Babanızdan az mı dayak yerdiniz çok mu?

Benimki beni çok döverdi ne zaman eve gitsem dayak yerdim hiç unutmam üzerime kaynar su bile dökmüştü fırlatma herif


0|0
22|18

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • bir gün bir adam varmış ufak bir coçuğu bide hanımı vardı annesi vefat etmiş babası oğlunun yanında kalıyormuş babası yaşlıymış hanımı bir gün demişki bak bey ben evlendiğimden günden beri baban bizim yanımızda kalıyor bir gün evimde rahat rahat gezemedim yeter artık ben senin babana bakmak istemiyorum dediki hanım bu benim babam bu bana bakmış ben onu nereye atıyım yok diyor ya senin baban ya da biz eyer baban bizim yanımızda kalacaksa ben doğru babamın evine gidicem dediki hanım bu benim babam atsa atılmaz satsa satılamaz dedi kararını ver ben karışmam dedi hanım babamı atamam ama bizim evin ahırına koyayım onu bizim ineklerin yanında kalsın ona bir sepet yapıyım babam sepetin içinde kalsın babamı babam sepetin içinde kalsın nereye koyarsan koy beni ilgilendirmez kalktı babasına bir tane sepet yaptı dedi baba ben sana birşey söylüyecem oğlum söylemene gerek yok ben saten ömrümü yaşamışın senin çocukların günahtır sen beni nereye götürürsen ben agizimı açmam senin hanımınla aran bozulmasın oğlum tamam dedi baba seni ahıra koyacam dedi tamam oğlum allah senden razı olsun sana yük oluyorum babasını ahıra koydu sepetin içine ona ekmek verdi kalktı gitti diyer gün ne oldu sabah tarlaya gidecekler küçük 5 yaşında cocuğu var oğlum bak biz annenle tarlaya gidiyoruz dedene öğlenleyin ekmek vermeyi unutma dedi tamam baba aferim benim aslan oğlum öptü oğlunu tarlaya gittiler akşam oldu tarladan döndü küçük 5 yaşındaki oğlu uzaktan onu görünce koştu babasına sarıldı hoş geldin baba dedi hoşbulduk benim aslanım dedi dedeye ekmek verdinmi dedi verdim baba cocuk bir anda asağı indi birşeylerle uğraşıyor babası oğlum ne yapıyorsun dedi çocuk baba ben sepet yapıyorum sen yaşlanınca bende seni koyacam ne ekersen onu biçersin bir baba oğlunu 100 defa omuzuna alır oynar bir oğul babasını öldüğü zaman musalla omuzuna koyar bir daha koymaz kimse diyemez ben babamı sırtımda taşımışdır yalandır onun için kıymetini bilin gittiği zaman geri gelmiyor

    0|1
    0|0
    • güzel hikayede benimle ilgili bir şey yok burada

Kızlar Ne Diyor 21

  • hiç yemedim :)

    0|1
    0|0
  • Çok yedim çok.

    0|1
    0|0
  • babamdan dayak yemedım

    0|1
    0|0
  • Babam hiç vurmadı hayatımda ama abi dayağı yedim dayak derken seninki kadar fena değil tabi

    0|1
    0|0
  • Babamdan yemedim de annemden çok yemişimdir 😀

    0|1
    0|0
  • Hiç yemedim ki

    0|1
    0|0
  • Hiç yemedim

    0|1
    0|0
  • Babamdan 1 kere tek dayak yemistim.

    0|1
    0|0
  • yemedim

    0|1
    0|0
  • baba değilde annemden dayak yerdim küçükken hep

    0|1
    0|0
  • Ne oldu sonra?

    0|1
    0|0
    • ben başka yerdeyim o başka yerde 2 seneden beri konuşmuyoruz

    • Hepsini Göster
    • Ben yemedim ama kardeşlerim çok yedi.

    • anladım

  • 😂😂😂😂😂 bitanem beni sadece bir iki defa dövdugunu hatrlarm onuda haketmistm kim olsa döverdi

    0|1
    0|0
  • hiç yemedim

    0|1
    0|0
  • Hic dayak yemedim

    0|1
    0|0
  • hiç yemedim :)

    0|1
    0|0
  • Hiç.. Senin adına üzüldüm.

    0|1
    0|0
  • Hiç yemedim

    0|1
    0|0
  • hiç yemedim bir kere olsun annem babam bana hiç el kaldırmazlar

    1|1
    0|0
  • Çok ne yazıkki

    0|1
    0|0
  • 22 yaşındayım 3 kez tokat yedim :) o da cok kücüktüm yani ama babam candır ben cok severim onu

    erkekler cok yer zaten benim abimde cok dayak yedi :D

    0|1
    0|0
    • aynen erkekler kızlara göre babalarından çok dayak yer

    • Hepsini Göster
    • ama cok iyi değil mi güzel kardeşim falan :D ne kadar temiz olmuş :D

    • neyi iyi ya ayar oluyorum bu düzeltmeye

  • Babamfan hıc dayak yemedım

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Ben 14 yasima kadar dayak yedim kardeşim günde 3 öğün felan karne dayagi olsun kablo felan her turlu ;) bak o kadar manyağim ki guluyorum bu duruma on dört yaştan sonra ayrildi annem 8 senedir falan gorusmuorm. manyak herif yaa sokakta dayak yerdun niye dayak yiyin diye sokak ortasında dövdü bu sefer dayak atiyim dedim milletin çocuğuyla niye kavga ediyon diye dövdü :)

    0|1
    0|0
    • geçmiş olsun kardeşim bende sokak ortasında çok dayak yedim

  • Babam üzerime titrerdi ( şimdi bir arada değiliz)

    0|1
    0|0
  • Ne çok ne az , kıvamında döverdi. Allah babamdan razı olsun.
    Ve çok haklıylı dövdüğü konularda. Ama şöyle hiç bir zaman aramızda soğukluk olmadı hem döverdi hem severdi , şu an 5 dk önce bile güreş yaptık :D

    1|1
    0|0
  • Babam değil de annem çok okşadı zamanında HZ oklavayla.

    1|1
    0|0
  • 1|1
    0|0
  • bütün ailemden yedim. ama onlar gibi şiddete eğilimli olmadım hiçbir zaman. daha çok şevkat ile yaklaşıyorum

    0|1
    0|0
  • tokat bile atmadı..

    ama babamdan hep çekinirim bir bakışı yeter.

    öyle dövecekmiş gibi bakmaz ama utanırım yeterlidir benim için.

    umarım bende öyle bir baba olabilirim.

    0|1
    0|0
  • Bir fiske bile vurmadı

    0|1
    0|0
  • çok az ve öz :)

    0|1
    0|0
  • Hic bir kere bile vurmadi

    0|1
    0|0
  • hic yemedim

    0|1
    0|0
  • Kucukken çok simdi gucu yetmiyo.

    0|1
    0|0
  • Bana bir kere vurdu, ben de ona vurdum, o gün bugündür eve gelmiyor. Çok mu kötü vurdum ne yaptım, anlamadım ki.

    0|0
    1|0
  • arada döverdi ama sağlam döverdi :D

    0|1
    0|0
  • Babamdan , Hiç dayak yemedim

    0|1
    0|0
  • iki üç şamar yedik o kadar :D

    0|1
    0|0
  • olaydı da döveydi keşke be kardeş !

    1|1
    0|0
    • başın sağolsun abi

    • eyvallah dostlar sağolsun kardeş... kıymetini bilin babalarınızın biz hiç göremedik beraber büyüyemedik.

Yükleniyor...