Ya nefret ettim bu çocuk milletinden. Bir bana mı bunların sesi bu kadar batıyor?

Ya apartmanda yaşıyoruz alt katta bir aile var. 2 çocukları var ve ikiside 4,5 yaşlarında. Gece 3 te 3 buçukta her gün çığlık ata ata agliyolar seslerinden uyanıyoruz ailecek. Sabah 6 da anne baba çocuklar hepsi uyaniyo bir bağırmalar bir kosmalar evde gürültüler bitmiyo. Çocuklar deseniz abartısız söylüyorum 5 dakika da bir sürekli agliyolar. O kadar yüksek sesle agliyolar ki sanki benim odamda gibi. Ne zaman sussalar 2,3 dakika geçmeden yine basliyolar. Anneleri susturmak için onlardan daha fazla bagiriyo. Söyledik şikayet ettik ama bişey degismedi. Bıktım artık ya sınava hazırlanıyorum bunların sesi yüzünden ders calisamiyorum. Buraya yeni taşındık ve aylardır böyle.


0|0
1|2

Erkekler Ne Diyor 2

  • Bende rahatsiz olurum.

    0|0
    0|0
    • Zirlamalari bitmiyo nefret ettim ya cocuklardan

  • aynı beladan bizdede var.. artık çocuklardan nefret etme derecesine geldim

    0|0
    0|0
    • Ben ediyorum ya evlenince büyük konuşmak olmasın ama çocuk falan istemiyorum valla

    • Hepsini Göster
    • Ben bıktım valla acayip soğudum. Böylesi çekilmez. Ağlamaya en fazla 5 dakika ara veren çocuklar ya. Böylesi olacaksa benden uzak olsun

    • şimdi böyle diyorsunda o zaman gelsin fikirlerin değişir

Kızlar Ne Diyor 1

  • birdaha şikayet edin

    0|0
    0|0
    • Bişey değişmiyo ya çocuk sonuçta nasıl susturabilirler ama bu çocuklar bir değişik hiç sağlamaları bağırmalari çığlıkları bitmiyo

Yükleniyor...