Bagira bagira aglamak istiyorum?

Aslinda amacim soru sormak degil.24yasimagirdim. esek kadar kiz oldum. bunalimdayim resmen ailemin benden baska geliri yok su an. aciktan okuyayim dedim sinav gunu ise gittim. bir kardesim askerde babam hasta gencliginde de dogry duzgun calismadi. bir adam sevdim sorsam hala beni seviyo yuzume gulerek bakiyo. ama simdi cevap bile vermiyo dokuz aydir anamdan emdigimi burnumdan getirdi. mutlu olmak icin elimde hoc bir sebwbim yok. isyerimde bir teyze bugun sen de iyi degilsin yuzunde ciban cikmis mutsuzsun dedi bana yesil gozlu sarisin bir kizim. allah sadece sifat vermis. cok bunaldim. iayan etsem de duyulmuyo yalvarsam da duyulmuyo sesim. ne yapayim ben nereye gideyim nasil mutlu olayim


0|0
4|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Essek olduktan sonra semer vuran cok olur

    1|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 19

  • Valla allahım gerçekten inanamıyorum ya nediyeceğimi bilemiyorum ya nerden buluyorsunuz böyle insanları anlamıyorum şuna bak ya sen sorunlarla uğraşırken o umursamıyor bile böyle vicdanmı olurya hiç bişey yapamıyorsan en azından manevi olarak yanında ol gaddar adam çok sinirlendim kusura bakma lütfen

    1|0
    0|0
  • Sabır sabır demişlerde sabırla alakası yok bu durumun. 50 yaşından sonra rahatlasan neye yarar?

    Evlensen baban kendisine bakamayacak işin zor gerçekten.. Abin askerden döndüğünde biraz o biraz da sen destek çıkabilirsiniz anca. Evlilik için de o kadar çok acele etme 24 yaşındasin daha.

    1|0
    0|0
  • Merak etme demek ki cok guclu birisin ki her seyin ustesinden geliyorsun allah skar skar bogmz hepsi gececek

    1|0
    0|0
  • mutsuz güzel umudunu kaybetme, karanlığın ardından elbet bir gün güneş doğar

    1|0
    0|0
  • Cok durum yaoacak biseyyok allah yardim etsin fazla kafana takmamaya calis kafani dahatmaya calis pozitif dusunmeye calis biraz.

    1|0
    0|0
  • Hayırlısı olsun. Umarım her şey birgün düzelir.

    1|0
    0|0
  • işin zor

    1|0
    0|0
  • Sabır et, diyeceğim sabır da tükenir oluyor bir yerde, Kendini geliştirmeye çalış her konuda sınavı kaçırmış olman senin pes edeceğin anlamına gelmez, zor durum anlıyorum seni ama olumlu düşün, askerden gelene kadar sabır et, geldikten sonra tekrar sınava girebilirsin en kötü ihtimalle hedefin ne?

    0|0
    0|0
  • Allah yardimcin olsun kardeşim :(

    1|0
    0|0
  • Sorun tam olarak ne senin için
    Sevdiğinin öyle yapmasımı uzuyor

    1|0
    0|0
    • Sanirim evet. tutunanacak dal olacagina boy boy resimler paylasiyo ne dusunecegimi bile bile

    • Adamlık cinsiyet değil haysiyet meselesidir demişler
      Elinden tutmuyorsa sen düştğnde
      Ne yapacaksın ki onun kara kaşni boyunu posunu valrğni?

  • Allah sana yardım etsin kardeşim

    1|0
    0|0
  • Zor drum

    1|0
    0|0
  • Bnde senin gibi yim aynıyım

    1|0
    0|0
  • A sabır daha elbet mutlu olcaksin

    1|0
    0|0
  • Mücadeleden vazgecme

    1|0
    0|0
  • Sıkıntıların büyük gibi görünebilir..
    Birde şu açıdan düşün: Bir sabah kalkiyorsun ve ailen yaninda yok.. Bakmakla yükümlü oldugun kimse yok etrafında.. Daha mı mutlu olurdun?
    Unutma sabır zor ama sonunda mutlak mükafat olan bir şeydir..
    Tıpkı şu anda nasıl gece ise, ve her gece sabaha uyanmaya mecbur ise, sıkıntılarında birgün bitecektir.. Emin ol buna.
    Sen sadece elinde ve etrafındakiler icin şükret mutluluk ardından gelir ;)

    0|0
    0|0
  • Mutluluk nedir senin için

    0|0
    0|0
  • Oyna müzigi ac oyna

    0|0
    0|0
  • Sarışın yeşil gözlü hmm güzel kızsındır büyük ihtimal zengin koca bul

    0|0
    1|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Elindekilerle mutlu olmaya çalış insan bazen böyle şeyler yaşıyor ağla bağır ama ağlaaa kesinlikle rahatlarsın

    1|0
    0|0
  • Herşeyi kötüye yormamalısın. Hiç bir insanın hayatı sorunsuz değil. Güçlüsün eminim, sabret her zorluğun sonu hayırdır. Elbette Mutlu olacaksın, sana destek çıkması gerekirken, seni umursamayan insana olan sevginide gözden geçir. Ve Mutlu olman için ona ihtiyacın olmadığını unutma. Allah güç versin, çabuk atlatırsın inşallah

    1|0
    0|0
  • sabret canım bnmmm ummadıgn anda RABBİN öyle birşey verecekki sen bile inanamıcaksnn sadece iman ett sabret

    1|0
    0|0
  • Allaha yönel duanı eksik etme

    1|0
    0|0
Yükleniyor...