÜSLÜMAN düşmanıydı dünya tarihi boyunca Türk ün Türk ten başka dostu olmadı.
    3. trump değil abraham lincoln gelse başlarına yinede Müslümanlar avrupanın her noktasında her zaman artmaya ve başka dinlerden geçmeye devam edecek keşke senin dediğin gibi bir yasak getirse o zaman artış dahada hızlanır.
    4. İran acem kökenliler dünya tarihi boyunca bizi sevmemiştir ve her zamanda ihanet etmiştir onlardan zaten bize hayır gelmez bu gün sırtımızı sıvazlarlar yarın sırtımızdan hançer vururlar onlara hiç bir zaman güvenemeyiz.

    Dünya üzerinde 8 millet birleşti ÇANAKKALE mizi geçemedi tüm dünya toplansa 1 cm toprağımızı savaşarak alamazlar ancak bizim canım siyasilerimiz kağıt üzerinde vermezse veya başka oyunlarla saçma sapan sözleşmelere imza atmazsa Önceden örneği var bize bir şey olmaz ben bu toprakları ve bu topraklar üzerinde yaşayan milletimizi seviyorum burada doğdum burada öleceğim aynı TÜRK bayrağı altında.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Evet savaşa hazırlık.
    Neyse ki barıştan yanayım

    0|0
    0|1
    • Barıştan yana olman neyi değiştirir peki? Savaş kapımızda be kardeş...

    • Değiştirmez ama içimi rahatlatıyorum işte be kardeş..

    • Allah sonumuzu hayır etsin be kardeş...

Erkekler Ne Diyor 16

  • Umarım Türkiye yalnızlaştırılmaz. ABD seçimlerinde Trump gelirse geleceğimiz pek parlak görünmüyor.

    0|0
    0|0
  • sana ekleme yapıyım Japonya savumanaya 45 milyar dolar yatırım ayırdı çine karşı ? 3 dünya savaşı yakında görünüyor

    0|0
    0|0
  • nükleer gücü olan adamın ebesini beller rusya ile iran neden samimi olabilir? çünkü ikisininde ellerinde fazlasıyla nükleer silahlar var.

    0|0
    0|0
  • 3. Dünya savaşının ne olduğunu ne olabileceğini öğren önce, öğrenmişsiniz bir isim her şeye 3. Dünya Savaşı diyorsunuz

    0|0
    1|0
  • Bir şey olmaz. Saflar belli zaten ama sıcak savaş tehdidi yok. Olağan şeyler.

    0|0
    0|0
  • Bir soğuk savaş furyasıdır tutturdu

    1|0
    0|0
  • Azerbaycan her türlü alacak o toprakları. Ya bugün ya da yarın !

    0|1
    0|0
    • Yeterli güçleri yok maalesef..

    • Hepsini Göster
    • @soğuknefes Aynen öyle dostum. Azerilerden başka dostumuz olmadığı için yalnız bırakmamamız gerek. En az Türkiye kadar büyüyüp ilerlesin :)

    • Zaten biz çok iyi destekledik. Savunma sanayiinde ürettikleri her silah bizim platformumuzu taşıyor. ÇNRA sistemleri başta olmak üzere HGK, AMM, Flir ve Pod ları bizden aldılar. Ilk sipariş partlarını hep onlara ayırıyoruz. Gayet iyi durumdalar, rahat olsun herkes :)

  • Kıyamet alameti...

    0|0
    0|0
  • 2016 yılına bol aksiyonlu gereceğiz demek ki.

    0|0
    0|0
  • Galiba olacak

    0|0
    0|0
  • Ermenistan azerbeycana savaşmı ilan etti?

    0|0
    0|0
    • Evet dün bakanları ateşkesin bittiğini duyurdu

    • Hepsini Göster
    • Haklısın olurdum onlarada bişey diyemem

    • Aynen bende olurdum olunmayacak gibi değil, bir cuma namazına gidiyorumda ite kalka insanı sıkışmaktan namaz kılamıyoruz kokuda cabası, ne kadar cahil medeniyetsiz var müslüman resmen..

  • Allahu Akbar diyerek savaşmak düşer bize

    0|0
    2|0
  • 3. dünya svaşına az kaldı. herkes safını belirliyor artık

    0|0
    0|0
  • evet :( :/

    0|0
    0|0
  • Amerika ayni anda rusya ve muslumanlarla savasamaz.

    0|0
    0|0
    • Bende onu düşünüyordum aralarında nükleer silah yarışı var ama ilerleyen zamanlarda strateji gereği yan yana gelirler gibi

    • Hepsini Göster
    • Ama Trump seçilecek adam 1. sırada

    • Merak etme trump nato anlasmasini bozamaz. Koskoca amerika adama dur derler bir kendini hitler mi saniyon sen derler. Amerika simdilik muttetifikmiz cikarlarini riske atmaz

  • Erduvan kurtarsın

    1|0
    1|0
    • III. Dünya savaşınıda ona yükleyin zaten adam günah keçisi ya ya

    • Hepsini Göster
    • Erdoğanı savunmuyorum ama böyle şeyler tek bir kişiye yüklenmez haberin olsun tek bir kişiye yüklemek ahmaklıktan başka bişey değildir.

    • Hadi yaa ülke kararlarında bir tek erdoğanın sözü geçiyordu ama bu kararların sonucudur bu
      erduvan kurtarsın şimdi dünya lideri demekle olmuyor bu işler

Kızlar Ne Diyor 3

  • Kuru gürültü

    0|0
    0|0
  • kesinlikle.. Allah sonumuzu hayır etsin ama

    0|0
    0|0
  • umrumda değil

    0|0
    0|0
    • Neden sen bu dünya da yaşamıyor musun iki gün sonra abin baban sınıra gittiğinde ve ölüm haberleri geldiğinde yine umrumda değil mi diyeceksin. İnsanlar ölecek. Çok kan dökülecek.

    • Hepsini Göster
    • Neyi değiştirir çifte vatandaş olman sana diyorumki dünya savaşı öyle bir iki devlet değil kafan basmıyor mu bencil misin

    • yahu Bulgaristan in kimse ilensorunu yok orda ne savaşı cikcak cikarsada ne yapayim çıkar bnmi cikariyorum bana ne ne yapayım cikarsa

Yükleniyor...