Bu motordan almayı düşünüyorum?

Honda cbr 125 cc 7500 tl felan. yakıt nasıldır bunda? çok yakarmı. birde havalı bir motor değilmi.

Bu motordan almayı düşünüyorum?


0|0
2|6

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben de bir ara çok heveslenmiştim motor alıcam diye bence alınabilecek en iyi başlangıç motoru ama ben olsam siyahını alırdım

    https://www.youtube.com/watch?v=VvpLy81lT40

    0|0
    0|0
    • almalımıyım sence. 6 aydır para biriktiriyorum :D

    • Hepsini Göster
    • Bence en iyi çözüm otopark çok yer kaplamayacağı için otomobilden daha düşük fiyat verebilirler en azından çalınma tehlikesi olmaz

    • evime yakın yokki ya :D

Kızlar Ne Diyor 2

Erkekler Ne Diyor 5

  • Hocam motor iyi de, Çok tehlikeli ölüm riskin arabaya göre çok çok yüksek. Biraz daha paranı biriktirip araba al derim, Motor alıcaksan da kasksız kullanma.

    1|0
    0|0
    • kardeşim acaip motor tutkum var. kasksız asla kullanmam ama. bu motoru almayı çok istiyorum inşallah alacağım 6 aydır para biriktiriyorum

  • Ne kadar yakar bilmemde senin pek ömrün kalmamış o kesin. :)

    0|0
    0|0
    • neden. dikkatli bir kullanıcı olacağım

    • Hepsini Göster
    • Yok be 125 cc bu 140dan fazla basmıyor :)

    • Olsun o bile götürmeye yeter seni.: )

  • 140 kmh geçmez sadece görünüş var 15 Kr felan yakıyor

    0|0
    0|0
    • 120den 100den fazla basmam zaten. görünüş benim için önemli almalıyım

  • Başlangıç motoru olarak kullanılabilir fakat tüpçü motorundan farkı yok.

    0|0
    0|0
    • birkere alacağım birdaha değiştirmiyeceğim. çok hız yapan biri değilim en fazla 100 iyi gibi duruyor

    • O zaman maxi scooter falan al, hiç girme bu he motora.

    • görünüşü çok iyi bunun o yüzden

  • bu motorun en вoktan yanı direksyon döndüğünde far ve kafa sabit duruyo

    0|0
    0|0
Yükleniyor...