Bu serefsizlik değilde ne?

Okurken lütfen gözünüzde canlandırin...
Durumumuz çok kötü gerçekten de kötü bende çalışıyorum okumak için lise 4 um 18 yaşındayım bir ayakkabicida calismaya başladım sınıfta bir kız grubu gelip hepsi en az 10 ar tane ayakkabı denedi hepsine ayakkabı giydirdim gukduler dalga gectiler falan ne zannediyorlar onlara ayakkabı giydirince rezil mi oldum ya da utandigimi falan mı düşündüler kendi kendilerine bana emir verdiler onu getir bunu getir yaptılar getirdim hiç bir şey demedim o arada patron yoktu alt kattaki neyxe işte ayakkabı denemek istediler giydir ayakkabıyi falan dediler giydirdim kendi kendine baya eglendiler sonra ayakkabı aldı biri işte giderken parayi verdiler sonra giderken al bu da senin bahşişin olsun dedi cebime 20 tl koydu ben de çok sinirlendim sert bir tokat caktim kız patrona anlattı kendini haklı çıkarttı patron beni dinlemeden kovdu bu cidden hoşunuza mi gidiyo ya serefsizlik bu ya cidden vicdanınız kurumus.
bir de hala okulda 'ayakkabımin bagcigini çözüldü baglayiver' 'ayakkabım kirlendi temizle ' diye kendi kendi lerine egleniyolar insan bir pişman olur.


0|0
8|24

En İyi Kız Görüşü

  • Seni çok iyi anlıyorum sınırda artık bir yere kadar yani sabret sabret nereye kadar bende aynısını yapmışımdır ayıp yani

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • Merhaba İyi Akşamlar Kardeşim. İşte Bu Olay Senin Hayatının Dönüm Noktası Olsun. Derslerine Şimdiye Kadar 1 Çalışıyorsan 1000 Çalış! Gelecekle İlgili 1 Hayalin Varsa 1000 Hayalin Olsun!

    Hırslı Değilsen Hırslı Ol İste Çabala Başarılı Olacaksın İleride Sen İş Güç Sahibi Olduğunda Onlar Sağ da Solda Geçici İşlerde Çalışacaklar Belkide Ona İmkanlarıda Olmayacak.

    3|0
    0|0
  • Ne yazık ki saygıdan yoksun bir nesil gelmekte, insani değerleri hiçe sayan beyin kapasitelerini %1 bile kullanamayan kişileri pek ciddiye almamak gerekir. Boşver senin için zor olsada kulaklarını tıka sen onların seviyesine düşmeyecek kadar kaliteli bir kişi olduğunu düşünüyorum.

    1|0
    0|0
  • Kardeşim yaptıkları kesinlikle kötü birşey cinayet sebebi ama sen alındığın için seninle uğraşıyorlar... Gerçekten senin adına üzüldüm ama bilmelisin ki Rızkı veren ALLAH onlar ya da patronun değil.

    1|0
    0|0
  • Öfkeyle kalkan zararla oturur kardeşim, o gösteriş çabasını manipüle edip en pahalı ayakkabılara "size bunu alacak para yoktur" gibilerinden tahrik edecektin, babasının kartını şişirecekti patrondan da komisyon kapacaktın.

    1|0
    0|0
  • Helal olsun sana bee
    Ama hiç takmıyacaktın ben de garsonluk yaparken gelirlerdi sipariş verdiklerinde kalk kendin an derdim
    Patronun anlayissiz adammış
    Sen azmini kaybetme çalış çok çalış

    1|0
    0|0
  • Onların yaptığı çok çirkin ve ayıp bir davranış kesinlikle katılmıyorum. Ama seninde bunun üzerine vurman yanlış olmuş farkını koymalıydın reddetebilirdin parayı işinden olman kötü olmuş, üzüldüm açıkcası... Allah yardımcın olsun

    2|0
    0|0
    • Ya o nasıl bana ole aşağılayıcı bir şekilde para verir ya zaten yaptıklarına sinirlendim bu da gelince üstüne dayanamadim

  • psikopat birini bul yaralasın onları hastaneye kaldırılsınlar asansör boşluğuna girince çakılar olur biter

    1|0
    0|0
  • Fazla Türk dizisi izlemişler. Gerçek hayatta uygulayınca ne oluyor diye merak etmişler. Karakter yoksunları.

    1|0
    0|0
    • Bunu ilk kez yapmıyorlar bu 3. Kovulusum

  • Çok yazık...
    Ayıp...
    Dünya'da ne oldum deme ne olacağım de...
    Hiç takma kafana güzel kardeşim, bildiğin yolda devam et

    1|0
    0|0
  • Seni çok iyi anlıyorum sınırda artık bir yere kadar yani sabret sabret nereye kadar bende aynısını yapmışımdır ayıp yani senden tek farkım bn patronu dövdüm o kadar

    1|0
    0|0
  • Keşke tokat atmasaydın. Onlara o zamana kadar sabretmişsin, bir süre daha sabredip, verdiği bahşişi ihtiyaç sahiplerine sadaka olarak vereceğini söyleseydin. Alnımın akıyla helal para kazanmak için çalışıyorum diyerek onlara dersini verseydin. Tokat atma işini Yaradana bırak. O, herkese layık olanı veriyor.

    0|0
    0|0
    • Haklısınız ama yaptıkları saygısızlık tan sonra bir de bunu yapınca sinirlerim bozuldu dayanamadim keşke tokat atmasaydim şimdi en azından bir iş olacaktı 😣

    • Hepsini Göster
    • Tüh, keşke yardımımız dokunsa. Biz de konuşsak... Ama mümkün değil galiba. Hayırlısı olsun be kardeşim. Bakarsın başka bir yer bulunur.

    • Tesekkurler

  • Bilmiyormusun simdi tokat atmayi istedim sen hic uzme kendini

    1|0
    0|0
  • emin ol ergenliklerinde yaptıkları bu ayıba pişman olacaklardır elbet takılma sen yolunda gitmeye calış..

    1|0
    0|0
  • eğer trollse hoş değil
    gerçekse daha kötü

    1|0
    0|0
  • Ahh iste oyle gormememisleridee var ben olsam o patrona da tokat atardim

    1|0
    0|0
  • adres ver dövek

    1|0
    0|0
  • Kardeşim sen o sürtükleri bana pasla ben onların amısını tokatlarım

    1|0
    0|0
  • En guzelini yapmissin

    1|0
    0|0
  • Fazla kötülük peşindelermiş. Kabul edilemez bişey yaptıkları

    1|0
    0|0
  • Serefsizlik

    0|0
    0|0
  • İnsanlara önem verme kendi hayatına bak gizlicim.

    0|0
    0|0
  • Şerefsizlere hakaret etmişsin.

    0|0
    0|0
  • Boşver böyle karaktersiz haysiyetsizlerin seni üzmesine izin verme çalışmak ayıp değil bende küçüklüğümden beri her türlü işte köpek gibi çalıştım benimlede çok dalga geçmeye çalıştılar hiç kafama takmadım. Ünv bitirdim şimdi çok iyi bir işim var benimle dalga geçen piçler şimdi benim yanımdan bile geçemiyorlar.

    1|0
    0|0
  • hayat doğadaki gibi acımasız ve güçlü olacaksın başka çaren yok daha güçlü olacaksın o attığın tokat seni aslan yaptı ve adım atanlar hiç bir zaman düşmezler.. bu yeni nesil tam sopalık emin ol o yüzden onlara farklı millettenmiş gibi bakıyorum bazen bu kadarı da olmaz ama

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Bu nasl bir igrencliktir kahpelik bu. Allah onlardan bunun acisini cikarticaktr sen hic uzulme yılma yıkılma hem calis hem oku baba parasi gecicidir alın teri kalıcı

    1|0
    0|0
  • ben olsam gırtlağına sarılırdım hiç değilse dünya bir pislikten kurtulmuş olurdu ayrıca sen utanılacak bişey yapmadın hatta haksızlığa dahi uğramışsın allah yardımcın olsun umarım okul hayatında başarılı olup iyi yerlere gelirsin

    1|0
    0|0
    • Teşekkür ederim aslında bende onu divemem istiyorum ama ben onla uğraşırsam benimle daha fazla ugrasicak ve yine buldugum işten kovdurtucak

    • Hayatta karşına her zaman bunlar gibi insanlıktan nasibini almamışlar çıkacak ne yazık ki dünya böyle bir yer sen onları takma iyi bir okul kazan kariyerinde başarılı ol ne demişler keser döner sap döner gün gelir hesap döner yılma inadına yüksel ve inan bana ÜZÜLDÜĞÜNE değmeyecek rica ederim :)

  • Öyle karaktersizler yaşadığı için oksijen tükeniyor bı evrende zaten inan bana gurur duyulacak bir şey yapıyorsun sen derslerine ve geleceğine bak zaten sen onları umursamaz ve yaptıkları karşısında sakin kalırsan uğraşmazlar

    1|0
    0|0
  • bizle ne alakası var sanki biz yaptık haklısın öyle hayvanlık olmaz yani tam ahlaksızlar

    0|0
    2|0
  • onlar olmaz pislikler

    0|0
    0|0
  • Haklısın.

    0|0
    0|0
  • bence o kızların suçu yok. sen fazla zalak ve safsın

    0|0
    1|0
Yükleniyor...