Yılbaşı kutlanmalı mı kutlanmamalı mı?

Müslüman bir ülkenin yabanci ülkelerin bayramini bu denli sahip cikip kutlanmasi anormal değil mi? şimdi geri kafali yobaz olucam belki ama Hz. Isa yi Allah'ın oglu kabul eden bir toplumun bayramini kutlamak basli basina şirk değil mi?

Güncellemeler:
pardon noel diye sorucakmisim e bide noel kutlayin utanmadan 😂

0|0
4|10

En İyi Erkek Görüşü

  • Christmas tanrının (jesus) dünyaya indiği gün demektir. Abes geliyor bunu kapital bir malzeme olarak sunmak. Hani ben sadece yeni yılı kutluyorum kisvesi altında bize dayatılan zokaları nasıl yediğimizi görüyorum...

    0|1
    1|0
    • ne guzelde anlaťtin ülkemin insanini..

Kızlar Ne Diyor 4

  • Zaten yılbaşı çok saçma ömründen 1 yıl eksiliyor sanki herkes cennete gidecegini bilirmiş gibi kutluyorlar

    0|1
    0|0
  • bilmem kutlayana münafık demiyorum ama ben kutlamıyorum irdelemiyorumda

    0|1
    0|0
  • Bnece kutlamak isteyen kutlamalidir. Ona bakarsan alkol tuketmek de yasak ama Turkiyenin yarisi alkol tuketiyor.

    0|0
    0|1
  • aaa onlar yeni bir yıla girişi kutluyolar olur mu hiç

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Yilbasi hicbir ulkenin veya dinin bayrami degil. Miladi takvimde bir yilin bitip yenisinin baslamasi.

    0|2
    0|0
    • alala ac ogren neymis yilbasi avrupadan gormednzmi saniye saymiyorsnz onlar gbi

    • Hepsini Göster
    • julyen peki

    • Jul Sezar'in yayinlamis oldugu takvim.

  • Yılbaşının din ile hiç bir ilintisi yoktur. Noel ile karıştırma.

    0|0
    0|0
  • Bir bitmedi mallığınız. İşte islam bu yüzden tehlikeli bu yüzden korkutucu. Her şeyin başı bu zihniyet

    1|0
    0|0
    • hass ordan seni islam anlayisin nasil soylede ona gore duzenlesinler

  • Ben kurbana giren bir hıristiyan görürsem noel kutlarım, bizim için yeni yıl için hicri takvim geçerlidir o yüzden yeni yılın kutlanacağı günde 1 muharremdir

    0|0
    0|0
    • adamsn kardesm bzim milletmz sever herseyden yol yapmayi yok noel farkli yilbasi farkli ayni bokun sarisi iste yilbasi

    • hee naparsın bu millet eskiden hristiyanı devşirir müslüman yapardı, şimdi küffar bu milleti devşirip hristiyan yapıyor

  • yılbası yabancı bayramı degildir dostum ulusaldır, yabancıların kutşamıs oldugu noeldir oda ay ın 18 i ile 24 ü arasında olur

    0|0
    0|0
  • Anlamıyorlar ki kardeşim kurban bayramına laf söylerler. Noelde hindi keser bunlar o kadar tutarsız insanlar işte. Müslümanın ne işi var ya noelle falan

    0|0
    0|1
  • yani noel farklı bişey yılbaşı ayrı noel 25 aralıktan itibaren kutlanır yılbaşı tek gecediir. birinin adı noel diğerinin adı ise christmas yani yılbaşıdır

    0|0
    0|0
    • sonuc olarak bizim bayramimz degil dim8 ?

    • kardeşim yılbaşı bu isteyen kutlar istemeyen kutlamaz senin benim yok doğum günü gibi düşün

  • 7 hristiyan bir danaya ortak girmedikten sonra kutlanması aptalca

    0|0
    0|0
  • Kutlarim ben kimseyide ilgilendirmez

    0|0
    0|0
Yükleniyor...