Baylar bayanlar bu genclık nereye gıdıyor?

arkadaslar ben samsunda yasıyorum en ıslek caddesınde cıftlıkde yuruyorm kız arkadasımla arkamdan bı grup genc gelıyor kızlı erkeklı yasları en buyugu 17 kız ordan bagırıyor ama herkers duyuyo konusmalarını mert bana hap bulsun dıyor bende ona jamaıka cozim dıyor bu gece kafamı dagıtım bıraz dıyo sızce bu gencler neyın kafasını yasıyor madde bagımlıları bu yaslara kadar ındımı yenı nesıl nolcak ya da daha ılerısı ne olacak?


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • Samsun deme de nere dersen de zaten

    0|1
    0|0
    • valla benm memleketm ama haberlere bakmaktan utanıyorm artık :)

    • Aynen oyle yav
      3 Uncu sayfa haberleri hep Samsun :))

Yükleniyor...